Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27948
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
1. pokud to nemá S/S systém, tak nee
2. pokud ne, tak nemá...
2. pokud ne, tak nemá...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
no audi '09 bez S/S už se při výměně batt přes VCDS nakódovat musí
AGM má smysl vždy, nižší samovybíjení, větší startovací proud z nižších Ah, vydrží podbití a hlavně déle vydrží a cenový rozdíl zas není tak markantní
AGM má smysl vždy, nižší samovybíjení, větší startovací proud z nižších Ah, vydrží podbití a hlavně déle vydrží a cenový rozdíl zas není tak markantní
Re: Volkswagen obecne
+1.retron píše:AGM má smysl vždy, nižší samovybíjení, větší startovací proud z nižších Ah, vydrží podbití a hlavně déle vydrží a cenový rozdíl zas není tak markantní
Kdo nepotřebuje nutně ušetřit každou korunu nebo to nekupuje do auta, které stejně nejpozději do roka prodá/odveze na šroťák, tak vzít AGM, která má proti klasice signifikatní výhody.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27948
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
měl jsem v autě klasiku, dokonce i olovo, poslední léta AGM a rozdílů při mém provozu jsem si nevšiml. Každá baterka vydržela, než jsem auto prodal, což je 3-5 let.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Kuju, píšu do úkolů, bude to teda AGM, asi Exide.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
PP: Good choice.
Bob: Jenže ty jezdíš hodně a často i dlouhé trasy, při kterých má i klasická baterka spoustu příležitostí se dobít. Já vnímám zásadní rozdíl u aut, která zatěžují baterku podstatně více, protože jezdí s malou frekvencí a velkou dobou odstávky (víkendové hračky, veterány...) nebo jezdí sice často, ale jen krátké cukačky s neustálým startováním. V těhle podmínkách AGM slouží výrazně lépe.
Bob: Jenže ty jezdíš hodně a často i dlouhé trasy, při kterých má i klasická baterka spoustu příležitostí se dobít. Já vnímám zásadní rozdíl u aut, která zatěžují baterku podstatně více, protože jezdí s malou frekvencí a velkou dobou odstávky (víkendové hračky, veterány...) nebo jezdí sice často, ale jen krátké cukačky s neustálým startováním. V těhle podmínkách AGM slouží výrazně lépe.
Re: Volkswagen obecne
problem: Octavia 3 1.6TDI, bez webasta, mrtva baterka
otazka: mozem tam dat hocjaku efb/agm s odpovedajucou kapacitou?
s tym ze ju samozrejme dam nakodovat
otazka: mozem tam dat hocjaku efb/agm s odpovedajucou kapacitou?
s tym ze ju samozrejme dam nakodovat
Re: Volkswagen obecne
když tam dáš Ah co nejblíže OEM možná by se nemusela ani kodovat, když to při výměně přemostíš např. některé CTEK nabíječky maj mod "zdroj"
non OEM baterku jsem nekodoval, ale jelikož tomu bude stejně chybět minimálně jeden parametr tak je to stejně jen na oko
non OEM baterku jsem nekodoval, ale jelikož tomu bude stejně chybět minimálně jeden parametr tak je to stejně jen na oko