Volkswagen obecne
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
Re: Volkswagen obecne
ake mate skusenosti s 2.0 BiTdi, konkretne v passate?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27975
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Co bys rád věděl??
Žádná zásadní porucha tam známá není. Je to nejlepší dieselová možnost v rámci čtyřválců. Ale žádný zázrak se nekoná.
Žádná zásadní porucha tam známá není. Je to nejlepší dieselová možnost v rámci čtyřválců. Ale žádný zázrak se nekoná.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ako pise Bob...najlepší diesel v Passate, ale rychlostne na urovni benzínových 200k, zároveň ale jazdnými vlastnosťami a komfortom horsie, trpi to uz na vysoku hmotnosť na predku. Spotrebovo som sa pohyboval okolo 8.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Stepan: vo všetkých aspektoch je to lepšie auto, rýchlejšie, pohodlnejsie, priestrannejsie, len si na neho o par rokov nespomenies...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
No prave ze dnes uz ta zostatkova hodnota neni u diesla vyssia. Skor naopak. Starych dieslov su narozdiel od benzinov mraky takze cena klesa. Navyse naklady na udrzbu su po 200 000km u diesla vyrazne vyssie tak sa toho kazdy zbavuje. Skus dneska zohnat napr. slusne benzinove mpv. Takmer nadludsky ukol pokial sa chces vyhnut kazovym prvym tsi.Stepan píše:911T: Když už čaruješ i s úrokama za 3000eur, započítej zůstatkovou cenu TSI x TDI.
Re: Volkswagen obecne
Jak s tím golfem jezdil? Já měl v OIII RS průměr 8,9 a to v tom bylo hodně města a na dálnici typicky tempomat 140 - 160.řidičBOB píše:nekecá... eRko, ať s ním jezdím jakkoliv pomalu, pod 10 nejde. Protáhnout to na D dálnici, je někde kolem těch 17l/100 (160+)
Kolega měl Golf VI 160k TSI - za 5 let měl průměr 8,4. Dnes má 4. rokem 150k TDI s průměrem 5,8. Zatím najeto 220t km. A to nemluvím o tom, že v tom TSI měl touhle dobou již 3. motor
Jinak (k nějakým příspěvkům výše) - srovnávat spotřebu podle nasazeného tempomatu úplně nejde, jediný reálný způsob srovnání je když ta dvě auta pojedou za sebou (slabší vepředu), samozřejmě tak, aby zadní auto nemělo výhodu větrného stínu. Protože u té spotřeby hraje roli i jak výrazně se zrychluje a jaký je zrovna provoz.
Jinak já teda nerozporuju, že nafta je úspornější (byť jak už tu bylo zmíněno, měření v litrech na 100 km není úplně fér, ale tak se to prodává, takže nešť), ale z mých pozorování je rozdíl u stejně výkoných motorů zhruba 2 litry na 100 km.
A Rko zdá se opravdu bude dlouhodobě přes 10, byť mi přijde, že už to pak tolik nahoru neleze (teda ono může, ale zase bude záležet na tom, jak moc budu využívat dynamiky, ono to plyne nějak z fyziky věci, když tomu bud stát na krku, žejo:-))
Re: Volkswagen obecne
Asi ti úplně nerozumím, ale jestli ti svítí jedna strana parkovaček, tak jsi nechal zapnutý blinkr (resp. páčku blinkru na nějakou stranu).Stepan píše:Proč mi nezhasínají jen tak náhodně parkovačky? Couvnu k obrubníku, vyřadím, vystupuju, klíček venku ze zapalování a řve to jak pominutý. Za poslední dny třeba 4x, ale zase 5x ne. Na ovladač světel nesahám, pořád AUTO, vždy vyřaduju na Nko a zatahuji ručku. Co se tomu stalo? Pomůže vypnout zapnout zapalování. Samo se to nezhasne, vydrží to svítit klidně celou noc.
A nedávno jsem čekal na parkovišti, přijel pán s Rkem poFL, bliklo zamykání, šel dovnitř a třeba 5 minut mu svítily přední obrysovky. Pak už nevim, jel jsem pryč.
Re: Volkswagen obecne
Jop, vždycky zůstane svítit jenom jedna strana. Zejtra se to pokusím vyvolat tím blinkrem a dám vědět.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Vítej v koncernu, zrovna dneska si jeden příbuzný takto dorazil baterku a nenastartoval
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Volkswagen obecne
Já si to naposledy rozsvítil, když jsem si po návratu ze společenské akce ve 4 ráno bral v autě klíče a nabíječku na telefon. Někdy ve 12 dopo jsem k tomu přišel, parkovačka svítila, na budíkách -11 stupňů, auto chytlo na první dobrou. Ale kamaráda se starším VW produktem jsem nahazoval přes kabely. Vymrzlo to
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))