@vasco: pro služební ježdění by mi samozřejmě stačil sedan i kupé, ale... pro jinak počebuju wágn s hagusama, bo neustále šibuju lyže, lyžáky, horomatroš, batohy, pohorky, bajky a jiné "zbytečnosti".... čtyři lidi na týden na lyže do francie = kufr až po střechu + plná verlyba 650l nad střechou....
ref spokojenost: jj, je.... a veliká... asi takle:
skautík je strašně fajn auto, akorát má dva hrnky pod normu a jednu turbínu přes... a je celý naladěn do komfortna (pedály a šaltpáka jdou lehounce, volantem jde točit jedním prstem, odpustí spoustu nepřesností při řazení apod.), navíc je v 1.8TSI neuvěřitelně tichý... prostě auto pro metrosexuály a paninky
zatímco brambor je tuhý, tvrdý, na všechno se musí jít silou, nepřesnosti neodpouští, je hlučnější.... auto pro chlapy...
a tak to ma byť...
ref xD: i na suchém letním asfaltu vidím rozdíl mezi čtyřkolkou udělanou z předokolky a zadokolky... u brambora (i přes ED) cítím ve volantu, co se děje pod předními koly....
uvidíme v zimě.... čtyřhrab potřebuju, abych dojel domů/na lyže... jsem zvědav jak se bude na kluzkém projevovat jiné standartní rozdělení výkonu na nápravách (90/10 skautík vs. 40/60 brambor) a taky sem někde čet, že ESP má brambor nastaveno mnohem benevoletněji (něco ve smyslu, že lze jezdit dveřma napřed i se zapnutým ESP, což je u oftáky se zapnutým ESP nemyslitelné)... prostě očekávám, že s tím v zimě bude víc srandy a zároveň, že dojedu domů... (ref X5M...
)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.