Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1991
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Lachende Bestien »

Každý se někdy projevuje jako pokrytec a sobec, v opačném případě bychom žili jako samí osvícení Buddhové.
Já určitě nejsem výjimka. Spíše naopak. :ymsigh:

Ale nikde netvrdím, že výběr benzínu do osobáku má majoritní vliv na kvalitu ovzduší. Jen to považuju za možnost, jak osobně přispět k jeho o něco málo nižšímu znečištění. Nic víc. Ovšem za cenu vyšších nákladů na palivo. Priority ať si každý stanoví sám dle libosti. Můžu se ovšem klidně mýlit - třeba mnohým jiným lidem zhoršují schopnost dýchání zase benzínové motory a diesely jim nevadí. Možné je všechno. Vědecká studie na toto téma asi provedena nebyla a ani nebude.

Kdybych byl jako většina z vás trénovaný borec co potřebuje najezdit 30+ kkm ročně, nějaké mírné znečištění navíc - ve srovnání se znečištěním průmyslovým, z nákladní dopravy a z kotlů na tuhá paliva v domácnostech - bych vůbec neřešil. Dokud bude provoz benzínové motorizace o tolik dražší na palivu než nafta (díky zdanění a nižší hustotě), ekonomicky to smysl fakt nedává.

Nakonec mě napadla ještě jedna věc. Objevil se na trhu nějaký hybrid diesel/elektro? A pokud ne, z jakých důvodů?
Naposledy upravil(a) Lachende Bestien dne ned 25 úno 19:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Dix »

V roce 2012 je vyráběl Peugeot v 3008.Jezdil jsem s ním na PED.
Bez bodů
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

Stahli to, protoze to nedungovalo. 2.0hdi na predku a cca 60k motor na zadku. Nas fr kolega to mel, fungovalo to, jen kdyz byla baterka ve velmi uzkem rozsahu teploty a kdyz to fungovalo, tak blbe neb predek se furt pretahoval se zadkem a vysledkem byla podivne neplynula jizda. Spotreba byla prakticky jak u normalniho hdi. Po necelym roce se mu to podarilo definitivne vyreklamovat a vratit.

Vyrobit opravdu funkcni hybrid neni jentak :D
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od driver »

LB:Konečně rozumná řeč.
Q7 E-tron je TDI Hybrid, umí okolo 50km bez nafty a nová A8 bude následovat
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od DoubleSix »

driver píše: 2) Spotřeba stoupá kvadraticky, né lineárně, takže při 80kmh jede TDI za 5 a TSI za 6 ale při 150ti je rozdíl né litr a né dva, ale mnohem více ;)
Bla, bla, bla.
Možná tak porovnání TDI s atmosférou. Rozdíl TSI & TDI není tak velký ;)
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od honziss »

DoubleSix píše:
driver píše: 2) Spotřeba stoupá kvadraticky, né lineárně, takže při 80kmh jede TDI za 5 a TSI za 6 ale při 150ti je rozdíl né litr a né dva, ale mnohem více ;)
Bla, bla, bla.
Možná tak porovnání TDI s atmosférou. Rozdíl TSI & TDI není tak velký ;)
Podle my zkusenosti, je rozdil pri projeti D1 Praha-Brno mezi 2.0tsi a 2.2jtd, pri jizde na tempomat 150km/h cca 3 litry. Nemecka dalnice je diesel za 8-9, benzin 15-16, takze zadny bla bla bla.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
DoubleSix
Pan Řidič
Příspěvky: 435
Registrován: stř 16 úno 16:33

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od DoubleSix »

Moje zkušenost 2.0TDi & 1.4TSI (oba 110kW) mluví o něčem úplně jiném ;-)

BTW: kolega má 2.0TSi v SIII a ty spotřeby, co tu uvádíš, nedosahuje ani náhodou. Jestli ty nám tady tak trochu nekecáš.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27966
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

nekecá... eRko, ať s ním jezdím jakkoliv pomalu, pod 10 nejde. Protáhnout to na D dálnici, je někde kolem těch 17l/100 (160+)
Kolega měl Golf VI 160k TSI - za 5 let měl průměr 8,4. Dnes má 4. rokem 150k TDI s průměrem 5,8. Zatím najeto 220t km. A to nemluvím o tom, že v tom TSI měl touhle dobou již 3. motor :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5701
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Musi obcas trosku slapnout na plyn. S 2.0TDI je to po dalnici za 8+ zcela bezne. Benzin nevim, ale nemam duvod neverit.

Honzisss: Ale zase objektivne-S Cuprou to po nemecky dalnici byl hadam daleko vetsi hukot nez s 150k naftou, ne? ;;)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5765
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od M.Z. »

Mě moc nedává smysl lítat po dálnici přes 200, auto strašně žere a furt se stojí na tankování. A rozdíl při dálničních rychlostech (těch 200 se dá letět i se silnější naftou v pohodě) je opravdu výrazný, takže taky nesdílím Doubleho optimismus.

Ani by nebyl problém se samotnou rychlostí, ale pořád tam někdo vjíždí do pruhu a neustále se musí dostávat na původní rychlost.
Já teda jezdívám okolo 160 a je to celkem na pohodu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Odpovědět