Volkswagen obecne
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak toto je trosku ina zapozicka nez naposledy
Lacnejsie, priestrannejsie, praktickejsie, s vacsim dojazdom a ehm zabavnostou na uplne opacnom konci spektra...proste ja mam jasno
Lacnejsie, priestrannejsie, praktickejsie, s vacsim dojazdom a ehm zabavnostou na uplne opacnom konci spektra...proste ja mam jasno
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne pon 28 bře 10:04, celkem upraveno 1 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Odovzdane.
A uprimne, taky rychly vikend a odovzdavku s tak tazkym srdcom som asi este nezazil
Komu sa nechce citat cely elaborat tak rovno vravim, ze toto je najlepsie jazdiaci VW (a pre mna osobne aj "civilne" auto ake som zazil) a vsetky tie oslavne recenzie nie su len blbe PR vycuci
Najprv ale par pindov, kedze je tam preslapov az az...
"Prekvapivo" komplet interier. Ale to uz je ohrana pesnicka, ze zlata Golf 7cka a byt v novom Golfe, tak je to auto skoro dokonale.
Dalsi facepalm si zasluzi startovna procedura. Po nastartovani ma caka najprv zmena rezimu, tlacidlo Mode, auto startuje v Sporte, takze preklikat do Individualu (k dovodu sa dostanem), nasledne tlacidlo Asistenti, zmenit ponuku na riadky, a povypinat Fronta a Lane assista, nasleduje stiahnut listu z horneho okraja a vypnut SS a prepnut ESC aspon do Sportu ak nie uplne OFF
No a pred pohnutim sa treba pohrat este s tou atrapou radiacej paky
A k tym rezimom, ako sa deafultne pusta v Sporte, kedy je zbytocne tvrdy podvozok a hlavne pusta MIDI nahravky cez repraky
Takze moje nastavenie: najmakssi podvozok, sport riadenie (normal moc lahky, race moc tazky), race motor a pure pre repraky. Jedina nevyhoda jazdenia na individual je ze DSG si zije vlastnym zivotom a preradzuje na obmedzovaci. To sa da vyriesit Special rezimom ktory by bol dokonaly nebyt toho umeleho zvuku. Ano vyskusal som si aj Drift mod, ale je to rovnako prirodzene ako ten zvuk motora a neda sa od toho cakat ze zrazu kazda zakruta bude "dverami napred", minimalne urcite nie na suchu...
A tak jak bych lamal prsty ludom zodpovednym za palubku, tak by si to zasluzil clovek za predne sedadla, takto idiotsky vymysliet opierku aby som TopTether (slava ze uz ma aj Golf vpredu isofix), tahal vrchom sedadla. To bol taky problem tam vyrezat do opierky nejaku dieru?!
A bonus nakoniec...preco je tam predpisany tlak 2.9 na vsetkych kolesach?! Sa posrali v kine ne?! (recnicka otazka...odpoved samozrejme viem)
A na ten dizajn uz som si tiez zvykol, iked to budi na mna az trosku moc pozornosti
Ale vsetko som hodil za hlavu v momente kedy som s nim vyrazil
Motor si taha krasne, tych 320k je tam a parkrat som sa pri predbiehani zastihol, ze som az "zbytocne" tak pridal
Nebol problem s nim dialky jazdit pod 10 (vyrazne nad limit) a nejake to dlhodobejsie blbnutie okolo 15.
DSGcka sa da prezit, asi som uz zostarol a zdedkovatel z Passata, a s manualom by to mohlo byt fakt dokonale, no bol bych tam ten automat ochotny akceptovat, k tomu rodinnemu charakteru sa to da.
