BMW 1 M
Re: BMW 1 M
merlin: Mam rad sve kriticke ctenare Ale je treba vzit v potaz par veci:
- neni to test, jsou to vzdy jen dojmy, tj. hodnotit to jako test neni fer, nelze cekat hodnoceni s odstupem,
- zprostredkovavam dojmy takove, jake realne jsou - co me zklame, to prezentuji se zklamanim, co me nadchne, to prezentuji s nadsenim,
- nemyslim si, ze je to bezvyhradne pozitivni,
- to co jsem napsal jsou pocity z druheho dne, z urciteho druhu jezdeni, pri kterem se mi zdalo, ze smysl toho auta chapu, dnes jezdim jinde a za mokra a me pocity jsou zase jine,
- klasicky test prijde pozdeji a s zohledni vse naraz.
Suma: Je to pokus, nikdy jsem nic takoveho nedelal. Podle zpetne vazby zvazim, zda ma smysl neco takoveho opakovat, takze i te Vasi si vazim. Sam na to hledim tak, ze je to zajimavy pohled na prubeh utvareni meho vlastniho nazoru. Auto Vas 30x potesi a 30x zklame, nez si udelate jasno v tom, co si o nem myslite. Normalne rikam jen zavery, zde mate i dilci soudy, zaver jsem zatim zadny neudelal. Jako dojmy je to tak podle me v poradku.
Co navic povazuji za cenne, mohu rici mnohe dilci informace, ktere mohou byt prinosem pro ty, jenz si to chteji koupit. Byl to proste napad, pockal bych si na cele "dilo" a pak to hodnotil.
Kazdopadne odmitam jednu vec - ze projevit nadseni je slabost, znak neduveryhodnosti. To auto ve me presne tyto dojmy vytvari a ja se je snazim reprodukovat. Nebudu se tvarit nastvane jen proto, ze to vypada kriticteji. Vytvarim informace o autech podle toho, jak je skutecne vnimam, co si o nich myslim. Ze jsem si v dane chvili myslel prave toto, za to vazne nemuzu
- neni to test, jsou to vzdy jen dojmy, tj. hodnotit to jako test neni fer, nelze cekat hodnoceni s odstupem,
- zprostredkovavam dojmy takove, jake realne jsou - co me zklame, to prezentuji se zklamanim, co me nadchne, to prezentuji s nadsenim,
- nemyslim si, ze je to bezvyhradne pozitivni,
- to co jsem napsal jsou pocity z druheho dne, z urciteho druhu jezdeni, pri kterem se mi zdalo, ze smysl toho auta chapu, dnes jezdim jinde a za mokra a me pocity jsou zase jine,
- klasicky test prijde pozdeji a s zohledni vse naraz.
Suma: Je to pokus, nikdy jsem nic takoveho nedelal. Podle zpetne vazby zvazim, zda ma smysl neco takoveho opakovat, takze i te Vasi si vazim. Sam na to hledim tak, ze je to zajimavy pohled na prubeh utvareni meho vlastniho nazoru. Auto Vas 30x potesi a 30x zklame, nez si udelate jasno v tom, co si o nem myslite. Normalne rikam jen zavery, zde mate i dilci soudy, zaver jsem zatim zadny neudelal. Jako dojmy je to tak podle me v poradku.
Co navic povazuji za cenne, mohu rici mnohe dilci informace, ktere mohou byt prinosem pro ty, jenz si to chteji koupit. Byl to proste napad, pockal bych si na cele "dilo" a pak to hodnotil.
Kazdopadne odmitam jednu vec - ze projevit nadseni je slabost, znak neduveryhodnosti. To auto ve me presne tyto dojmy vytvari a ja se je snazim reprodukovat. Nebudu se tvarit nastvane jen proto, ze to vypada kriticteji. Vytvarim informace o autech podle toho, jak je skutecne vnimam, co si o nich myslim. Ze jsem si v dane chvili myslel prave toto, za to vazne nemuzu
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW 1 M
pjanda: uz tomu zacinam rozumiet, asi je to moj problem ze nie som na podobnu zurnalistiku zvyknuty. Inak je to velmi ctivo napisane, len tu facebokovu formu zverejnovania pocitov nemusim... som asi konzerva
Tak toto by som si nikdy nedovolil tvrdit, len nadsenie dava veciam radost a radost dava zo vsetkeho vsetko... uz som ako BMWze projevit nadseni je slabost, znak neduveryhodnosti.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW 1 M
merlin: Ja Vam rozumim, jsem tez konzervativni. Je z me strany i riziko neco zkouset, vzdy se tim nezavdecim nekomu, kdo je u me zvykly na neco jineho. Ale svet nepatril nikomu, kdo nebyl hrac
Chtel jsem to zkusit i prave proto, ze dnesni online svet je mnohem vice bezprostredni a nemuzeme vecne delat web stejne. Chtel jsem ctenare vice vtahnout do deje, dat kazdemu ochutnat vice z toho auta, o ktere se tak zajima.
Vasi nepizen vnimam, ale dotahnu to do konce a zvazim posleze vsechny pozitivni i negatiivni efekty.
Chtel jsem to zkusit i prave proto, ze dnesni online svet je mnohem vice bezprostredni a nemuzeme vecne delat web stejne. Chtel jsem ctenare vice vtahnout do deje, dat kazdemu ochutnat vice z toho auta, o ktere se tak zajima.
Vasi nepizen vnimam, ale dotahnu to do konce a zvazim posleze vsechny pozitivni i negatiivni efekty.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW 1 M
pJanda: Za mě hodně dobrý. Takto sepsané subjektivní dojmy po pár km si vždycky rád přečtu. Určitě bude zajímavé porovnání těchto článků s konečným testem. Prosím houšť, tohle je přesně to co mě zajímá.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW 1 M
Teď koukám na fotky - to nemá loketku???
Re: BMW 1 M
pj: Za mě ok. Možná bych i řekl, že tohle utváření názoru je pro mě zajímavější než konečný závěr. Myslím, že ve výjmečných případech, jako je 1M, má smysl se v tom pohrabat troošičku víc.
Jsem zvědavej jak to uzavřeš, protože na puristu mi připadáš nějak smířlivej s tím řízením a lagem.
Jsem zvědavej jak to uzavřeš, protože na puristu mi připadáš nějak smířlivej s tím řízením a lagem.
RWD
Re: BMW 1 M
To nema prakticky nic Ono se toho tedy ani moc prikoupit neda, ale tady si s tim hlavu nikdo nedelal koupil to skoro uplne v zakladuvasco píše:Teď koukám na fotky - to nemá loketku???
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW 1 M
S rizenim se da smirit, vazne. Neni to sice ono, ale ona ani hydraulika BMW nebyla nikdy zadny zazrak (jako treba u Fordu, to je rizeni, kde Ti kaminky masiruji dlane...), a tak to ve vysledku je problematicke jen docela zridka. S tim lagem se ale smirit neda. Ze jsem ho akceptovat za urcite situace je dano tim, ze jsem se s tim autem snazil jezdit zpusobem, pro ktery bylo zreme stvoreno. U nejakeho "showdrivingu" to nevadi, pokud se chces bezucelne bavit, take ne. Ale to neznamena, ze to neni problematicke vubec, nebo se to da prekousnout... Neda. Vcera jsme jezdili na mokru a tam je to vazne prusvih. Sepisu o tom vice, ale asi az na sobotud1.8t píše:Jsem zvědavej jak to uzavřeš, protože na puristu mi připadáš nějak smířlivej s tím řízením a lagem.
A nemohl jsem si odpustit...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW 1 M
Jak jsem si přečetl "velkej lag", zlomil jsem nad tim hůl.pjanda píše:S rizenim se da smirit, vazne. Neni to sice ono, ale ona ani hydraulika BMW nebyla nikdy zadny zazrak (jako treba u Fordu, to je rizeni, kde Ti kaminky masiruji dlane...), a tak to ve vysledku je problematicke jen docela zridka. S tim lagem se ale smirit neda. Ze jsem ho akceptovat za urcite situace je dano tim, ze jsem se s tim autem snazil jezdit zpusobem, pro ktery bylo zreme stvoreno. U nejakeho "showdrivingu" to nevadi, pokud se chces bezucelne bavit, take ne. Ale to neznamena, ze to neni problematicke vubec, nebo se to da prekousnout... Neda. Vcera jsme jezdili na mokru a tam je to vazne prusvih. Sepisu o tom vice, ale asi az na sobotud1.8t píše:Jsem zvědavej jak to uzavřeš, protože na puristu mi připadáš nějak smířlivej s tím řízením a lagem.
A nemohl jsem si odpustit...
Obrázek nevidim
RWD