Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27966
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Já jel včera Turkem do Leipzigu - tam na pohodu 145-150kmh - 9,6. Zpět 180+ za 12,3. Naštěstí to má 100l nádrž, takže tankování nebylo nutné
S eRkem by to bylo tam za cca 12-13 a zpět 17-18 a 3x tankování.
S eRkem by to bylo tam za cca 12-13 a zpět 17-18 a 3x tankování.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
To je právě výhoda TDI. Když jedeš 120 - 130, tak jsi někde okolo 6, ale když jedeš 180, tak to povyleze na cca 8 max 9. S TSI pojedeš 130 za +- to samé, ale při 180 bude rozdíl +50% (odhad s TSI mám najeto prd). Myslím, že AutoTIP to kdysi testoval a do cca 100 TDI a TSI měly spotřebu skoro stejnou. Nad 100 se nůžky začaly rozevírat a nad 200 už byl rozdíl "propastný". Pokud se dobře pamatuju, tak nejhůř dopadl MB 200 kompresor, který při 200+ žral snad 30l/100.
Já dálnici jezdím +50 nad limit, na trasách okolo 200km ušetřím obvykle okolo 15 - 20 minut a dojezd na nádrž mám stále okolo akceptovatelných 600 km.
Já dálnici jezdím +50 nad limit, na trasách okolo 200km ušetřím obvykle okolo 15 - 20 minut a dojezd na nádrž mám stále okolo akceptovatelných 600 km.
2.9T RWD
Re: Volkswagen obecne
Nekecam, s cuprou jsem najezdil 60tkm a s giulii zatim 35tkm, kolik ty?DoubleSix píše:Moje zkušenost 2.0TDi & 1.4TSI (oba 110kW) mluví o něčem úplně jiném
BTW: kolega má 2.0TSi v SIII a ty spotřeby, co tu uvádíš, nedosahuje ani náhodou. Jestli ty nám tady tak trochu nekecáš.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
No sak v poriadku, to je rozdiel 2,5l na 100km. S tym sa rata pri normalnom pouziti. A to su 3 eura na 100km, takze treba spravit 100 000km aby sa vratila len ta vyssia cena tdi. +neratame drahsi servis, poistky, pripadne uroky z 3000 eur za tie 3-4 roky ktore by sa dali vyuzit niekde inde. Suma sumarum do tych 150 000km je celkom realna navratnost diesla. Komu sa toto rentuje nech kazdy posudi sam.řidičBOB píše:nekecá... eRko, ať s ním jezdím jakkoliv pomalu, pod 10 nejde. Protáhnout to na D dálnici, je někde kolem těch 17l/100 (160+)
Kolega měl Golf VI 160k TSI - za 5 let měl průměr 8,4. Dnes má 4. rokem 150k TDI s průměrem 5,8. Zatím najeto 220t km. A to nemluvím o tom, že v tom TSI měl touhle dobou již 3. motor
Nemecke dialnice ani 300k tsi sem neplette. Tych co jazdia dialnice 160+ zas tak moc nevidam a tak vykonny diesel tiez vyrazne pod 10l nejazdi.
Re: Volkswagen obecne
Jj, samozrejme, s cuprou to na nemecky dalnici je vetsi hukot. Ale 15l odpovida spis klidnejsi jizde v stredne silnem provozu, kdyz je dalnice prazdna a da se letet 250+ tak je to urcite pres 20. Nikdy jsem to nijak extra nesledoval, ale dobre si pamatuju ze jsem jednou hledal pumpu uz po 200 kmStepan píše:Musi obcas trosku slapnout na plyn. S 2.0TDI je to po dalnici za 8+ zcela bezne. Benzin nevim, ale nemam duvod neverit.
Honzisss: Ale zase objektivne-S Cuprou to po nemecky dalnici byl hadam daleko vetsi hukot nez s 150k naftou, ne?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
@66: máme stejný motor EA888 (jiné naladění, samozřejmě) v leguánovi a pod 10 jen velmi stěží (dyž jede ona, já 12 až 16 na sto) - je to prostě dost užraný turbobenzín
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27966
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
911T: o jakém servisu mluvíš?? Ve třech TSI jsem měnil 6x motor. Třeba u posledního TDI za 350t km jenom spojku ve 200ňeco. Jinak pouze pravidelný autorizák po 30t km.
Vím, byla to vadná série TSI, ale nemít tam prodloužené záruky, tak jsem asi hodně nasranej
Vím, byla to vadná série TSI, ale nemít tam prodloužené záruky, tak jsem asi hodně nasranej
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Problém je v tom, že vy tady všichni porovnáváte spotřeby, pokud to valíte po dálnici s cihlou na pedálu.
Drtivá většina lidí jezdí podle předpisů (jako třeba já, na dálnici tempomat na 148). A dost lidí jede ještě pomaleji. A v tuto chvíli tam ten rozdíl ve spotřebě není opravdu nijak velký.
Kolega v práci je s 2.0TSI na stejné spotřebě jako já s 1.4TSI se 4x4. Asi dělám něco špatně.
Ségra má Cupru, ale 280k, a také se spotřebou nemá problém. Tož tak.
Já se s vámi nepřu o tom, že když to s benzínem valím, co to dá, že ta spotřeba je obrovská.
Hondaman: v tom testu byly i větší žrouti, než ten Mercedes se 30l/100. Byly tam i Porsche a to bys mrkal na ty spotřeby
Drtivá většina lidí jezdí podle předpisů (jako třeba já, na dálnici tempomat na 148). A dost lidí jede ještě pomaleji. A v tuto chvíli tam ten rozdíl ve spotřebě není opravdu nijak velký.
Kolega v práci je s 2.0TSI na stejné spotřebě jako já s 1.4TSI se 4x4. Asi dělám něco špatně.
Ségra má Cupru, ale 280k, a také se spotřebou nemá problém. Tož tak.
Já se s vámi nepřu o tom, že když to s benzínem valím, co to dá, že ta spotřeba je obrovská.
Hondaman: v tom testu byly i větší žrouti, než ten Mercedes se 30l/100. Byly tam i Porsche a to bys mrkal na ty spotřeby
Re: Volkswagen obecne
Problem je v tom, ze tu lakujes svet trochu moc na ruzovo... 150 neni zadna noha na podlaze a rozdil 3 litry (v pripade nizsi stredni, u suv to bude vic) neni malo.DoubleSix píše:Problém je v tom, že vy tady všichni porovnáváte spotřeby, pokud to valíte po dálnici s cihlou na pedálu.
Drtivá většina lidí jezdí podle předpisů (jako třeba já, na dálnici tempomat na 148). A dost lidí jede ještě pomaleji. A v tuto chvíli tam ten rozdíl ve spotřebě není opravdu nijak velký.
Kolega v práci je s 2.0TSI na stejné spotřebě jako já s 1.4TSI se 4x4. Asi dělám něco špatně.
Ségra má Cupru, ale 280k, a také se spotřebou nemá problém. Tož tak.
Já se s vámi nepřu o tom, že když to s benzínem valím, co to dá, že ta spotřeba je obrovská.
Hondaman: v tom testu byly i větší žrouti, než ten Mercedes se 30l/100. Byly tam i Porsche a to bys mrkal na ty spotřeby
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k