To co ale toto Rko robi tak vynimocnym je podvozok v kombinacii s tym novym diffom. Podvozok si uzasne poradi s nasimi tankodromami a este sa krasne uvolni ked sa gumy zfuknu z 2,9 na nejakych 2,5. Na zimnych Conti 870 to drziii, jak hluchy dvereň. Ale najlepsia je ta hravost a lahkost s akou sa to prepleta zakrutami. Prec su tie casy kedy clovek tak nejak podvedome ocakava, ze uz uz musi dojst nedotacavost a cakanie, kedy to za zakrutou bude mozne tomu zase osolit. Po novom je krasne citit stacavost a to neni treba ist ani uplnu hranu alebo blbnut s Drift modom. Toto mi jednoducho sadlo do ruk a pod zadok a fakt bych vsetko ostatne tomu autu odpustil az nastalo krute vytriezvenie, ze ma v praci az moc malo platia a nijako mi to ani za nic nevychadza abych ho uz nemusel nikdy vracat
Verim, ze sa mi podari este skusit Arteon R a ci sa do neho podarilo aspon trochu z DNA Golfu R dostat abych zistil co raz nahradi Alltracka, ale obavam sa ze mam jasno a ze sa budem musiet do buducna naucit zit s tym infotainmentom Golfu
Do vtedy musim v Alltracku vycarovat trochu vykonu naviac nech ma ta penazenka tak nesvrbi
A uprimne, taky rychly vikend a odovzdavku s tak tazkym srdcom som asi este nezazil
Komu sa nechce citat cely elaborat tak rovno vravim, ze toto je najlepsie jazdiaci VW (a pre mna osobne aj "civilne" auto ake som zazil) a vsetky tie oslavne recenzie nie su len blbe PR vycuci
Najprv ale par pindov, kedze je tam preslapov az az...
"Prekvapivo" komplet interier. Ale to uz je ohrana pesnicka, ze zlata Golf 7cka a byt v novom Golfe, tak je to auto skoro dokonale.
Dalsi facepalm si zasluzi startovna procedura. Po nastartovani ma caka najprv zmena rezimu, tlacidlo Mode, auto startuje v Sporte, takze preklikat do Individualu (k dovodu sa dostanem), nasledne tlacidlo Asistenti, zmenit ponuku na riadky, a povypinat Fronta a Lane assista, nasleduje stiahnut listu z horneho okraja a vypnut SS a prepnut ESC aspon do Sportu ak nie uplne OFF
No a pred pohnutim sa treba pohrat este s tou atrapou radiacej paky
A k tym rezimom, ako sa deafultne pusta v Sporte, kedy je zbytocne tvrdy podvozok a hlavne pusta MIDI nahravky cez repraky
Takze moje nastavenie: najmakssi podvozok, sport riadenie (normal moc lahky, race moc tazky), race motor a pure pre repraky. Jedina nevyhoda jazdenia na individual je ze DSG si zije vlastnym zivotom a preradzuje na obmedzovaci. To sa da vyriesit Special rezimom ktory by bol dokonaly nebyt toho umeleho zvuku. Ano vyskusal som si aj Drift mod, ale je to rovnako prirodzene ako ten zvuk motora a neda sa od toho cakat ze zrazu kazda zakruta bude "dverami napred", minimalne urcite nie na suchu...
A tak jak bych lamal prsty ludom zodpovednym za palubku, tak by si to zasluzil clovek za predne sedadla, takto idiotsky vymysliet opierku aby som TopTether (slava ze uz ma aj Golf vpredu isofix), tahal vrchom sedadla. To bol taky problem tam vyrezat do opierky nejaku dieru?!
A bonus nakoniec...preco je tam predpisany tlak 2.9 na vsetkych kolesach?! Sa posrali v kine ne?! (recnicka otazka...odpoved samozrejme viem)
A na ten dizajn uz som si tiez zvykol, iked to budi na mna az trosku moc pozornosti
Ale vsetko som hodil za hlavu v momente kedy som s nim vyrazil
Motor si taha krasne, tych 320k je tam a parkrat som sa pri predbiehani zastihol, ze som az "zbytocne" tak pridal
Nebol problem s nim dialky jazdit pod 10 (vyrazne nad limit) a nejake to dlhodobejsie blbnutie okolo 15.
