DoubleSix píše:Přesně tohle mě překvapilo. I do nejvyšších výbav si musíš připlácet za LED světlomety. A to se bavíme o autech za skoro milion Kč.
Za vše se platí
-----------------------------------
To platilo odjakživa.
Třeba Trendline +R line paket
+s příplatek za MLHOVKY,
i tak ovšem ale dálkové, potkávací denní, blinkry led nejsou.
Lze připlatit, ale není v ceně. Auto roku 2015... Za 25-60tis euro nebo tak nějak dle toho, co tam chceš.
Přílohy
Naposledy upravil(a) driver dne pát 26 led 12:55, celkem upraveno 1 x.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Pro tebe typické - srovnáváš demagogicky. Trendline není u Passatu nejvyšší výbava. Naopak - je to základ. A já se bavil o maximální výbavě Insignie, kde jsou za příplatek mlhovky nebo pádla pod volantem. Rozumíš alespoň psanému textu??
Příčinou rozhořčení není demagogie ale fakt, že zřejmé souvislosti nebereš v potaz.
Kdy měla německá auta v kterékoliv i nejvyšší výbavě vše v ceně? Nikdy. Ani u Maybach natož Opel
To, že některé položky považješ za základní, je tvé vnímání, já mám jiné, někdo chce panoramu do střední výbavy a někdo ji nechce do nejvyšší.
Proč by měl někdo platit za laser světla, když v noci jezdí sporadicky... Ale přes den chce v autě veškerý komfort? Proto jsou příplatky.
Vždy bylo v ceně i nejvyšší úrovně něco a zbytek v příplatcích a vždy to bylo různé pro různé regiony.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Opel má v Německu třeba IntelliLux LED® Matrix Licht od výbavy Innovation za 31570 EUR, mlhovky jsou od základní výbavy Edition, takže to není tak paušální. Záleží na zastoupení, jak si to namíchá. http://www.opel.de/content/dam/opel/ger ... -D_web.pdf
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
presne tak.. v CZ maj ty ceniky divny. ja sem treba koupil skladovou astru s nizsi vybavou ale priplatkama, az pozdeji sem si uvedomil, ze za stejnou cenu bych mel nejvyssi vybavu, kde by toho bylo ve vysledku o dost vic za stejny prachy.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
driver píše:Příčinou rozhořčení není demagogie ale fakt, že zřejmé souvislosti nebereš v potaz.
Kdy měla německá auta v kterékoliv i nejvyšší výbavě vše v ceně? Nikdy. Evidentně máš s psaným textem problémy. Takže ještě jednou: já jsem nepsal nic o německých autech. Psal jsem konkrétně o Insignii v nejvyšší výbavě a konkrétních prvcích výbavy.
Tys na to kontroval, že ani Passat Trendline nemá to nebo ono. Já ti oponoval, že Trendline je naopak nejnižší stupeň výbavy a také, že uvádíš, že nemá zcela odlišné prvky výbavy než ty, o kterých jsem psal já.
To, že některé položky považješ za základní, je tvé vnímání, já mám jiné, někdo chce panoramu do střední výbavy a někdo ji nechce do nejvyšší. Nikoliv - nic takového jsem nikde nenapsal. Napsal jse pouze, že mi přijde podivné, že i v nejvyšším stupni výbavy, jsou za příplatek.
Proč by měl někdo platit za laser světla, když v noci jezdí sporadicky... Ale přes den chce v autě veškerý komfort? Proto jsou příplatky. Laser světla jsou krapet něco jiného než mlhovky, pádla nebo park asistent. Když už ničím jiným, tak výší příplatku.
Vždy bylo v ceně i nejvyšší úrovně něco a zbytek v příplatcích a vždy to bylo různé pro různé regiony. O otm já se nepřu. Mluvil jsem ale o CZ lokaci a co je kde jinak, mne vskutu nezajímá
Sousedce v Bavorsku přeskočil u Golfa 1.4 TSI řetěz. Auto staré 5 let, ale nájezd jen 50 tis. Vzali jí to na kulanci, ale musela zaplatit práci 900 éček. Na první pohled dobré, ale pak když si uvědomíš, že výrobní vada, o které vědí výrobce i klienti? Zákazník už dávno není pánem ani v Německu
Naposledy upravil(a) jerry dne pát 02 úno 08:52, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.