Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

206kW bude pouze 4motion a na 99,9% pouze DSG. Mě by zajímalo, zda 6 kvaltů nebo už konečně taky 7.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od ctrl_j »

Vydrzet do ctvrtka, to by mely nabehnout dostupne konfigurace.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Tak jisté je, že 2.0TSI není a nebude důstojnou náhradou 3.6FSI :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od ctrl_j »

Tak chybi tomu dva valce, ale vykonem to zas tak nestrada.
Pry ve VW projekt nastupce VR6 zije dal, byt dostane turbo. Nebo dve.

206 kW verze bude minimalne v EU regionu 100% jen 4Motion+DSG.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

300 koní z dvoulitrového čtyřválce není 300k z téměř čtyřlitrového VR6 a nikdy nebude...i když tomu daj na každý válec jedno turbo a zvuk přidají do sound systému, což je dnes ten největší hnus!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od ctrl_j »

Zatim pujde objednat jen:
benzin 1,4 TSI 110 kW s vypinanim valcu, 6°manual
nafta 2,0 TDI 110 kW, 6°manual nebo DSG
nafta 2,0 biTDI 176 kW, 7°DSG, 4Motion
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

To ať si strčí do prdele :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

bohajeho, čo to bolo za verziu?

před chvílí na I/48 na vjezdu do FM od Frýdlantu sem dojel VW Transporter aktuální gen, který měl kola snad z Hummra (nebo tatry 148) a světlost nekecám apoň 35cm..... měl o dobrých 20cm vyšší posaz než normální transporter.. na prdelce žádné označení, jako bastl to taky nevypadalo... pražská značka...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27875
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

tuzing woe!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od pavproch »

aha... já jen, že se VW Transporter někdy v devadesátých prodával v omezené vijenské verzi 4x4 na velkých kolech a zesíleným a krytovaným podvozkem.... taxem si myslel, že je fčíl nějaké repete
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Odpovědět