DSGcka sa da prezit, asi som uz zostarol a zdedkovatel z Passata, a s manualom by to mohlo byt fakt dokonale, no bol bych tam ten automat ochotny akceptovat, k tomu rodinnemu charakteru sa to da.
To co ale toto Rko robi tak vynimocnym je podvozok v kombinacii s tym novym diffom. Podvozok si uzasne poradi s nasimi tankodromami a este sa krasne uvolni ked sa gumy zfuknu z 2,9 na nejakych 2,5. Na zimnych Conti 870 to drziii, jak hluchy dvereň. Ale najlepsia je ta hravost a lahkost s akou sa to prepleta zakrutami. Prec su tie casy kedy clovek tak nejak podvedome ocakava, ze uz uz musi dojst nedotacavost a cakanie, kedy to za zakrutou bude mozne tomu zase osolit. Po novom je krasne citit stacavost a to neni treba ist ani uplnu hranu alebo blbnut s Drift modom. Toto mi jednoducho sadlo do ruk a pod zadok a fakt bych vsetko ostatne tomu autu odpustil az nastalo krute vytriezvenie, ze ma v praci az moc malo platia a nijako mi to ani za nic nevychadza abych ho uz nemusel nikdy vracat
Verim, ze sa mi podari este skusit Arteon R a ci sa do neho podarilo aspon trochu z DNA Golfu R dostat abych zistil co raz nahradi Alltracka, ale obavam sa ze mam jasno a ze sa budem musiet do buducna naucit zit s tym infotainmentom Golfu
Do vtedy musim v Alltracku vycarovat trochu vykonu naviac nech ma ta penazenka tak nesvrbi
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Ten interiér byl hlavním důvodem, proč jsem o 8 Variantu přestal uvažovat jako o náhradě aktuální 7,5 R Variantu. Ani ty blbé držáky na kafe ve středové konzoli nejsou pořádně udělané. Ale nepochybuju, že to jezdí zas o kus líp, než ta 7,5.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Skus to ak sa da, dost by ma zaujimalo ci by si tam citil taky rozdiel.
Ale plne chapem a mal som to uplne rovnako, ale lepsie uz bohuzial nebude a ani to R s nami nebude vecne...tak trochu citit ze to je take posledne hura
Ale plne chapem a mal som to uplne rovnako, ale lepsie uz bohuzial nebude a ani to R s nami nebude vecne...tak trochu citit ze to je take posledne hura
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Je fakt, že jsem v tom seděl jenom staticky na náplavce v Praze pár minut a jízdně to všichni chválí. Ale upřímně řečeno, to by ten rozdíl musel být sakra znatelný i v „normálních“ rychlostech, protože na běžné silnici je i to 7.5 R příliš rychlé (asi stárnu nebo co )
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak mam tu jednu zaujimavu porovnavacku
200k TDI vs. 220k TSI
2021 vs. 2016
7tisic km vs. 107tisic km
R18 bez DCC vs. R17 s DCC
50tisic € vs. 20tisic €
Drzte palce, mozno z toho bude trosku dlhsia porovnavacka nez obvykle
200k TDI vs. 220k TSI
2021 vs. 2016
7tisic km vs. 107tisic km
R18 bez DCC vs. R17 s DCC
50tisic € vs. 20tisic €
Drzte palce, mozno z toho bude trosku dlhsia porovnavacka nez obvykle
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
To ne no, ale jazdne je ten rozdiel viac nez viditelny a aj niektorymi detailami napr v interieri
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
K interieru par ilustracnych zaberov, uhadnete kto je kto?
Sedenie vzadu...
Tu je hlavne rozdiel v jednom klucovom tlacitku okrem ineho...
K jazde budem mat trosku obsiahlejsi report neskor
Sedenie vzadu...
Tu je hlavne rozdiel v jednom klucovom tlacitku okrem ineho...
K jazde budem mat trosku obsiahlejsi report neskor
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...