VW Golf GTI
Re: VW Golf GTI
Jezdil jsem s GTi I 1.6, GTi II 1.8 8v, GTi III 2.0, GTi IV Edice 25 1.8T 180PS no a k tomu Corrado VR6 a Golf II Rally. Novější mě zatím míjejí. Nejradši vzpomínám na GTI I a Rally, pak už to bylo čím novější, tím horší s mírným propadem u GTI III, ktrý byl přímo otřesný.
V a VI jsem zatím nevyzkoušel. Uvidíme jestli na to dojde. Každopádně už od uvedení GV registruju reakce, že je to mnohem lepší, než předchůdci.
V a VI jsem zatím nevyzkoušel. Uvidíme jestli na to dojde. Každopádně už od uvedení GV registruju reakce, že je to mnohem lepší, než předchůdci.
RWD
Re: VW Golf GTI
měls vzít ŠíroGoggy píše:No, je to obratnější, rychlejší, sportovnější, pohodlnější a úspornější, akorát to vypadá jako Golf a ne něco co bych chtěl mít jako kluk na plakátu nad stolem.
d1.8T: tak na GV GTI snad nikdo nikdy neřekl nic špatného
EDIT: jak je ta češtiná hezká, tolik záporů v jedné větě
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: VW Golf GTI
Deli: já mu to taky říkal. Dokonce jsem byl možná tím, kdo Goggyho přemluvil na VW
2.9T RWD
Re: VW Golf GTI
Já kousek řídil Golfa V. GTI Edition 30 (nebo jak se to jmenovalo, mělo to o něco vyšší výkon a lepší výbavu než standardní GTI V.), manuál.
A pak jsem z toho vystoupil, pokrčil rameny a odešel, aniž bych se byť jen ohlédl. Je to jak se píše v testech: to auto nebylo prakticky v ničem špatné (kromě toho že se mi dost nelíbilo), ale taky nemělo nic, vůbec NIC, čím by mě chytilo za srdce. Tisíckrát raději bych (v porovnání) zastaralou, malou, hlučnou a rozvrzanou Alfu 147 2.0 Twin Spark, s jejím designem, zvukem, zátahem v otáčkách, dvojitými lichoběžníky vpředu a Scudettem na předku...
Sorry.
A pak jsem z toho vystoupil, pokrčil rameny a odešel, aniž bych se byť jen ohlédl. Je to jak se píše v testech: to auto nebylo prakticky v ničem špatné (kromě toho že se mi dost nelíbilo), ale taky nemělo nic, vůbec NIC, čím by mě chytilo za srdce. Tisíckrát raději bych (v porovnání) zastaralou, malou, hlučnou a rozvrzanou Alfu 147 2.0 Twin Spark, s jejím designem, zvukem, zátahem v otáčkách, dvojitými lichoběžníky vpředu a Scudettem na předku...
Sorry.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: VW Golf GTI
To já konec konců taky, zároveň ale s autem musím jezdit z A do B a ne si jen užívat projížďky po okreskách.
Re: VW Golf GTI
beamont: Editon 30 G V GTI je podle me horsi nez normalni GTI. Pritvrdili tomu podvozek a tim to razem ztratilo jakousi celistvost. Proste G V GTI je normalni rychla potahovka, ktera dokaze skvele fungovat na ceskych silnicich a pokud je necim zabavna, tak prave takovou vlacnosti sveho podvozku. Auto se i rado necha pretocit, v tomto smeru je i hrave a zabavne.
Edition 30 toto ubira a pridava jen vykon navic. Z Edition 30 jsem byl take rozpacity.
Tim nerikam, ze bych z normalniho G V GTI byl odvazany , ale ma to neco do sebe. Samozrejme, ve srovnani se starsimi auty je to jako obvykle potencialni radost prekryta petici prezervativu, ale je treba srovnoavat to s vrstevniky...
Edition 30 toto ubira a pridava jen vykon navic. Z Edition 30 jsem byl take rozpacity.
Tim nerikam, ze bych z normalniho G V GTI byl odvazany , ale ma to neco do sebe. Samozrejme, ve srovnani se starsimi auty je to jako obvykle potencialni radost prekryta petici prezervativu, ale je treba srovnoavat to s vrstevniky...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: VW Golf GTI
Goggy: To jste se nam vybarvil... Do cerna?
