Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No jo...když přesedneš ze svého BMW do SAV od VW - to prostě nemůžeš srovnávat...to jsou dva zcela jiné světy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Ale s Pandou 4x4 je fakt legrace, zejména na sněhu / ledu / bahně.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak som si odzil dalsie kilometre s VW, tentokrat v kombinacii VW Passat 2,0 TDI 103kW Variant + manual + 4Motion...upozornujem, ze vsetky postrehy maju silne subjektivny charakter poznaceny aktualnym pojazdom a byvalym vlastnictvom Passatu B5,5
Exterier a interier boli komplet v ciernej ktoru fakt mozem a zvonku sice posobila v kombinacii s kombajn verziou trosku pohrebovo, ale mne to osobne vobec nevadi, kedze auto posobilo elegantne, cisto, ako poriadny kus auta a spravne draho A vo vnutri deto...pekne ciste, mozno pomerne jednoduche v tom dobrom slovazmysle, nikde nic nekrici, poloha za volantom fajn (iked este trosku nizsie by sa sitzna dat mohla) a vsetko bolo tak nejak spravne. Len toho miesta bolo na mna vela vsade naokolo, iked to vobec nevadilo ostatnym v aute
Elektronickych zhovadilosti nastastie nebolo tolko, ako v inych autach, no neodpustim si kopnutie do elektronickej rucky (uz by mi mohol niekto vysvetlit k comu to dobre), do S/S (nedal som mu ani jednu sancu), prevodovy naseptavac je stale moc na mna vtipny, nevypinatelne ESP (k tebe sa este dostanem) a kam sa podel klasicky klucik. Musim ale dokonca jednu vec obzvlast pochvalit a tou je AFS, alias natacanie prednych svetiel do zakruty, ktore fungovalo fakt znamenite a obzvlast v serpentinach bola radost pozorovat pohybujuci sa paprsok ako mi ukazuje cestu za roh . A taktiez bluetooth som vyuzil jak sa patri, no preco nejde sparovat telefon aj za jazdy?! Mensiu vyhradu mam ale k radiu a jeho dotykovej obrazovke...nemusim ani dotykove telefony a prepinat nieco bez odozvy je pre mna fakt divne a taktiez mi vadilo ako ma furt ozaruje v noci (aj ked som to mal na minimalnej svetlosti, no ak sa to da uplne uspat za jazdy, tak sa to rad naucim).
Motor bol v ramci dieslovych moznosti fajn, nie moc ospaly a co sa tyka vykonu niekde na urovni mnou akceptovatelneho minima (140 koni na 1650kg)... Z vonku sice daval najavo svoje klasicke kadle-kadle, no vo vnutri bol fakt tichy ci uz na mieste abo za jazdy, ale auto bez pekneho a vyrazneho zvuku to bude mat u mna vzdy nahnute...
Prevodovka isla lahucko a bola zladena s motorom prijemne a okrem trochu dlhsej dvojky jej nemam moc co vytknut. Len tie pedale este stale nie su jak by mali byt...
So spotrebou som skoncil na rovnych 7 litroch hlavne dialnicnej a mimo mestskej jazdy, co mi prislo adekvatne mojmu sposobu pouzitia.
Dostavam sa k podvozku a k jazdnym vlastnostiam...a tu sme si s Pasikom nesadli...iked to mozno bude viac moja chyba, mozno...
Zacnem od volantu a ach jaj ten je inak mrtvy, nic vobec nic v nom nie je. Isiel som asi 10km po ceste kde sa striedal, sneh, mokro a vynimocne aj sucho a jediny kto mi to povedal, boli oci. Tato odtazitost, kedy nic necitim a nie len od volantu mi je fakt neprijemna nech idem akokolvek rychlo. A k tomu to neprirodzene tuhnutie pri kazdom zatoceni a hlavne s inou intenzitou, to tiez neviem k comu dobre, ale nezvykol som si na to a ani nemienim. Tu moj byvaly Astmatik vyhrava na plnej ciare.
Na aute boli zimaky balony 16-ky a dost pomahali komfortu v nizkych rychlostiach, to musim uznat ze v tej situacii fungoval najlepsie, ale mimo mesta uz podvozok trosku stracal. Komfort sice ostal na vysokej urovni a nemal problem s klasickymi vytlkmi a na nase cesty takmer idealne , aj ked na ostre nerovnosti nereagoval tak jemne ako by som cakal, no pri vyssej rychlosti sa objavila sa plavavost akoby podvozok sa snazil tlmit vsetko co sa dalo a jazda bolo jedno nepretrzite kolysanie a hojdanie (akoby tam ani neboli tlmice, iba pruziny). Mozno az prehanam a mozno to mnohym tak nepride a bude im to vyhovovat, ale tomu som na chut neprisiel. No nebol som zase jediny. Rad vymenim tento druh cestovnej pohody za istotu, ked aj citim co deje pod autom. Doslo aj na odskusanie 4-kolky, kedze v tom case este nejaky sneh bol a tiez ma jeho naladenie trosku sklamalo, iked hlavne prsty v tom ma to prekliate ESP...no aj napriek nemu som cakal ze od apexu bude mozne pod plynom dokruzit obluk v jemnom naznaku smyku vsetkych kolies (tak jak si to pamatam este z cias haldexu 2), ale jedineho coho som sa vzdy dockal bol nedotacavy preklz predku. Za normalnych okolnosti a bez blbnutia bolo samotne pripojenie rychle a nebol problem sa kamkolvek dostat, ale aj tu vymizla urcita moznost nieco zazit. Musim ale este raz vyzdvyhnut odhlucnenie a nie len od motora ale aj od podvozka a obtekajuceho vzduchu, v tomto fakt exceloval. Nakoniec aj v kombinacii s makkostou podvozku clovek hlavne na dialnici takmer ani nevedel ze cestuje.
Nechcem aby to vyznelo zle, jedna sa o prijemny povoz a na dialniciach a rozbytych cestach funguje velmi dobre, ale tak nejak celkovo som z neho mal pocit, ze si mam sadnut, byt ticho, nic nevymyslat, kochat sa tichom a komfortom a ked tam budem mam laskavo s usmevom podakovat a vystupit. To ako spolujazdec urobim rad, ale ako vodic a k tomu este niekto koho soferovanie bavi, na to sa fakt necitim V tomto bol moj byvaly Passat uprimnejsi aj napriek holej bosej vybave a udychanemu 100k motoru...proste sa mi snazil zavdacit aj tym malom co mal a vedel
Exterier a interier boli komplet v ciernej ktoru fakt mozem a zvonku sice posobila v kombinacii s kombajn verziou trosku pohrebovo, ale mne to osobne vobec nevadi, kedze auto posobilo elegantne, cisto, ako poriadny kus auta a spravne draho A vo vnutri deto...pekne ciste, mozno pomerne jednoduche v tom dobrom slovazmysle, nikde nic nekrici, poloha za volantom fajn (iked este trosku nizsie by sa sitzna dat mohla) a vsetko bolo tak nejak spravne. Len toho miesta bolo na mna vela vsade naokolo, iked to vobec nevadilo ostatnym v aute
Elektronickych zhovadilosti nastastie nebolo tolko, ako v inych autach, no neodpustim si kopnutie do elektronickej rucky (uz by mi mohol niekto vysvetlit k comu to dobre), do S/S (nedal som mu ani jednu sancu), prevodovy naseptavac je stale moc na mna vtipny, nevypinatelne ESP (k tebe sa este dostanem) a kam sa podel klasicky klucik. Musim ale dokonca jednu vec obzvlast pochvalit a tou je AFS, alias natacanie prednych svetiel do zakruty, ktore fungovalo fakt znamenite a obzvlast v serpentinach bola radost pozorovat pohybujuci sa paprsok ako mi ukazuje cestu za roh . A taktiez bluetooth som vyuzil jak sa patri, no preco nejde sparovat telefon aj za jazdy?! Mensiu vyhradu mam ale k radiu a jeho dotykovej obrazovke...nemusim ani dotykove telefony a prepinat nieco bez odozvy je pre mna fakt divne a taktiez mi vadilo ako ma furt ozaruje v noci (aj ked som to mal na minimalnej svetlosti, no ak sa to da uplne uspat za jazdy, tak sa to rad naucim).
Motor bol v ramci dieslovych moznosti fajn, nie moc ospaly a co sa tyka vykonu niekde na urovni mnou akceptovatelneho minima (140 koni na 1650kg)... Z vonku sice daval najavo svoje klasicke kadle-kadle, no vo vnutri bol fakt tichy ci uz na mieste abo za jazdy, ale auto bez pekneho a vyrazneho zvuku to bude mat u mna vzdy nahnute...
Prevodovka isla lahucko a bola zladena s motorom prijemne a okrem trochu dlhsej dvojky jej nemam moc co vytknut. Len tie pedale este stale nie su jak by mali byt...
So spotrebou som skoncil na rovnych 7 litroch hlavne dialnicnej a mimo mestskej jazdy, co mi prislo adekvatne mojmu sposobu pouzitia.
Dostavam sa k podvozku a k jazdnym vlastnostiam...a tu sme si s Pasikom nesadli...iked to mozno bude viac moja chyba, mozno...
Zacnem od volantu a ach jaj ten je inak mrtvy, nic vobec nic v nom nie je. Isiel som asi 10km po ceste kde sa striedal, sneh, mokro a vynimocne aj sucho a jediny kto mi to povedal, boli oci. Tato odtazitost, kedy nic necitim a nie len od volantu mi je fakt neprijemna nech idem akokolvek rychlo. A k tomu to neprirodzene tuhnutie pri kazdom zatoceni a hlavne s inou intenzitou, to tiez neviem k comu dobre, ale nezvykol som si na to a ani nemienim. Tu moj byvaly Astmatik vyhrava na plnej ciare.
Na aute boli zimaky balony 16-ky a dost pomahali komfortu v nizkych rychlostiach, to musim uznat ze v tej situacii fungoval najlepsie, ale mimo mesta uz podvozok trosku stracal. Komfort sice ostal na vysokej urovni a nemal problem s klasickymi vytlkmi a na nase cesty takmer idealne , aj ked na ostre nerovnosti nereagoval tak jemne ako by som cakal, no pri vyssej rychlosti sa objavila sa plavavost akoby podvozok sa snazil tlmit vsetko co sa dalo a jazda bolo jedno nepretrzite kolysanie a hojdanie (akoby tam ani neboli tlmice, iba pruziny). Mozno az prehanam a mozno to mnohym tak nepride a bude im to vyhovovat, ale tomu som na chut neprisiel. No nebol som zase jediny. Rad vymenim tento druh cestovnej pohody za istotu, ked aj citim co deje pod autom. Doslo aj na odskusanie 4-kolky, kedze v tom case este nejaky sneh bol a tiez ma jeho naladenie trosku sklamalo, iked hlavne prsty v tom ma to prekliate ESP...no aj napriek nemu som cakal ze od apexu bude mozne pod plynom dokruzit obluk v jemnom naznaku smyku vsetkych kolies (tak jak si to pamatam este z cias haldexu 2), ale jedineho coho som sa vzdy dockal bol nedotacavy preklz predku. Za normalnych okolnosti a bez blbnutia bolo samotne pripojenie rychle a nebol problem sa kamkolvek dostat, ale aj tu vymizla urcita moznost nieco zazit. Musim ale este raz vyzdvyhnut odhlucnenie a nie len od motora ale aj od podvozka a obtekajuceho vzduchu, v tomto fakt exceloval. Nakoniec aj v kombinacii s makkostou podvozku clovek hlavne na dialnici takmer ani nevedel ze cestuje.
Nechcem aby to vyznelo zle, jedna sa o prijemny povoz a na dialniciach a rozbytych cestach funguje velmi dobre, ale tak nejak celkovo som z neho mal pocit, ze si mam sadnut, byt ticho, nic nevymyslat, kochat sa tichom a komfortom a ked tam budem mam laskavo s usmevom podakovat a vystupit. To ako spolujazdec urobim rad, ale ako vodic a k tomu este niekto koho soferovanie bavi, na to sa fakt necitim V tomto bol moj byvaly Passat uprimnejsi aj napriek holej bosej vybave a udychanemu 100k motoru...proste sa mi snazil zavdacit aj tym malom co mal a vedel
Naposledy upravil(a) Snowman000 dne pát 03 led 08:01, celkem upraveno 2 x.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Ani sem do nedocet, ale asi mi to prijde jako popis kdyz nekdo presedne z auta ktere se nevyrabi pro masy do "normalniho" auta.
Me passat prisel fajk (i B6) do doby kdyz jsem do nej sedal z facka
Me passat prisel fajk (i B6) do doby kdyz jsem do nej sedal z facka
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No mozno ano mozno ne... nemyslim, si ze by E46 bola nejak zazracna, furt sa jedna o relativne obycajny povoz, ktory mi ale charakterom a mojim potrebam sadol idealne, ale aj ked to porovnam s byvalym Passatom tak je to velky posun pre mna divnym smerom...vela veci je lepsich ale niektore mne blizke o dost horsie. A som si vedomi, ze si niekedy protirecim, ked na jednu stranu chvalim komfort a zaroven vycitam houpavost...
A sorry za tu dlzku...nabuduce to dam jednou vetou
Alebo otazka na Mmiru: nevytvorit radsej zvlast topic na taketo elaboraty?
A sorry za tu dlzku...nabuduce to dam jednou vetou
Alebo otazka na Mmiru: nevytvorit radsej zvlast topic na taketo elaboraty?
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Cielova skupina pre Passat su ludia co najazdia 40-60.000 km rocne.
Pri takom case stravenom za volantom ocenia hlavne komfort, odhlucnenie, priestor a super spotrebu (dovolenka SK-IT po dialniciach pod 5,5 litra). A to Passat splna na 1.
Ak mam stravit tolko casu za volantom 2x si rozmyslim ci radsej zabavnejsiu Mazdu6 so slabym odhlucnenim, alebo nudny Passat... Passat je proste auto co nenadchne (ani si to nedava za ciel), ale to co ma splnat, splna. Bol mi donedavna velmi nesympaticky, ale po nejakych 20000km musim uznat ze ako celok je to velmi dobre auto.
PS: pre kopec ludi je Passat prilis tvrdy
Pri takom case stravenom za volantom ocenia hlavne komfort, odhlucnenie, priestor a super spotrebu (dovolenka SK-IT po dialniciach pod 5,5 litra). A to Passat splna na 1.
Ak mam stravit tolko casu za volantom 2x si rozmyslim ci radsej zabavnejsiu Mazdu6 so slabym odhlucnenim, alebo nudny Passat... Passat je proste auto co nenadchne (ani si to nedava za ciel), ale to co ma splnat, splna. Bol mi donedavna velmi nesympaticky, ale po nejakych 20000km musim uznat ze ako celok je to velmi dobre auto.
PS: pre kopec ludi je Passat prilis tvrdy
Re: Volkswagen obecne
neska sem v Reichu viděl něco.... CC aktuální gen. se čytřma laufama a WOB značkou.... až pocuto normálka.... ale: ono to mělo jen 2 dvéře (dyž nepočítám kufr) .... kura, fajně to vypadalo.... CC kupé...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.