Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Ať je v tom trochu systém, napíšu sem.
Poptával jsem teda rezervní sadu kol na vyjížďku a řešil i změnu šířky pneu. U BMW se ani u 19 neudává širší pneu, akorát menší profil.
Když jsem mrknul na přední kolo a mezeru od tlumiče (minimálně místa), bylo jasné, že budu muset dodržet doporučený rozměr výrobce.
Nemá někdo tip na dodavatele použitelných pneu 225/40 R18 a 245/35 R18? Disky nějaké vyberu nové, ale gumy jsou horké zboží, nebo to není dobrý nápad s ojetinama? Nemám s tím zkušenost.
Poptával jsem teda rezervní sadu kol na vyjížďku a řešil i změnu šířky pneu. U BMW se ani u 19 neudává širší pneu, akorát menší profil.
Když jsem mrknul na přední kolo a mezeru od tlumiče (minimálně místa), bylo jasné, že budu muset dodržet doporučený rozměr výrobce.
Nemá někdo tip na dodavatele použitelných pneu 225/40 R18 a 245/35 R18? Disky nějaké vyberu nové, ale gumy jsou horké zboží, nebo to není dobrý nápad s ojetinama? Nemám s tím zkušenost.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Já bych teda do použitých gum nešel (i když naprosto rozumím důvodu, proč do toho chceš jít). Nevíš, co s tou gumou bylo, a nic jiného než ty gumy tě na silnici nedrží (ze stejného důvodu si nekupuju eko-gumy, když budu chtít šetřit palivo, koupím si chrocht).
Re: 125d vs M135i
taky bych sa díval po nových... ty Federaly RSR nemají až tak strašnou cenoffku...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
btw, až nasadím 18" s federalama na 3er, tak tam stejně asi nebudou dlouho - vyzkušam, ohodnotím a pudou, bo je to služebák a musím tam mít něco all-weather (P-zero, už sou objednaný), m4Zlik má 19", čili mi budou k houwnu, tak ti je potem můžu věnovat
2x 225 a 2x 255
2x 225 a 2x 255
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
jak moc mas "zapadla" kola? nesly by vytahnout ven prostrednictvim jineho ET ci podlozek? pak by se tam sirsi guma urcite vlezla. mam doma dve 15 mm, mohl bys to zkusit, jestli to nebude delat problem.M.Z. píše:Když jsem mrknul na přední kolo a mezeru od tlumiče (minimálně místa), bylo jasné, že budu muset dodržet doporučený rozměr výrobce.
taky bych nesel, pokud by neslo o soutez v driftovani, do jetych gum. ty federaly opravdu nejsou nijak zvlast drahe.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: 125d vs M135i
Dík za nabídku, ale nebudu experimentovat, nechám to tak.
Co jsou zač ty Federaly?
Co jsou zač ty Federaly?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Federaly jezdím na ctr a s vlastnostma pokojenost (měkká guma s tuhou bočnicí), jen nemám ideální várku a mám s ní trochu problémy, více viz tu: link. Jinak výkonostně jim nemám co vytknout, za ty peníze super. Chválil si je i d1.8t na e36, zkus dyžtak pohledat na fóru. V Mostě ještě známý jezdil Kumho KU36 a jestli by je vyráběly v tvým rozměru, tak bych je taky zvážil. Co jsem je já zkoušel v 215/45, tak guma s o dost měkkčí bočnicí než Federal 215/40 (jinak, jsem s nima nejezdil, bo se mi nevešly na auto), ale výkonostně asi v pohodě - známý s nima v Mostě v 1t civicu s 280ps dával časy kolem 1:58. Obojí takové korejské jebky, které velmi slušně fungují na okruhu a přitom tě nezruinují.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
Federal nedělá můj rozměr vzadu, Kumho ano. Chtěl bych pevné bočnice, auto nepatří ani ve sport. režimu k tvrdým, tak to chci trošku nahnat gumama.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Nebral bych to tak definitivně, je třeba vzít konkrétní gumu v daným rozměru a hm. indexu. Já ty KU36 zkoumal na jeho autě jak na CzechRingu, tak i v Mostě (právě kvuli měkké bočnici v mým rozměru) a na to, že to ani v pomalých zatáčkách nešetřil tak bočnice byla úplně v poho - žádný extra náznak deformace. Ono za podobný peníz si stejně mezi "semi" gumama moc nevybereš.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: 125d vs M135i
jeste se pouzivaji Toyo R888 a R1R, ale ty vubec netusim, jak dobre/spatne funguji. ve spravnych rozmerech by se snad delat meli (mozna s lehkymi odchylkami), ale cenove jsou jak Supersporty.
http://www.toyopneu.cz/detail/pneumatik ... 1y-gg.html
http://www.toyopneu.cz/detail/pneumatik ... 4y-gg.html
http://www.toyopneu.cz/detail/pneumatik ... 1y-gg.html
http://www.toyopneu.cz/detail/pneumatik ... 4y-gg.html
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou