merlin: A kdo rika, ze Lotus funguje jinak...
Exige/Elise trapi v podstate to same, jde spise o verzi. Kdyz mate treba Elise se 100PS, pusobi vyvazeneji, je to takova zabavna hracka na technicke cesty v rychlostech do 200 km/h a nemam s tim problem. Ale kdyz sednete do 200+ PS Speedsteru, ktery je schopen jet temer 250 km/h a i v prvni tahle zatacce v Moste s nim bojujete, aby vubec zatocil (zrejme aerodynamika uz nefunguje a predek ztraci prilnavost), nebo na dalnici v 200+ km/h musite mit predem spocitane mostni dilatace v zatackach, protoze na kazde to auto odskoci o pul metru bokem (tak aby Vam to vyslo nez zacnou svodidla...), moc fajn uz to neni
Jsou to zkratka uskali prilis maleho auta...
Proto jsem take cekal na Evoru jako na mozny vhodny kompromis. A je dobre, ze presne tohle to auto dela - to uz nema problem vyuzivat svuj vykon kedkoli naplno.
Zkratka male Lotusy jsou pro male rychlosti a ja mam dnes radeji hledani hranic ve vyssich sferach. Proto mi to asi take nesedi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n