Emisie a normy...ta velka cistka ktora bola pri osobackoch v 09/2019, tak pri uzitkacoch bola 09/2020, tkaze musel predcasne z trhu kym ako pisal Dix nepridu s novym VW RangerStepan píše:Co je s Amarokem? V konfigu ho nemůžu najít, ale info o ukončení výroby taky ne.
Pokud není, bude nástupce taky V6 TDI?
*
Je to hrozný, jak ty auta ubejvaj. Když jsem bral GTD, říkal jsem si, jaká je škoda, že už není Genesis kupé, bez nástupce .Když koukám teď na náhradu GTD, Ranger o pětiválec přišel, Amarok teda očividně taky není (?).
Ještě mě napadlo, že teda nebudu takovej jezedák a podívám se na toho Lexe co měl honziss. A oni tam místo 3,5 V6 mají nějakou předohrabovou mrdku s omezovačem na 180 a čtyřhrnkem za pomalu 1,8 milionu? Jste se zbláznili?
Volkswagen obecne
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Hele myho lexe jeste furt prodava dolak CB, mrkni na sautoStepan píše:Co je s Amarokem? V konfigu ho nemůžu najít, ale info o ukončení výroby taky ne.
Pokud není, bude nástupce taky V6 TDI?
*
Je to hrozný, jak ty auta ubejvaj. Když jsem bral GTD, říkal jsem si, jaká je škoda, že už není Genesis kupé, bez nástupce .Když koukám teď na náhradu GTD, Ranger o pětiválec přišel, Amarok teda očividně taky není (?).
Ještě mě napadlo, že teda nebudu takovej jezedák a podívám se na toho Lexe co měl honziss. A oni tam místo 3,5 V6 mají nějakou předohrabovou mrdku s omezovačem na 180 a čtyřhrnkem za pomalu 1,8 milionu? Jste se zbláznili?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Na ojetiny u nás v holdingu nejsou dotace
A zrovna ten Lex to byl takovej záchvat nerozumu, asi by to nedávalo smysl. Dojíždím každej den 25km tam a zpátky + ad hoc ježdění at už obchodně nebo provozní věci kolem firem, no bude mi to dávat nějakých 50-60kkm ročně. Od listopadu mám 15kkm jenom na Golfu a to není moje "hlavní" auto. Tak jsem přemejšlel, co by mi tak jako udělalo radost a zároveň to bylo nějak ekonomicky únosný.
A teď vlastně přemejšlím, jestli chci mít nějaký "repre" auto, ať už převzít finálně STI / koupit BRZ / 540d / cokoliv co mi bude dělat radost tím, že to prostě mám, a ty kilometry ředit mezi nějaký dodávky / ojetiny z firem a právě to "repre" vozidlo, na dálky. Nějaký hothatche a podobný jsem nakonec zavrhl, zbytečnej kompromis, ani ryba ani rak.
Nebo se prostě smířit s tím, že holt nejsem pan generální a koupit si pickupa. Ať už toho V6 Amaroka (co už teda není) nebo nějakej základnější RAM / F150 a fláknout do toho plyn. Radost by mi to dělalo a mohl bych s tím jezdit furt. I třeba dneska, kdy sem najel za odpoledne 250 kiláků a mohl bych to celý obsloužit klidně 911, až na těch prvních 30 kilometrů, kdy sem potřeboval popovézt europaletu cihel. Takže jsem zase jel pracovním krámem a "moje" auto by zůstalo v garáži.
Jediný, co mi vlastně vadí na variantě B) je to, že se bojím, že mi toho auta pak bude líto a vlastně to nebudu umět využívat. Nevim, jestli bych si uměl na korbu RAMu za 1,5 mega umět nechat nakládat přivožralýho skladníka palety. Nebo bych se celou dobu třásl že mu to spadne nebo to přejede a třískne mi do vrat korby.
