Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
A oni jsou hloupí nebo je tam nějakej vyšší plán?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Kdo nechce krachnout, nemá jinou možnost. Musíš se jako výrobce řídit zákony. Je divné, že tak obrovské koncerny nedokáží zlobovat vedení EU minimálně ale asi je zájem EU nadřazený. (Na ropě neumíme být soběstační, na elektřině ano) To, že to znamená snížení počtu vozidel o řád aby se to dalo alespoň za sto let nějakým zázrakem provozovat, myslím přenosovou soustavu a zdroje elektřiny, je jako čekání na vynález.
Buď jsou najivní v EU a nebo znají patent na vyšší efektivitu a aby se dřív zaplatil, potřebují odstranit jeho konkurenci= spalovací motor. Pak, až bude mít ten zázračný patent prostor pro absolutní použití, bude mnohem rentabilnější to zadotovat a jeho návratnost.
Jsem zvědav. Jezdil jsem v i3 a mi se to líbílo- do města ideální jako druhé auto do rodiny taky akorát kdyby to stálo polovinu a mělo to 2x větší dojezd, tak NO PROBLEM. I E-GOLFje super auto v podobném uvažování.
A co se týká kamiónů co jezdí mezinárodně a nebo vyšší třídy, tak tam je to jasně dané. Současné technologie spalovací motor neumí zastoupit ani částečně, protože na dálky je hybrid horší než čistý spalovací motor. Třeba GTE je totální hovadina z pohledu efektivity a životního prostředí. je to umělý produkt dle současné JAKOZELENÉ legislativy, PROSTĚ jiné řešení, než HYBRID na otázku malého dojezdu ELEKTROauta zatím není. Ale když se podíváš ze stejného pohledu na TSI nebo TDI tak GTE je NESMYSL pro zákazníky.
Buď jsou najivní v EU a nebo znají patent na vyšší efektivitu a aby se dřív zaplatil, potřebují odstranit jeho konkurenci= spalovací motor. Pak, až bude mít ten zázračný patent prostor pro absolutní použití, bude mnohem rentabilnější to zadotovat a jeho návratnost.
Jsem zvědav. Jezdil jsem v i3 a mi se to líbílo- do města ideální jako druhé auto do rodiny taky akorát kdyby to stálo polovinu a mělo to 2x větší dojezd, tak NO PROBLEM. I E-GOLFje super auto v podobném uvažování.
A co se týká kamiónů co jezdí mezinárodně a nebo vyšší třídy, tak tam je to jasně dané. Současné technologie spalovací motor neumí zastoupit ani částečně, protože na dálky je hybrid horší než čistý spalovací motor. Třeba GTE je totální hovadina z pohledu efektivity a životního prostředí. je to umělý produkt dle současné JAKOZELENÉ legislativy, PROSTĚ jiné řešení, než HYBRID na otázku malého dojezdu ELEKTROauta zatím není. Ale když se podíváš ze stejného pohledu na TSI nebo TDI tak GTE je NESMYSL pro zákazníky.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Vyšší plán je evropské ekologické šílenství. Přijímají se normy, o kterých se ví, že jsou neplnitelné. S tím jde ruku v ruce fakt, že žádná pořádná koncepce neexistuje. Někdo namaloval, že to takhle bude fungovat a všichni to přijali za své. Že na to není dostatečně rozvinutá technologie, elektrická síť a miliarda dalších věcí - to nikoho nezajímá.
Takové je dnes plánování ve všem - aby to fungovalo v Excelu a dobře vypadalo v PowerPointu. Když vidím, jak dneska fungují firmy jako Zentiva, Brose, Škoda-Auto...tak se mi dělá nevolno.
Takové je dnes plánování ve všem - aby to fungovalo v Excelu a dobře vypadalo v PowerPointu. Když vidím, jak dneska fungují firmy jako Zentiva, Brose, Škoda-Auto...tak se mi dělá nevolno.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
ja len nechapem preco sa vobec riesi elektromobilita, ktora je prosne nefunkcna v kazdom smere, ked existuju plne funkcne auta na vodik?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
...VW AG...řidičBOB píše:Vyšší plán je evropské ekologické šílenství. Přijímají se normy, o kterých se ví, že jsou neplnitelné. S tím jde ruku v ruce fakt, že žádná pořádná koncepce neexistuje. Někdo namaloval, že to takhle bude fungovat a všichni to přijali za své. Že na to není dostatečně rozvinutá technologie, elektrická síť a miliarda dalších věcí - to nikoho nezajímá.
Takové je dnes plánování ve všem - aby to fungovalo v Excelu a dobře vypadalo v PowerPointu. Když vidím, jak dneska fungují firmy jako Zentiva, Brose, Škoda-Auto...tak se mi dělá nevolno.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Volkswagen obecne
Ale já to pořád nechápu. Že Zentiva nemá dostatečně kompetentní akcionáře/dozorčí radu/představenstvo, kteří cca tuší o co jde a nenechají kindemanagement potopit svoje aktivum?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Když to dobře odprezentuješ, tak to vypadá jako hotový zázrak...chvíli pak na tom mrtvém koni ještě jedeš a pak se to snažíš x let prodat. Blbý je, že ať už teď čarují, seč jim síly stačí, nikdo to nechce Kindermanagment je fakt zlo.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Ono cim vacsi moloch, tym je viac utrhnuty od reality...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Přesně! To je jako z požadavků na manažera kontinuálního zlepšování
Pozn.: to je opravdová fce, která třeba existuje v oné Zentivě.
Pozn.: to je opravdová fce, která třeba existuje v oné Zentivě.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time