Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

1. pokud to nemá S/S systém, tak nee
2. pokud ne, tak nemá...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

SS nemá

Kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od retron »

no audi '09 bez S/S už se při výměně batt přes VCDS nakódovat musí
AGM má smysl vždy, nižší samovybíjení, větší startovací proud z nižších Ah, vydrží podbití a hlavně déle vydrží a cenový rozdíl zas není tak markantní
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Spectral »

retron píše:AGM má smysl vždy, nižší samovybíjení, větší startovací proud z nižších Ah, vydrží podbití a hlavně déle vydrží a cenový rozdíl zas není tak markantní
+1.
Kdo nepotřebuje nutně ušetřit každou korunu nebo to nekupuje do auta, které stejně nejpozději do roka prodá/odveze na šroťák, tak vzít AGM, která má proti klasice signifikatní výhody.
:ar!
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

měl jsem v autě klasiku, dokonce i olovo, poslední léta AGM a rozdílů při mém provozu jsem si nevšiml. Každá baterka vydržela, než jsem auto prodal, což je 3-5 let.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

Kuju, píšu do úkolů, bude to teda AGM, asi Exide.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Spectral »

PP: Good choice.

Bob: Jenže ty jezdíš hodně a často i dlouhé trasy, při kterých má i klasická baterka spoustu příležitostí se dobít. Já vnímám zásadní rozdíl u aut, která zatěžují baterku podstatně více, protože jezdí s malou frekvencí a velkou dobou odstávky (víkendové hračky, veterány...) nebo jezdí sice často, ale jen krátké cukačky s neustálým startováním. V těhle podmínkách AGM slouží výrazně lépe.
:ar!
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

tak to pak ano...to souhlas.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1689
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od abgx1 »

problem: Octavia 3 1.6TDI, bez webasta, mrtva baterka
otazka: mozem tam dat hocjaku efb/agm s odpovedajucou kapacitou?

s tym ze ju samozrejme dam nakodovat
retron
Letec
Příspěvky: 1412
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od retron »

když tam dáš Ah co nejblíže OEM možná by se nemusela ani kodovat, když to při výměně přemostíš např. některé CTEK nabíječky maj mod "zdroj"
non OEM baterku jsem nekodoval, ale jelikož tomu bude stejně chybět minimálně jeden parametr tak je to stejně jen na oko
Odpovědět