Ono to tak horký nebude a jako obvykle se vše bude odvíjet od různý interpretace slov "svižně, dynamicky, kloubouk atd.". Co určitě spotřebu srazí u aut neskákajících po městě je 8°ZF a u tebe jí navýší ta kravina na přední nápravě. Kamarád se zbavoval 335i awd at a dlohodobou měl přes 12l.pavproch píše:normálně začínám mít podezření, že ty foukaný R6 fakt v (běžném) provozu míň žerou než N/A R6.... s (za) M.Z. sem jel jednou, nestíhal sem mu, a to píše o průměru POD 12... já mám průměr NAD 12... a dyž jedu za 8 na 100, tak to teda fakt jedu extra-supr-čupr klobouka...
BMW - výběr vhodné motorizace
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
RWD
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
jen tak naokraj - čerstvá praktická zkušenost - fest poladěná 316i nemá ani omylem šanci uviset v dynamice 60-150 v přímce (čert ví jestli stock či poladěnou) 535d...... ale vůbec mi to nevadilo....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
1er tomu ujela
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Nechteji se mi hledat hmotnosti tech aut, ale tak nejak bych to cekal:
"316i" = 200 kW (minus ztraty zpusobene xDrivem )
535d = 230 kW
M135i = 240 kW
"316i" = 200 kW (minus ztraty zpusobene xDrivem )
535d = 230 kW
M135i = 240 kW
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Měl to ještě poladěné, chodí i tady, psal mi zprávu, ale jelo to jako čert, zapotil jsem se.
Je poupravím svůj výkon, mám ještě 235kw verzi.
Je poupravím svůj výkon, mám ještě 235kw verzi.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Dobře Ty! Škoda že tu není lajkovací tlačítko...d1.8t píše: a u tebe jí navýší ta kravina na přední nápravě.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Přeji pěkný den,
Viděl jsem téma a protože bych chtěl odpověď přímo na svou otázku a nejlépe od majitele, tak se zeptám tady, abych zbytečně nezakládal nový topic
Tento rok pravděpodobně přijdu k nějakým těm penězům a proto už teď přemýšlím nad koupí BMW. Jedno chci už od patnácti let a splnit sen si chci opravdu hodně. Už jsem se rozhodl, že chci řadu 3 a to konkrétně e46, ale můj hlavní dotaz je, který motor ? Při radě berte prosím na vědomí pár věcí:
1) Je mi dvacet let, tento rok 21
2) Od toho se odvíjí například případná roční povinná pojistka (Teď vlastním Seat Ibiza 1.9 SDi a platím 12.000,- povinný )
3) BMW jsem popravdě nikdy neřídil, tudíž vlastně ani nevím jak na mě zapůsobí RWD, ale jsem přizpůsobivý a jako prase nejezdím, tak neočekávám že na první křižovatce skončim ve škarpě
4) Chtěl bych šestiválec. A tady se chci hlavně zeptat jestli by se spíš vyplatila 320i nebo 318i co se dynamiky týče, ale i toho kolik si to pápne. Je mi jasný že za 4 litry jako do teď jezdit nebudu a s desíti na sto jsem smířenej, ale schválně řekněte kdo máte přehled jaké jsou mezi těmahle motory rozdíly
Je to holt dilema a chtěl bych opravdu poradit, nebojte se vyčerpávajících odpovědí, určitě je uvítám Taky bych uvítal nějaká upozornění a doporučení při koupi. Přeci jen člověk není nikdy moc opatrný a nechci koupit něco čím se zklamu protože to nebude fungovat jak má.
Díky moc za odpovědi
Viděl jsem téma a protože bych chtěl odpověď přímo na svou otázku a nejlépe od majitele, tak se zeptám tady, abych zbytečně nezakládal nový topic
Tento rok pravděpodobně přijdu k nějakým těm penězům a proto už teď přemýšlím nad koupí BMW. Jedno chci už od patnácti let a splnit sen si chci opravdu hodně. Už jsem se rozhodl, že chci řadu 3 a to konkrétně e46, ale můj hlavní dotaz je, který motor ? Při radě berte prosím na vědomí pár věcí:
1) Je mi dvacet let, tento rok 21
2) Od toho se odvíjí například případná roční povinná pojistka (Teď vlastním Seat Ibiza 1.9 SDi a platím 12.000,- povinný )
3) BMW jsem popravdě nikdy neřídil, tudíž vlastně ani nevím jak na mě zapůsobí RWD, ale jsem přizpůsobivý a jako prase nejezdím, tak neočekávám že na první křižovatce skončim ve škarpě
4) Chtěl bych šestiválec. A tady se chci hlavně zeptat jestli by se spíš vyplatila 320i nebo 318i co se dynamiky týče, ale i toho kolik si to pápne. Je mi jasný že za 4 litry jako do teď jezdit nebudu a s desíti na sto jsem smířenej, ale schválně řekněte kdo máte přehled jaké jsou mezi těmahle motory rozdíly
Je to holt dilema a chtěl bych opravdu poradit, nebojte se vyčerpávajících odpovědí, určitě je uvítám Taky bych uvítal nějaká upozornění a doporučení při koupi. Přeci jen člověk není nikdy moc opatrný a nechci koupit něco čím se zklamu protože to nebude fungovat jak má.
Díky moc za odpovědi
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Ve starších motorizacích BMW se nevyznám, ale překvapilo mě to PR za 12tkc na 1.9SDi, to je fakt ulet
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Je to brutalita, jsem z Prahy a když se PR zařizovalo, bylo mi 18, takže nejrizikovější skupina řidičů no ...
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Kdyz moje manzelka vylezla z autoskoly (bez bonusu) a koupila si prvni auto (jetej Focus 2.0 100kw), tak PR stalo u Allianz 4.500,- a i to mi prislo hodne. Taky v Praze. Vim ze to neni k tematu, ale sezen si nakyho slusnejsiho pojistovaka, myslim ze te celkem slusne odrbavaj.Hihna píše:Je to brutalita, jsem z Prahy a když se PR zařizovalo, bylo mi 18, takže nejrizikovější skupina řidičů no ...
K vyberu auta: dostupny a slusny bmw chce kazdej kluk co vyleze z autoskoly a ty auta podle toho vypadaj. Ja bych se zkusil podivat i po jinejch autech. Ten vyse zminenej Focus bylo dobry startovaci auto napriklad..
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k