Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
kuju převelice
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
za chvili si z nej udelame AF BMW servis . uz tak mam pocit, ze kdyz v tlf uslysi moje nebo bondovo jmeno, protaceji se mu panenky
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
Tak ja myslim ze muze byt jedine rad, kdykoli tam jedu, potkam tam auto nekoho znameho:) dneska jsem tam potkal richardammira píše:za chvili si z nej udelame AF BMW servis . uz tak mam pocit, ze kdyz v tlf uslysi moje nebo bondovo jmeno, protaceji se mu panenky
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
dneska a včera zajímavé zjištění: při udržování stejného stylu a dravosti jízdy to třeba půlhodinu (skoro) padá správně a pak najednou 10min to je na zbláznění a pak zase se to začne chovat líp.... aniž bych zastavil nebo zhasnul motor.... dyby to byl SW, tak to přece nebude mít takovéhle výkyvy....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
Začínám litovat, že mám brambora a ne frantíka....
Neska sem v bramborovi poprvé (přiznávám, inspirován tímhle článkem o Renckovi RS Cup) pro delší ostrou jízdu na suchém asfaltě vypnul andělíčky strážníčky... (doposud to sem to vypínal enem na blbnutí na zasněženém parkovišti nebo noční sněžné rallye-zatáčce v Tesli).... a nic významného se nestalo..... žádná změna v mapování či naladění SW, otáčky furt nechtějí padat, reakce na přidání plynu těsně nad volnoběhem sou stále mdlé (zasrané EURO5).... akorát se (na mé nejzamilovanější trase okolo šanců) v ostrých nájezdech i výjezdech ze zatáček brambor stal (očekávatelně ) mnohem "nervóznějším".... naopak bych řekl, že se zapnutýma andělíčkama sem na suchém letním asfaltě v zatáčkách rychlejší a jedu čistější stopu....Pravá zábava s motorem Méganu začíná až po třívteřinovém podržení tlačítka ESP. Odstavte elektronické andělíčky na místě a v rámci předstartovní přípravy se zvednou volnoběžné otáčky na rovnou tisícovku. Proveďte deaktivaci třeba na dvojce v třicetikilometrové rychlosti a auto poskočí vpřed, jakoby do vás zezadu vpálila rozjetá sanitka anebo naskočily další dva válce s nitrometanem. Nemám přesnou představu, co se v té chvíli stane s mapou řídicí jednotky a vstřikováním, ale osobnost Méganu R.S. Cup to obrátí naruby.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
Mirku,mmira o Swift Sport píše:. prd soustredil jsem se na to, docela jsem je trefoval a motor tahnul. tam evidentne je nejaka eko ficura, kdy to ty otacky rizene sundava a jeste je to rizeno tak, ze se to te predem definovane krivky drzi i pri zatezi. imho to dokonce pridava plyn aby to tu krivku udrzelo. k vzteku.
dělá to takle furt, i při menší zátěžoi a pohodové jízdě nebo jen pod zátěží?
Mně tohle totiž přesně dělá jen při zátěži nad 50%, ale méně než 95%.... když jedu piánko nebo to ženu na hraně (100%, tj. furt plne v omezovači, tak otáčky padají skoro normálně....) a ještě to navíc mám teplotně závislé, když je venku pod +5 nebo přes +20, tak je to na zbláznění, když je venku sucho a +12až15st C, tak to jede skoro normálně....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
pavproch: řešením tvýho problému je změna programu ecu u nějakýho úpravce. Nějakých 5 let zpátky jsem tohle řešil u htp (to byla asi euro III a obecně pomalá reakce na plyn mě srala už tehdá, euro V si pro jistotu ani nepředstavuju). Každopádně to pomohlo a po změně programu to bylo o dost lepší.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
hele me trosku neco podobnyho delala 550i, vyresial to vymena vahy vzduchupavproch píše:Mirku,mmira o Swift Sport píše:. prd soustredil jsem se na to, docela jsem je trefoval a motor tahnul. tam evidentne je nejaka eko ficura, kdy to ty otacky rizene sundava a jeste je to rizeno tak, ze se to te predem definovane krivky drzi i pri zatezi. imho to dokonce pridava plyn aby to tu krivku udrzelo. k vzteku.
dělá to takle furt, i při menší zátěžoi a pohodové jízdě nebo jen pod zátěží?
Mně tohle totiž přesně dělá jen při zátěži nad 50%, ale méně než 95%.... když jedu piánko nebo to ženu na hraně (100%, tj. furt plne v omezovači, tak otáčky padají skoro normálně....) a ještě to navíc mám teplotně závislé, když je venku pod +5 nebo přes +20, tak je to na zbláznění, když je venku sucho a +12až15st C, tak to jede skoro normálně....
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
furtMirku,
dělá to takle furt, i při menší zátěžoi a pohodové jízdě nebo jen pod zátěží?
Mně tohle totiž přesně dělá jen při zátěži nad 50%, ale méně než 95%.... když jedu piánko nebo to ženu na hraně (100%, tj. furt plne v omezovači, tak otáčky padají skoro normálně....) a ještě to navíc mám teplotně závislé, když je venku pod +5 nebo přes +20, tak je to na zbláznění, když je venku sucho a +12až15st C, tak to jede skoro normálně....
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Potřebuju se (pro srovnání) svézt 30i (N53B30O0B)
chlopi, dík za info/rady
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.