Je to složitý. Mladej Strnad tyhle problémy asi nemá
A zrovna ten Lex to byl takovej záchvat nerozumu, asi by to nedávalo smysl. Dojíždím každej den 25km tam a zpátky + ad hoc ježdění at už obchodně nebo provozní věci kolem firem, no bude mi to dávat nějakých 50-60kkm ročně. Od listopadu mám 15kkm jenom na Golfu a to není moje "hlavní" auto. Tak jsem přemejšlel, co by mi tak jako udělalo radost a zároveň to bylo nějak ekonomicky únosný.
A teď vlastně přemejšlím, jestli chci mít nějaký "repre" auto, ať už převzít finálně STI / koupit BRZ / 540d / cokoliv co mi bude dělat radost tím, že to prostě mám, a ty kilometry ředit mezi nějaký dodávky / ojetiny z firem a právě to "repre" vozidlo, na dálky. Nějaký hothatche a podobný jsem nakonec zavrhl, zbytečnej kompromis, ani ryba ani rak.
Nebo se prostě smířit s tím, že holt nejsem pan generální a koupit si pickupa. Ať už toho V6 Amaroka (co už teda není) nebo nějakej základnější RAM / F150 a fláknout do toho plyn. Radost by mi to dělalo a mohl bych s tím jezdit furt. I třeba dneska, kdy sem najel za odpoledne 250 kiláků a mohl bych to celý obsloužit klidně 911, až na těch prvních 30 kilometrů, kdy sem potřeboval popovézt europaletu cihel. Takže jsem zase jel pracovním krámem a "moje" auto by zůstalo v garáži.
Jediný, co mi vlastně vadí na variantě B) je to, že se bojím, že mi toho auta pak bude líto a vlastně to nebudu umět využívat. Nevim, jestli bych si uměl na korbu RAMu za 1,5 mega umět nechat nakládat přivožralýho skladníka palety. Nebo bych se celou dobu třásl že mu to spadne nebo to přejede a třískne mi do vrat korby.
Je to složitý. Mladej Strnad tyhle problémy asi nemá
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27878
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
b) bych asi vyřešil tak, že bych si to naložil sám.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Pokud plyn, tak na to je vhodnější Hemi v Ramce. Ta ekonomika provozu, je pak úplně v pohodě. Kdybys něco chtěl sehnat, umím pomoct.Stepan píše:Na ojetiny u nás v holdingu nejsou dotace
Nebo se prostě smířit s tím, že holt nejsem pan generální a koupit si pickupa. Ať už toho V6 Amaroka (co už teda není) nebo nějakej základnější RAM / F150 a fláknout do toho plyn. Radost by mi to dělalo a mohl bych s tím jezdit furt. I třeba dneska, kdy sem najel za odpoledne 250 kiláků a mohl bych to celý obsloužit klidně 911, až na těch prvních 30 kilometrů, kdy sem potřeboval popovézt europaletu cihel. Takže jsem zase jel pracovním krámem a "moje" auto by zůstalo v garáži.
Jediný, co mi vlastně vadí na variantě B) je to, že se bojím, že mi toho auta pak bude líto a vlastně to nebudu umět využívat. Nevim, jestli bych si uměl na korbu RAMu za 1,5 mega umět nechat nakládat přivožralýho skladníka palety. Nebo bych se celou dobu třásl že mu to spadne nebo to přejede a třískne mi do vrat korby.
Je to složitý. Mladej Strnad tyhle problémy asi nemá
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
jak to ze neni?! Sup do nehoStepan píše:Nebo se prostě smířit s tím, že holt nejsem pan generální a koupit si pickupa. Ať už toho V6 Amaroka (co už teda není)
https://skladovevozy.vw-uzitkove.cz/res ... rue&mg=401
Na dennodenne presuvanie je to prekvapivo pouzitelne, da sa to v pohode rozbehnut na 200+, zaroven to nie je uplne "in your face" (ako US pickup) a toho nakladania bych sa az tak nebal, poistka to osetri
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Neumíš někde rychle najít rozměry korby? Máme vnitrofiremně jeden takovej "transportní přípravek". A kdyby se mi na korbu vešel, tak už bych snad fakt musel přestat šaškovat a něco koupit
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Uf, je to malý.
Tak se můžu dál na něco těšit
Tak se můžu dál na něco těšit
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))