Podle me jste si to auto koupil zas o neco pozdeji nez by bylo zdravo (u Alfy to melo byt GT ), protoze G VI se mi nezamlouva tak jako V. Ale na rozdil od Brery to alespon neni pojizdna mizerie, takze vlastne posun vpred
Podle me jste si to auto koupil zas o neco pozdeji nez by bylo zdravo (u Alfy to melo byt GT ), protoze G VI se mi nezamlouva tak jako V. Ale na rozdil od Brery to alespon neni pojizdna mizerie, takze vlastne posun vpred
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: VW Golf GTI
pJanda: Tedy uznávám že Brera není žádný zázrak (GT je mnohonásobně lepší), ale nazývat přechod z Alfy V6 AWD na VW R4 FWD "posunem vpřed", to snad opravdu ne...
Jinak k tomu Golfu V. GTI - nějak jsem nenašel žádný důvod, proč mu dát přednost před Renaultem Mégane RS resp. R26 (tj. 2. generace Méganu), tedy kromě plastů ve vnitřku. Ten Renault mě bavil o poznání víc a IMHO je i o kus rychlejší, dokonce i bez samosvoru a přitom pořád použitelný denně.
GTI non-Edition 30 je možná celistvější auto než Edition, ale zase o kus pomalejší.
Astra OPC je fajn, ale už trochu hardcore.
Focuse ST bohužel neznám Golfa VI GTI taky ne
Jinak k tomu Golfu V. GTI - nějak jsem nenašel žádný důvod, proč mu dát přednost před Renaultem Mégane RS resp. R26 (tj. 2. generace Méganu), tedy kromě plastů ve vnitřku. Ten Renault mě bavil o poznání víc a IMHO je i o kus rychlejší, dokonce i bez samosvoru a přitom pořád použitelný denně.
GTI non-Edition 30 je možná celistvější auto než Edition, ale zase o kus pomalejší.
Astra OPC je fajn, ale už trochu hardcore.
Focuse ST bohužel neznám Golfa VI GTI taky ne
Naposledy upravil(a) beaumont dne úte 10 kvě 11:59, celkem upraveno 1 x.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: VW Golf GTI
Tak aspoň že jsem to správně trefil s 1er, té jsem se ale v nějakém pomatení mysli zbavil. Pravdou ale zůstává, že na můj jízdní styl byla moc sportovní.
GTI VI se mi naopak zamlouvá více než V, a to právě kvůli ještě většímu utlumení - DCC podvozek je v porovnání s 1er a Alfou až houpavý, díky dlouhým převodům, utlumenému řízení a dobrému odhlučnění se v tom dá jet nepřetržitě 200 (to se nedalo ani u 1er), a přitom mě to nesežere na nákladech. Takže kompromis, ale zatím se zdá že dobrý a nějakou dobu finální kompromis.
Beaumont:
I když jsem měl Breru rád, tak jí GTI předčí absolutně ve všem kromě vzhledu, zvuku motoru a výhod AWD na mokru / sněhu.
čistě pragmaticky v číselném porovnání:
Match : Brera 3.2 JTS Q4 vs Golf VI GTI DSG vs 130 i
GTI VI se mi naopak zamlouvá více než V, a to právě kvůli ještě většímu utlumení - DCC podvozek je v porovnání s 1er a Alfou až houpavý, díky dlouhým převodům, utlumenému řízení a dobrému odhlučnění se v tom dá jet nepřetržitě 200 (to se nedalo ani u 1er), a přitom mě to nesežere na nákladech. Takže kompromis, ale zatím se zdá že dobrý a nějakou dobu finální kompromis.
Beaumont:
I když jsem měl Breru rád, tak jí GTI předčí absolutně ve všem kromě vzhledu, zvuku motoru a výhod AWD na mokru / sněhu.
čistě pragmaticky v číselném porovnání:
Match : Brera 3.2 JTS Q4 vs Golf VI GTI DSG vs 130 i
Re: VW Golf GTI
To jsem si nabehl Ale Brera 3,2 Q4 je podle me funkncne takova mizerie, ze bych stokrat radeji vzal i obycejny dvoulitrovy Focus I. Reknu pamatnou vetu : S Brerou 3,2 Q4 se proste neda jezdit. Staticke parametry jsou vec jina...beaumont píše:pJanda: Tedy uznávám že Brera není žádný zázrak (GT je mnohonásobně lepší), ale nazývat přechod z Alfy V6 AWD na VW R4 FWD "posunem vpřed", to snad opravdu ne...
Jinak Golf GTI je proste treba brat jako univerzalni rychle auto. Srovnavat to treba s Meganem R26 je snad i nemistne, to jsou proste jina auta pro jine zakazniky. Vedle toho bych mozna postavil Scirocco R jako auto mirici podobnym smerem (a tam by porazka VW byla na miste ), ale GTI je neco jako neduhuzbavena Octavia RS. Proste cestovni auto, ktere umi i trochu pobavit...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n