BMW Divize
Re: BMW Divize
Z hlediska tradičního je to pro mě docela šok, tak této změně zkouším přiijít na kloub z jinýho úhlu pohledu - čím je V6 lepší oproti R6 třeba technicky? Celkem by mě zajímalo, jestli by se to dalo zdůvodnit takto, protože do motorů moc nevidím.
MX-5 NB 10th AE, ex BMW E46 323i
Re: BMW Divize
Prý se dá posunout těžiště dál za nápravu
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
ocividne ano, kdyz ostatni jdou tou cestou taky.beaumont píše:Já souhlasím, že BMW se přibližuje Audi (a místy i VW), o tom není spor. Já se bavil nad tím, že to Audi umí lépe.goes píše:kdybys nebyl v zasadove opozici, tak bys to v tom videl. Co dela BMW posledni dobou? ve segmentu fordu, opelu, volkswagenu apod. se tomu rika "pasatovatet" v segmentu bmw se tomu zacne rikat "audinovatet". BMW je nejvetsi prodejce 4kolek, nasazuje technologie do modelu ala audi a opousti sve tradicni technologie. K tomu profilovani se aut jako takovych apod. Proste cim dal vice je z BMW Audi. A pokud vazne nahradi R6 motory V6 tak uz to bude naprosto oficialne.
Re: BMW Divize
svet blbne, od toho se odviji i to jake zbozi se prodava, tak se nesmis divit ze se vyrobci prizpusobujigoes píše:ocividne ano, kdyz ostatni jdou tou cestou taky.beaumont píše:Já souhlasím, že BMW se přibližuje Audi (a místy i VW), o tom není spor. Já se bavil nad tím, že to Audi umí lépe.goes píše:kdybys nebyl v zasadove opozici, tak bys to v tom videl. Co dela BMW posledni dobou? ve segmentu fordu, opelu, volkswagenu apod. se tomu rika "pasatovatet" v segmentu bmw se tomu zacne rikat "audinovatet". BMW je nejvetsi prodejce 4kolek, nasazuje technologie do modelu ala audi a opousti sve tradicni technologie. K tomu profilovani se aut jako takovych apod. Proste cim dal vice je z BMW Audi. A pokud vazne nahradi R6 motory V6 tak uz to bude naprosto oficialne.
Re: BMW Divize
Však to stále říkám, že nová auta jdou do háje...to že začínají audinovaťet je toho jasným důkazem
Ain´t nobody got time for that
Re: BMW Divize
Problém není, že je Audi jaké je. Není důvod, aby nebylo. Problémem je, že se auta unifikují. Smazávají se rozdíly. Úplně stejně špatné by bylo, kdyby auta bavorákovatěla, oplovatěla nebo peugeovatěla.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
jenze je to dano tim, ze automobilky potrebuji hlavne prodavat a navysovat prodeje a vykazovat rust, coz se bez toho, aniz by zacali oslovovat nove zakazniky udealt neda. Takze aby mohli takove oslovit a nemuseli mit petkove bavo charakterove pro sve fanousky a pak pro nove zakazniky, jednoduse udelaji to, co vyhovi nejvetsi zakaznicke skupine.
Je to proste logicke, ze jdou timto smerem. Male skupiny ozeli, pripadne hresi na to, ze jim stejne nic jineho nezbude a oslovi tu velkou.
Je to proste logicke, ze jdou timto smerem. Male skupiny ozeli, pripadne hresi na to, ze jim stejne nic jineho nezbude a oslovi tu velkou.
Re: BMW Divize
Taky me zajima rozdil mezi radovym a vidlicovym motorem, ze je kolem toho tolik narku, o co motory prijdou?
Re: BMW Divize
Uvidíme. Buď zůstanou 3-4 automobilky + pár malosériovek nebo se to vrátí k diferenciaci.
Automobilka jako každý potřebuje vykazovat hlavně zisk. Orientace na objem je hra na "too big to fail"
Automobilka jako každý potřebuje vykazovat hlavně zisk. Orientace na objem je hra na "too big to fail"
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
svym zpusobem o nic, redovy ma par vyhod, ktere stejne nikdo nepozna, kdyz nevi co je pod kapotou. Ale je to jako kdyz porsche opustilo chlazeni vzduchem, taky velke halo a dnes to nikomu nevadiVrooom píše:Taky me zajima rozdil mezi radovym a vidlicovym motorem, ze je kolem toho tolik narku, o co motory prijdou?