Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27960
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jasné! Ale o tom ten hňup LB asi nemluvil Tak trochu tuším, že jako typická česká povaha, se špetkou závisti, si vylil srdíčko na pár postů, které jsem sem dal...a koukám, že jsem se vcelku trefil tam, kam jsem chtěl
Diesel mám pracovní. Touareg se v ničem jiném nevyrábí již pár let. Soukromé auto na zábavu - jedině benzín.
Diesel mám pracovní. Touareg se v ničem jiném nevyrábí již pár let. Soukromé auto na zábavu - jedině benzín.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Těžko něco může překonat ekonomiku provozu motoru 1,6 - 2,2 u služebních aut s velkým nájezdem a člověk může být fanda benzínu jaký chce. Ty čísla jsou strašná.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1990
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Volkswagen obecne
Až se naučíme místo vzduchu dýchat peníze, pak budu největším zastáncem sazometů do všech typů aut i domácností.
Kdo a proč nastavil prodej a zdanění pohonných hmot do této podoby, tj. při prodeji 2 sloučenin s rozdílnou hustotou probíhá měření na litry místo na kg a zdanění tak, že nafta vychází levněji než benzín? A to ani nemluvím o naftě od lidí pracujících v kamionové dopravě a zemědělství.
A pro Boba - to jste si nesprávně vyložil, já vám to nezávidím (nebo se o to přinejmenším snažím - ruku na srdce, kdo z nás je schopen v reálném čase správně analyzovat a transformovat negativní emoce), ba naopak, jen si užijte co nejvíc. Každý z nás si honí ego různými způsoby. Jen to působí poněkud paradoxně, když si (vcelku oprávněně při podnikání v striktně nastavením prostředí materialistického vyděračského kapitalismu) na jednu stranu obhajujete ekonomickou racionalitu používání sazometů a na druhou stranu se pak chlubíte promrhdávaním xy kKč za večeři apod.
Edit. A tak jsem si trochu zazáviděl, no...
A z nuly jsem povýšil na hňupa! To se musí oslavit! Večeří za 12k.....orun.
Kdo a proč nastavil prodej a zdanění pohonných hmot do této podoby, tj. při prodeji 2 sloučenin s rozdílnou hustotou probíhá měření na litry místo na kg a zdanění tak, že nafta vychází levněji než benzín? A to ani nemluvím o naftě od lidí pracujících v kamionové dopravě a zemědělství.
A pro Boba - to jste si nesprávně vyložil, já vám to nezávidím (nebo se o to přinejmenším snažím - ruku na srdce, kdo z nás je schopen v reálném čase správně analyzovat a transformovat negativní emoce), ba naopak, jen si užijte co nejvíc. Každý z nás si honí ego různými způsoby. Jen to působí poněkud paradoxně, když si (vcelku oprávněně při podnikání v striktně nastavením prostředí materialistického vyděračského kapitalismu) na jednu stranu obhajujete ekonomickou racionalitu používání sazometů a na druhou stranu se pak chlubíte promrhdávaním xy kKč za večeři apod.
Edit. A tak jsem si trochu zazáviděl, no...
A z nuly jsem povýšil na hňupa! To se musí oslavit! Večeří za 12k.....orun.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27960
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Koupí...rozhodují čísla: http://www.autoforum.cz/zajimavosti/por ... ampaign=nlpavproch píše:
Už nekoupí.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Lachende: Ty té propagandě o "ekologii" fakt věříš? Nebylo nejdřív po vynálezu automobilu deklarováno náhodou, že elektromobil není ekologický a je potřeba ty toxické akumulátory omezit ve jménu čistého benzínu z lékáren?
A zavedení dieselů v 80 letech masově i do miniaut bylo taky ekologické jak 40let tvrdili?
A teď je ekologičtější benzín?
A potom elektro? Není to už absurdní?
To byla komická vložka, protože tomu se fakt musím smát.
Zkrátím to, nebudu Tě podceňovat. Proč, když tomu všemu tak rozumíš, útočíš na ty, co znečišťují planetu téměř stejně, jako jiní, nebo dokonce méně, nesoustředíš svůj odpor, nebo dokonce snad tlak tam, kde by to mělo smysl? Obchod s emisními povolenkami? Válčení o území? (chemické atomové uranové zbraně atd...)
Letecká doprava která znečišťuje bez JAKÉHOKOLIV filtru přímo atmostéru země? Víš jistě jaký to má vliv.
...
Je tisíce větších problémů v ekologii, které nikdo neřeší. Proč má Bob platit ročně za palivo o třetinu více? To udělá jen totální blázen!
A zavedení dieselů v 80 letech masově i do miniaut bylo taky ekologické jak 40let tvrdili?
A teď je ekologičtější benzín?
A potom elektro? Není to už absurdní?
To byla komická vložka, protože tomu se fakt musím smát.
Zkrátím to, nebudu Tě podceňovat. Proč, když tomu všemu tak rozumíš, útočíš na ty, co znečišťují planetu téměř stejně, jako jiní, nebo dokonce méně, nesoustředíš svůj odpor, nebo dokonce snad tlak tam, kde by to mělo smysl? Obchod s emisními povolenkami? Válčení o území? (chemické atomové uranové zbraně atd...)
Letecká doprava která znečišťuje bez JAKÉHOKOLIV filtru přímo atmostéru země? Víš jistě jaký to má vliv.
...
Je tisíce větších problémů v ekologii, které nikdo neřeší. Proč má Bob platit ročně za palivo o třetinu více? To udělá jen totální blázen!
Naposledy upravil(a) driver dne pát 23 úno 10:17, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Tak ona je otazka jestli vetsi skodu pri ustalene dalnicni jizde udela moderni diesel nebo o 3l/100 vic spotrebovavajici primovstrikovy benzin...?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Volkswagen obecne
Podle mě výrazně větší škodu v ovzduší udělá starý autobus........honziss píše:Tak ona je otazka jestli vetsi skodu pri ustalene dalnicni jizde udela moderni diesel nebo o 3l/100 vic spotrebovavajici primovstrikovy benzin...?
Re: Volkswagen obecne
To jsi četl ne, to psal nějaký kuchař,co nezná ani cenu hovězího, co si hraje na novináře, aby vykázal činnost? Jak může korelovat čas s příplatkem za diesel? Celková vzdálenost nezávislá na čase to nebude?EL_XEL píše:Já jsem si to kdysi počítal a do nafty bych šel asi jenom v momentě nájezdu kolem 40-50 ročně.
Benzín je nejnákladnější.
Alternativa je plyn, je levnější než nafta.
Za rok dva se zaplatí příplatek za diesel na každé běžné auto, když se jezdí normálně denně nebo ob den.
Golf TDI se Ti vrátí zhruba za 80 až 160tkm, ale zaplatí se.
Kdy záleží jaké máš vstupy a výstupy, účtárna namodeluje raz dva, nic v tom nehledej.
Jedině kdo nejezdí, tomu se to nemá jak vrátit, ale ročně stačí i méně km než padina, dokonce i v Cliu DCI dává příplatek za motor smysl, i při 10tkm ročně, zejména, když je akce diesel za cenu benzínu
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
no tu je prave ten problem, ze kopa ludi jazdi 10-13k kilometrov rocne, po meste, s dizlomdriver píše: ale ročně stačí i méně km než padina
Re: Volkswagen obecne
Hm, takové neznám. Nicméně znám více lidí co mi tvrdí že se jim s dieslem jezdí prostě strašně dobře, že krásně zatahuje a tak. A nevěří, že s turbobenzinem se jim bude jezdit ješťě líp.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe