petr_riha píše:Fakt jsi natolik omezený, že naftu si kupují lidi kvůli spotřebě? Že má cenu řešit 2l/100 (oproti benzínu, dejme tomu) v porovnání s tím, o kolik je auto na pořízení dražší?řidičBOB píše:Rozumím...nejde ti o spotřebu, tak si koupíš naftu
Znáš nějakého typického člověka řešícího spotřebu, který si koupí SUV v nejsilnější motorizaci? Kdybych chtěl Tiguana a řešit spotřebu, tak si koupím asi nějaký slabší, bez 4x4. A asi ani to ne, asi bych vůbec nešel do SUV.
Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Takže naftu si kupují fajnšmekři co ocení krásně dunivý zvuk vozu ještě s krásnou vůní pohonných hmot?
Re: Volkswagen obecne
Bobe, sorry, ale chovas se jako blb. Taková diskuze mě nebaví.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: Volkswagen obecne
No budes se divit, ale je jich stale vetsina a lze to krasne ilustrovat na tech drazsich znackach typu M-B, BMW, Audi. Otevri si libovolny bazar a podivej se na pocty jednotlivych motorizaci modelu jako E-klasse, Petka, A6. To jsou auta v porizovacce 1.5M+, kde se da predpokladat, ze na provoz penize taky budou. V drtive vetsine ti tam bude stat 220d/350d, 520d/530d, A6 TDI 2.0/3.0.petr_riha píše: Fakt jsi natolik omezený, že naftu si kupují lidi kvůli spotřebě? Že má cenu řešit 2l/100 (oproti benzínu, dejme tomu) v porovnání s tím, o kolik je auto na pořízení dražší?
Tipcars.cz
Ecko r. v. 2010 a vys - 43× benzin, 265× nafta tj. 86 %
Petka r. v. 2010 a vys - 77× benzin, 511× nafta tj. 87 %
A6 r. v. 2010 a vys - 22× benzin, 274× nafta tj. 93 %
Vcera jsem potkal S-klasse v Longu. Na zadku 350d…
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Ja si myslim, ze trh ojetin je v tomto smeru dost pokrivenej fleetovymi nakupy, pro ktere plati spis nake obecne limity nez individualni posouzeni kazdeho nakupu zdravym rozumem.
Pred pul hodinou mi volal kamarad, ktery vybira sluzebni auto a zadani bylo: SUV, automat, 4x4, do 1m vc DPH, do 150g co2, no tak co z takovejch omezeni asi tak muze vypadnout nez dalsi naftovej kodiaq poskakujici prevazne po praze..
Pred pul hodinou mi volal kamarad, ktery vybira sluzebni auto a zadani bylo: SUV, automat, 4x4, do 1m vc DPH, do 150g co2, no tak co z takovejch omezeni asi tak muze vypadnout nez dalsi naftovej kodiaq poskakujici prevazne po praze..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Ja bych to tak nehrotil, od tebe jsme taky zatim moc uzitecnyho nedozvedeli:petr_riha píše:Bobe, sorry, ale chovas se jako blb. Taková diskuze mě nebaví.
- nafta protoze najezd
- ale spotrebu u auta za milion neresis
- co to zere pri svizny jizde si nam nerekl (dlouhodoby prumer rychlosti je udaj k nicemu)
- zkusenosti se servisem z tebe taky zadny nevypadly..
Co ty 20" kola? Dyt to musi desne mlatit a bejt hlucny ne?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27947
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jo, panečku - to je argument!petr_riha píše:Bobe, sorry, ale chovas se jako blb. Taková diskuze mě nebaví.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
ad benzin nebo nafta: Upřímně, jaký je argument pro benzin u malých/běžných motorů? Např. 2.0TDI vs. 1.5TSI nebo 2.0BiTDI vs. 2.0TSI?
Zvuk stojí za prd u obou, krátké trasy nedělají dobře ani benzinu, spotřeba je stále u benzinu vyšší a při aktivnějším ježdění roste mnohem rychleji, dojezd má lepší nafta, charakteristika vyhovuje každému jiná, servis podobný, spolehlivost podobná, složitost podobná (přímý vstřik, DPF/GPF, turbo...)
Zvuk stojí za prd u obou, krátké trasy nedělají dobře ani benzinu, spotřeba je stále u benzinu vyšší a při aktivnějším ježdění roste mnohem rychleji, dojezd má lepší nafta, charakteristika vyhovuje každému jiná, servis podobný, spolehlivost podobná, složitost podobná (přímý vstřik, DPF/GPF, turbo...)
2.9T RWD
Re: Volkswagen obecne
Za mě ty 6-válcové nafty jezdí fakt dobře. I nakoňovaný benzín, se musí pořád popohánět, protože převodovka se snaží řadit furt nahoru. Nafta jede nenuceně od sklepa, to je podle mě, ten největší argument pro smradlavé palivo.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27947
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
HM: ano, zvuk stojí u V4 za hovno u obou. Ale ty benzíny alespoň neduní. Jak to dnešní SW drží v nízkých otáčkách na co nejvyšším kvaltu - to je opravdu akustický hnus.
MZ: souhlas
MZ: souhlas
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
jako dlouhodoby nepriznivce nafty potvrzuji. dokonce to umi mit i zajimavy zvuk.M.Z. píše:Za mě ty 6-válcové nafty jezdí fakt dobře.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou