Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
martinecko
Pan Řidič
Příspěvky: 284
Registrován: pon 09 úno 13:42

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od martinecko »

ake mate skusenosti s 2.0 BiTdi, konkretne v passate?
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27975
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Co bys rád věděl??
Žádná zásadní porucha tam známá není. Je to nejlepší dieselová možnost v rámci čtyřválců. Ale žádný zázrak se nekoná.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Ako pise Bob...najlepší diesel v Passate, ale rychlostne na urovni benzínových 200k, zároveň ale jazdnými vlastnosťami a komfortom horsie, trpi to uz na vysoku hmotnosť na predku. Spotrebovo som sa pohyboval okolo 8.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Stepan: vo všetkých aspektoch je to lepšie auto, rýchlejšie, pohodlnejsie, priestrannejsie, len si na neho o par rokov nespomenies...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od 911T »

Stepan píše:911T: Když už čaruješ i s úrokama za 3000eur, započítej zůstatkovou cenu TSI x TDI. ;)
No prave ze dnes uz ta zostatkova hodnota neni u diesla vyssia. Skor naopak. Starych dieslov su narozdiel od benzinov mraky takze cena klesa. Navyse naklady na udrzbu su po 200 000km u diesla vyrazne vyssie tak sa toho kazdy zbavuje. Skus dneska zohnat napr. slusne benzinove mpv. Takmer nadludsky ukol pokial sa chces vyhnut kazovym prvym tsi.
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

řidičBOB píše:nekecá... eRko, ať s ním jezdím jakkoliv pomalu, pod 10 nejde. Protáhnout to na D dálnici, je někde kolem těch 17l/100 (160+)
Kolega měl Golf VI 160k TSI - za 5 let měl průměr 8,4. Dnes má 4. rokem 150k TDI s průměrem 5,8. Zatím najeto 220t km. A to nemluvím o tom, že v tom TSI měl touhle dobou již 3. motor :D
Jak s tím golfem jezdil? Já měl v OIII RS průměr 8,9 a to v tom bylo hodně města a na dálnici typicky tempomat 140 - 160.

Jinak (k nějakým příspěvkům výše) - srovnávat spotřebu podle nasazeného tempomatu úplně nejde, jediný reálný způsob srovnání je když ta dvě auta pojedou za sebou (slabší vepředu), samozřejmě tak, aby zadní auto nemělo výhodu větrného stínu. Protože u té spotřeby hraje roli i jak výrazně se zrychluje a jaký je zrovna provoz.

Jinak já teda nerozporuju, že nafta je úspornější (byť jak už tu bylo zmíněno, měření v litrech na 100 km není úplně fér, ale tak se to prodává, takže nešť), ale z mých pozorování je rozdíl u stejně výkoných motorů zhruba 2 litry na 100 km.

A Rko zdá se opravdu bude dlouhodobě přes 10, byť mi přijde, že už to pak tolik nahoru neleze (teda ono může, ale zase bude záležet na tom, jak moc budu využívat dynamiky, ono to plyne nějak z fyziky věci, když tomu bud stát na krku, žejo:-))
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

Stepan píše:Proč mi nezhasínají jen tak náhodně parkovačky? Couvnu k obrubníku, vyřadím, vystupuju, klíček venku ze zapalování a řve to jak pominutý. Za poslední dny třeba 4x, ale zase 5x ne. Na ovladač světel nesahám, pořád AUTO, vždy vyřaduju na Nko a zatahuji ručku. Co se tomu stalo? Pomůže vypnout zapnout zapalování. Samo se to nezhasne, vydrží to svítit klidně celou noc.

A nedávno jsem čekal na parkovišti, přijel pán s Rkem poFL, bliklo zamykání, šel dovnitř a třeba 5 minut mu svítily přední obrysovky. Pak už nevim, jel jsem pryč.
Asi ti úplně nerozumím, ale jestli ti svítí jedna strana parkovaček, tak jsi nechal zapnutý blinkr (resp. páčku blinkru na nějakou stranu).
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5705
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Jop, vždycky zůstane svítit jenom jedna strana. Zejtra se to pokusím vyvolat tím blinkrem a dám vědět.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1927
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Zajda »

Vítej v koncernu, zrovna dneska si jeden příbuzný takto dorazil baterku a nenastartoval :)
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5705
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Já si to naposledy rozsvítil, když jsem si po návratu ze společenské akce ve 4 ráno bral v autě klíče a nabíječku na telefon. Někdy ve 12 dopo jsem k tomu přišel, parkovačka svítila, na budíkách -11 stupňů, auto chytlo na první dobrou. Ale kamaráda se starším VW produktem jsem nahazoval přes kabely. Vymrzlo to
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět