BMW 1 M
Re: BMW 1 M
Mozna bude audi pri horsich adheznich podminkach diky vetsi trakci s vetsinou ridicu rychlesji,na suchu tato vyhoda mizi.Ovsem velky rozdil je v ovladetlnosti a v pocitu a v citeni ovladani auta.Tam se mi zda, ze audi ztraci moc a moc.
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: BMW 1 M
i na suchem asflatu 4 kola prenesou vice, nez 2 a to hlavne pri zrychlovani na vyjezdech a v nizsich rychlostech, smerovou stabilitu to taky zlepsuje, nachylnost na cokoli to taky zlepsuje a ovladatelnost je v ramci lepsiho rozlozeni vahy u novych modelu Audi vuci BMW taky na strane OOOO
Re: BMW 1 M
Nějak to nesleduju, ale už se kruhy dostaly pod 60% z celkový váhy na předních kolech aspoň u čtyřkolek?goes píše: ovladatelnost je v ramci lepsiho rozlozeni vahy u novych modelu Audi vuci BMW taky na strane OOOO
![Rolling on the floor =))](./images/smilies/24.gif)
RWD
Re: BMW 1 M
jeste v garazi jsem psal namerene hodnoty z vahy BMW, Alfy a Audi. Posun audi k 50:50 je markatnni, odklon BWM od idealu brutalnid1.8t píše:Nějak to nesleduju, ale už se kruhy dostaly pod 60% z celkový váhy na předních kolech aspoň u čtyřkolek?goes píše: ovladatelnost je v ramci lepsiho rozlozeni vahy u novych modelu Audi vuci BMW taky na strane OOOO
Re: BMW 1 M
Kupodivu ani na tom mokru není výhoda čtyřkolky tak jasná, jak by se mohlo zdát. Autocar kdysi dělal srovnání BMW M3 E46 vs. Audi RS4 (minulé generace) na suchu a na hodně mokru a Bavor vyhrál v obou případech se zhruba stejným rozdílem.drugster píše:Mozna bude audi pri horsich adheznich podminkach diky vetsi trakci s vetsinou ridicu rychlesji,na suchu tato vyhoda mizi.
Takže quattro jasně vede na sněhu, ledu a (asi) šotolině, ale už na mokru bych byl se soudy opatrnější a porovnával vždycky dvě konkrétní auta než jen koncepce vs. koncepce.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat! ![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
![Wink ;-)](./images/smilies/3.gif)
Re: BMW 1 M
Nechapem co tu riesite, tato otazka uz bola davno vyriesena
Ak sledujete WTCC a Britsky championat cestovnych aut tak musite vediet ze do urciteho vykonu (250-300ks) nie je ziadna meratelna vyhoda ani predneho ani zadneho pohonu, je to cisto o vyladeni auta a jazdeckom umeni. V minulosti sa mohli zucastnovat championatu aj vozidla 4x4 ale boli rovnako rychle, ich jedina vyhoda bola ze menej opotrebovavali pneumatiky.
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
Ak sledujete WTCC a Britsky championat cestovnych aut tak musite vediet ze do urciteho vykonu (250-300ks) nie je ziadna meratelna vyhoda ani predneho ani zadneho pohonu, je to cisto o vyladeni auta a jazdeckom umeni. V minulosti sa mohli zucastnovat championatu aj vozidla 4x4 ale boli rovnako rychle, ich jedina vyhoda bola ze menej opotrebovavali pneumatiky.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW 1 M
merlin: zrovna WTCC je sampionat, kde je vyhoda zadniho nahonu markantni... ono podivej se na pravidla, zadni nahon ma minimalni vahu o 40 kilo vetsi, jak predni
proto maji +- stejne casy ![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
Re: BMW 1 M
goes, ono je to cele diskutabilne... naprikad Seat TDI vozil dokonca 60kg.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW 1 M
u wtcc jsou dve dovazovani 1. je dle reguli na spodni limit, ktery je u RWD o 40 kg vyssi. Druhe dovazovani je pak pro vsechny stejne a je dle umisteni v zavode.
Re: BMW 1 M
To dovazovania podla poradia samozrejme viem ale ze je dovazovanie aj pre zadnokolky? Ako to bolo v 90 rokoch, ked zavodilo aj Audi 80 Quattro?
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť