Volkswagen obecne
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1991
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Volkswagen obecne
Každý se někdy projevuje jako pokrytec a sobec, v opačném případě bychom žili jako samí osvícení Buddhové.
Já určitě nejsem výjimka. Spíše naopak.
Ale nikde netvrdím, že výběr benzínu do osobáku má majoritní vliv na kvalitu ovzduší. Jen to považuju za možnost, jak osobně přispět k jeho o něco málo nižšímu znečištění. Nic víc. Ovšem za cenu vyšších nákladů na palivo. Priority ať si každý stanoví sám dle libosti. Můžu se ovšem klidně mýlit - třeba mnohým jiným lidem zhoršují schopnost dýchání zase benzínové motory a diesely jim nevadí. Možné je všechno. Vědecká studie na toto téma asi provedena nebyla a ani nebude.
Kdybych byl jako většina z vás trénovaný borec co potřebuje najezdit 30+ kkm ročně, nějaké mírné znečištění navíc - ve srovnání se znečištěním průmyslovým, z nákladní dopravy a z kotlů na tuhá paliva v domácnostech - bych vůbec neřešil. Dokud bude provoz benzínové motorizace o tolik dražší na palivu než nafta (díky zdanění a nižší hustotě), ekonomicky to smysl fakt nedává.
Nakonec mě napadla ještě jedna věc. Objevil se na trhu nějaký hybrid diesel/elektro? A pokud ne, z jakých důvodů?
Já určitě nejsem výjimka. Spíše naopak.
Ale nikde netvrdím, že výběr benzínu do osobáku má majoritní vliv na kvalitu ovzduší. Jen to považuju za možnost, jak osobně přispět k jeho o něco málo nižšímu znečištění. Nic víc. Ovšem za cenu vyšších nákladů na palivo. Priority ať si každý stanoví sám dle libosti. Můžu se ovšem klidně mýlit - třeba mnohým jiným lidem zhoršují schopnost dýchání zase benzínové motory a diesely jim nevadí. Možné je všechno. Vědecká studie na toto téma asi provedena nebyla a ani nebude.
Kdybych byl jako většina z vás trénovaný borec co potřebuje najezdit 30+ kkm ročně, nějaké mírné znečištění navíc - ve srovnání se znečištěním průmyslovým, z nákladní dopravy a z kotlů na tuhá paliva v domácnostech - bych vůbec neřešil. Dokud bude provoz benzínové motorizace o tolik dražší na palivu než nafta (díky zdanění a nižší hustotě), ekonomicky to smysl fakt nedává.
Nakonec mě napadla ještě jedna věc. Objevil se na trhu nějaký hybrid diesel/elektro? A pokud ne, z jakých důvodů?
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne ned 25 úno 19:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Volkswagen obecne
Stahli to, protoze to nedungovalo. 2.0hdi na predku a cca 60k motor na zadku. Nas fr kolega to mel, fungovalo to, jen kdyz byla baterka ve velmi uzkem rozsahu teploty a kdyz to fungovalo, tak blbe neb predek se furt pretahoval se zadkem a vysledkem byla podivne neplynula jizda. Spotreba byla prakticky jak u normalniho hdi. Po necelym roce se mu to podarilo definitivne vyreklamovat a vratit.
Vyrobit opravdu funkcni hybrid neni jentak
Vyrobit opravdu funkcni hybrid neni jentak
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
LB:Konečně rozumná řeč.
Q7 E-tron je TDI Hybrid, umí okolo 50km bez nafty a nová A8 bude následovat
Q7 E-tron je TDI Hybrid, umí okolo 50km bez nafty a nová A8 bude následovat
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Bla, bla, bla.driver píše: 2) Spotřeba stoupá kvadraticky, né lineárně, takže při 80kmh jede TDI za 5 a TSI za 6 ale při 150ti je rozdíl né litr a né dva, ale mnohem více
Možná tak porovnání TDI s atmosférou. Rozdíl TSI & TDI není tak velký
Re: Volkswagen obecne
Podle my zkusenosti, je rozdil pri projeti D1 Praha-Brno mezi 2.0tsi a 2.2jtd, pri jizde na tempomat 150km/h cca 3 litry. Nemecka dalnice je diesel za 8-9, benzin 15-16, takze zadny bla bla bla.DoubleSix píše:Bla, bla, bla.driver píše: 2) Spotřeba stoupá kvadraticky, né lineárně, takže při 80kmh jede TDI za 5 a TSI za 6 ale při 150ti je rozdíl né litr a né dva, ale mnohem více
Možná tak porovnání TDI s atmosférou. Rozdíl TSI & TDI není tak velký
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Moje zkušenost 2.0TDi & 1.4TSI (oba 110kW) mluví o něčem úplně jiném
BTW: kolega má 2.0TSi v SIII a ty spotřeby, co tu uvádíš, nedosahuje ani náhodou. Jestli ty nám tady tak trochu nekecáš.
BTW: kolega má 2.0TSi v SIII a ty spotřeby, co tu uvádíš, nedosahuje ani náhodou. Jestli ty nám tady tak trochu nekecáš.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27966
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
nekecá... eRko, ať s ním jezdím jakkoliv pomalu, pod 10 nejde. Protáhnout to na D dálnici, je někde kolem těch 17l/100 (160+)
Kolega měl Golf VI 160k TSI - za 5 let měl průměr 8,4. Dnes má 4. rokem 150k TDI s průměrem 5,8. Zatím najeto 220t km. A to nemluvím o tom, že v tom TSI měl touhle dobou již 3. motor
Kolega měl Golf VI 160k TSI - za 5 let měl průměr 8,4. Dnes má 4. rokem 150k TDI s průměrem 5,8. Zatím najeto 220t km. A to nemluvím o tom, že v tom TSI měl touhle dobou již 3. motor
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Musi obcas trosku slapnout na plyn. S 2.0TDI je to po dalnici za 8+ zcela bezne. Benzin nevim, ale nemam duvod neverit.
Honzisss: Ale zase objektivne-S Cuprou to po nemecky dalnici byl hadam daleko vetsi hukot nez s 150k naftou, ne?
Honzisss: Ale zase objektivne-S Cuprou to po nemecky dalnici byl hadam daleko vetsi hukot nez s 150k naftou, ne?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Mě moc nedává smysl lítat po dálnici přes 200, auto strašně žere a furt se stojí na tankování. A rozdíl při dálničních rychlostech (těch 200 se dá letět i se silnější naftou v pohodě) je opravdu výrazný, takže taky nesdílím Doubleho optimismus.
Ani by nebyl problém se samotnou rychlostí, ale pořád tam někdo vjíždí do pruhu a neustále se musí dostávat na původní rychlost.
Já teda jezdívám okolo 160 a je to celkem na pohodu.
Ani by nebyl problém se samotnou rychlostí, ale pořád tam někdo vjíždí do pruhu a neustále se musí dostávat na původní rychlost.
Já teda jezdívám okolo 160 a je to celkem na pohodu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3