Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Lachende Bestien píše:Nic proti vývoji čím dál výkonnějších a jasnějších světel do pojízdných plechovek ovšem protijedoucí to málokdy ocení. B-)
Za prvnich 10tkm na me ani jeden protijedouci nebliknul, takze ja bych rekl ze sakra dobry. V jinejch autech jsem to vzdycky mel a nakonec nikdy nepouzival, v touaregu to mam zapnuty furt.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1989
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Lachende Bestien »

Pravda, problém není ani tak ve výkonných světlometech samotných jako v tom, že nám osobní plechovky značně nabobtnaly, takže se světla montují dost vysoko ve srovnání s relativně nedávnou dobou. :ympeace:
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27957
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Tak ono pro protijedoucí nejsou zrovna příjemná různá obstarožní světla. Čím modernější technologie, tím víc je světelný tok pod kontrolou.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
francis
Mistr volantu
Příspěvky: 531
Registrován: sob 26 bře 01:07

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od francis »

Stinovani neni vubec na takove urovni, aby se mohlo pouzivat bez oslnovani ostatnich. Ani turek to zatim neumi, viz osobni zkusenosti nebo test Radka z akcelerace. Mne do xichtu pali stale nekdo s hypermodernimi svetly, ted uz casteji nez jelita s blbe nastavenyma halogenama. Staci kriva cesta, zatacka, vyjezd, predjizdeni apod...situaci je milion, kdy automatika nestiha
Mirek
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

francis píše:Stinovani neni vubec na takove urovni, aby se mohlo pouzivat bez oslnovani ostatnich. Ani turek to zatim neumi, viz osobni zkusenosti nebo test Radka z akcelerace. Mne do xichtu pali stale nekdo s hypermodernimi svetly, ted uz casteji nez jelita s blbe nastavenyma halogenama. Staci kriva cesta, zatacka, vyjezd, predjizdeni apod...situaci je milion, kdy automatika nestiha
Samozrejme ze muze nastat situace kdy to automatika nezvladne, ale takovejch situaci bude v porovnani s nekym kdo pouziva a prepina dalkovy svetla manualne uplny minimum. Predjizdeni, zatacky, krizovatky, vyjezdy na hlavni, to fakt problem neni, dokonce kdyz jedes po hlavni a prijizdi auto z vedlejsi silnice, tak ho to vystinuje.

Jedina situace kde svetla nachytas je rychla jizda po okresce s horizontama, protoze kdyz jedou 2 auta 120 proti sobe pres horizont, tak se proste videt nemuzou a doba na reakci je minimalni. osobne ale budu radsi kdyz budou mit vsichni ostatni iq svetla, nez aby to byl bordel jako ted (rozptyleny svetlo ze spatnejch svetel, zapomenuty dalkovy, jizda na denni svetla ve tme/tunelech/desti, mlhovkari - to je vubec kategorie sama pro sebe).

Ze jsou svetla vejs? Jo to jsou, stejne tak u dodavek, autobusu, nakladaku. Ale kdyz si vezmes ze jsou svetla vejs o 0,5 m, nakreslis si kam maj tlumeny svetla svitit, tak zjistis, ze na rozestupu mezi auta je ten rozdil ve vysce minimalni.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27957
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Takže už oficiálně - V6TSI v Touregu definitivně končí - bude nahrazený V6TSI Phev. 4.0TDI končí bez náhrady a také 2.0biTDI šlus/ende.
ArteonR šútingbrejk bude 2.0TSI - tento motor bude opět 206kW.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3390
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mattonecz »

tak then phev nemusi nicemu vadit ne? :)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27957
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Hmotnost?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

řidičBOB píše:Takže už oficiálně - V6TSI v Touregu definitivně končí - bude nahrazený V6TSI Phev. 4.0TDI končí bez náhrady a také 2.0biTDI šlus/ende.
ArteonR šútingbrejk bude 2.0TSI - tento motor bude opět 206kW.
Dovolim si nesuhlasit...V6 TSI v Turkovi nekonci!
V 38/20 sa len prehodi na EU6AP a pokracuje dalej. V6 TSI PHEV ho len doplni a prihodi k tomu 450kg (alebo skoro dalsich 25% "mrtvej" vahy) :-o .
Koniec 4,0TDI a 2.0BiTDI ale plati... :|
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27957
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Tak klučina z "IVG" říkal, že šlus pro TSI 8-x
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět