Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
a jo, ták.... to je podobná situace, jako dyž sem vybíral 3er a sháněl (naprosto marně) předváděčku s třílitrem benzín...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
se divím, že to v česku není R DSG TDi
(co jezdí za pusinky a táhne vocpodu)
(co jezdí za pusinky a táhne vocpodu)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Neboj - až nebude kam jít s downsizem, tak přijde i na TDI
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
chlopi, co to mohlo být?
neska sem potkal něco z wolfsburgu (značka WOBxxxx) co vypadalo jako CC ale bylo to DVOUDVEŘOVÉ, mělo to pevnou střechu a bezrámová okna....
neska sem potkal něco z wolfsburgu (značka WOBxxxx) co vypadalo jako CC ale bylo to DVOUDVEŘOVÉ, mělo to pevnou střechu a bezrámová okna....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
eos poznám, tohle mělo předek a zadek CC, pouze střed se lišil
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
tak to bylo nějaký UBéčko
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak jsem se konečně dostal k onomu G7 GTI Performance 6MT. V přímém srovnání s O3 RS musím říct, že G7 je naladěním podvozku úplně jiná liga. O3 mi přišla hodně "roztančená" - proti tomu GTIčko sedí jako motokára v Radotíně. Podvozek zvládá s lehkostí jakýkoliv manévr na jakékoliv silnici.
Co mne hodně štve (a tušil jsem to), je FWD - dneska vcelku dost pršelo a rozjet se s tím pod 1/2 plynem na křižovatce, to je opravdu nemožné Trakce v řiti, ASR bubnuje jak vzteklé a legrace je tatam
Jinak jsem příjemně překvapen, jak moc jiné to je proti O3 RS.
K motoru nemá cenu cokoliv dodávat - EA888 se jim prostě povedl.
Co mne hodně štve (a tušil jsem to), je FWD - dneska vcelku dost pršelo a rozjet se s tím pod 1/2 plynem na křižovatce, to je opravdu nemožné Trakce v řiti, ASR bubnuje jak vzteklé a legrace je tatam
Jinak jsem příjemně překvapen, jak moc jiné to je proti O3 RS.
K motoru nemá cenu cokoliv dodávat - EA888 se jim prostě povedl.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time