honziss píše:Hezky jak velkej je to pocitove rozdil proti V6 TDI?
Jak pise BOB, ten rozdiel je tam fakt vyrazny, a pocitovo je ten motor az nevhodny (v tom dobrom slova zmysle), ale nestalo by mi to za tie prachy. Ten cenovy rozdiel je fakt velky a klasicka V6 TDI posluzi na to na co to auto je stavane ovela lepsie.
A ja odzaciatku hovorim, ze najvacsi vyznam ma Turek v tej najlacnejsej a najzakladnejsej verzii, co je u nas za 50tisic...za cenu Tiguanu/Kodiaqu mam poriadny motor, poriadnu prevodovku a o 2 triedu ine auto
Kdyz to mas jako auto na doma / par tkm rocne a vis ze ho budes mit 5+ vic let, tak s vybavou nesetrim a beru vsechno co uziju.
Ale kdyz to mas na 4otkm/rok a vis ze to za ty 4-5 let budes chtit prodat s co nejmensi ztratou a co nejsnaz, tak je treba myslet trochu politicky. Asi bych tam vlastne nepotreboval ani ten vzduch s malejma kolama, ale na dalnici se hodi ze to sedne niz + to nataceni z toho dela neuveritelne mrstny auto. A vubec mi to auto tak nak hezky padne do ruky
Nehadam sa, nerozporujem a vlastne aj suhlasim. A to je tiez velka vyhoda, ze tam idu dokupit aj veci typu vzduchac (alebo IQ lights), ktory je neporovnatelny s takym DCC.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
VW AG píše:The Volkswagen brand will be launching 34 new models worldwide next year, including twelve SUVs and eight electric or hybrid vehicles. Volkswagen COO Ralf Brandstätter commented: “We are at the beginning of a new era. We mean business with e-mobility. The brand will be investing €19 billion in future technologies through 2024, €11 billion alone in the further development of e-mobility. And Volkswagen starts the biggest electric offensive in the automotive industry next year: The ID.3 goes on sale in the summer, soon followed by the ID.Next, our first electric SUV. Our ID. family makes emission-free mobility accessible to many people for the first time. That is New Volkswagen.”
U konkurence vyšel dvojtest novýho turka - se základní motorizací 3,0TSI V6 a 4,0TDI V8. Já to nečet, jen mě zarazilo zvýraznění v nadpisu článku. To jako fuckt, že základ novýho turka není nějaké dýchavičné 2.0TDI?!?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
neviem ktora konkurencia ale tipujem tu kde nazov testu je: VW Touareg V6 TSI vs. V8 TDI – Benzinový základ, nebo vrcholná nafta?
V teste potom autor pise: "Nabídka motorů pro Touareg aktuálně čítá čtyři jednotky, benzinový šestiválec 3.0 TSI (250 kW), dvě verze naftového šestiválce 3.0 TDI (170 a 210 kW) a vrcholný osmiválec 4.0 TDI (310 kW)."
Cize ten "Benzinový základ" je jediny benzin co sa tam dava a je to druha najsilnejsia motorizacia. Asi to pisal nejaky petrol hater
pavproch píše:U konkurence vyšel dvojtest novýho turka - se základní motorizací 3,0TSI V6 a 4,0TDI V8. Já to nečet, jen mě zarazilo zvýraznění v nadpisu článku. To jako fuckt, že základ novýho turka není nějaké dýchavičné 2.0TDI?!?
U nas ne, ale jinde je zaklad 2.0 TSI..
Nicmene tem 8l spotreby ve meste u V8 se mi nak nechce verit