Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
pjanda: slo by trosku rozvest, proc je 4x4 k 997 totalni nesmysl? to je tak rusive pri rizeni? je to nesmysl i pro relativne klidneho ridice, co si chce 911 koupit ne kvuli schopnostem, ale protoze ji proste chce?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
petris: Z prosteho duvodu - 911 nema diky sve koncepci absolutne zadny problem s trakci. U zadneho jineho auta s pohonem zadnich kol si s plynem nemuzete dovolit to co v 911, chce to trochu jinou stopu, ale tady muzete na plny uz pred apexem. Treba drugstera jsem s ni vezl, muze o praxi trochu povypravet
Poridit si zrovna do takoveho auta 4x4 je tedy podle me nesmysl, prida to strasne malo. Treba na snehu to samozrejme pomuze, ale kolk 911 nakonec realne vidite na silnicich v zime? Proto to povazuji za hloupost, vice to ubere nez prida, vetsine majitelu. U BMW to chapu, trakce je za horsi adheze bidna, ale u 911...
Poridit si zrovna do takoveho auta 4x4 je tedy podle me nesmysl, prida to strasne malo. Treba na snehu to samozrejme pomuze, ale kolk 911 nakonec realne vidite na silnicich v zime? Proto to povazuji za hloupost, vice to ubere nez prida, vetsine majitelu. U BMW to chapu, trakce je za horsi adheze bidna, ale u 911...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jste si jist?pjanda píše: Poridit si zrovna do takoveho auta 4x4 je tedy podle me nesmysl, prida to strasne malo.Treba na snehu to samozrejme pomuze. , ....
Kdysi byl v tištěným AutoTipu test čtyřkolek (audina, kangoo, 911 a ešče cosyk) - vyjížděli v trošce čerstvýho (asi 15cm) sněhu kamsyk v alpách... 911 měla naprosto katastrofální trakci, ač čtyřkolka, nevyjela ani tam kam doprovodné dvoukolky...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
pavproch: Nesmite verit vsemu, co se pise v AutoTipu
Zrovna na snehu jsem nikdy Porsche 4x4 s jinymi systemy nesrovnaval, takze nemohu rici jiste, ale treba u turba je trakce na suchu nebo mokru o dost lepsi. A vzhledem k tomu, jak dobra je i s pohonem zadnich kol...
Kazdopadne, pokud nekdo rika, ze jakakoli dvoukolka (FWD i RWD) jine koncepce zvladne na snehu pri rozjezdu vice nez 911, je to nesmysl. Uz proto, ze 911 ma vzadu pres 65 % hmotnosti, tomu se treba BMW absolutne nemuze rovnat...
Zrovna na snehu jsem nikdy Porsche 4x4 s jinymi systemy nesrovnaval, takze nemohu rici jiste, ale treba u turba je trakce na suchu nebo mokru o dost lepsi. A vzhledem k tomu, jak dobra je i s pohonem zadnich kol...
Kazdopadne, pokud nekdo rika, ze jakakoli dvoukolka (FWD i RWD) jine koncepce zvladne na snehu pri rozjezdu vice nez 911, je to nesmysl. Uz proto, ze 911 ma vzadu pres 65 % hmotnosti, tomu se treba BMW absolutne nemuze rovnat...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Trocha tuningu Video celkem nudne, ale auto zajimave - RUF RT12 R. Ve strucnosti:
Hmotnost 1495 kg
Motor 3,8 H6 twin-turbo - 730 koni v 7 000 ot/min
Vmax pres 370 km/h
A to nejlepsi nakonec, cena, kdyby nekdo zatouzil - 279 000 Euro
Hmotnost 1495 kg
Motor 3,8 H6 twin-turbo - 730 koni v 7 000 ot/min
Vmax pres 370 km/h
A to nejlepsi nakonec, cena, kdyby nekdo zatouzil - 279 000 Euro
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
No jo, AutoVtippavproch píše:Jste si jist?pjanda píše: Poridit si zrovna do takoveho auta 4x4 je tedy podle me nesmysl, prida to strasne malo.Treba na snehu to samozrejme pomuze. , ....
Kdysi byl v tištěným AutoTipu test čtyřkolek (audina, kangoo, 911 a ešče cosyk) - vyjížděli v trošce čerstvýho (asi 15cm) sněhu kamsyk v alpách... 911 měla naprosto katastrofální trakci, ač čtyřkolka, nevyjela ani tam kam doprovodné dvoukolky...
Ain´t nobody got time for that
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Budem pisat len sprostredkovane, lebo mam skusenosti len s 4x4 verziou. Ale Porsche si ludia ako stvorkolku nekupuju pre lepsiu trakciu ale z dovodu vecsej stability pri rychlej jazde priamym smerom. 911 so zadnym pohonom ma jednu neprijemnu vlasnost a to ze je v priamom smere vo vysokej rychlosti nestabilna a to hlavne ak sa prida bocny vietor je az neprijemne. Jednoducho to auto funguje az sa usadi do zakruty. Verzia 4x4 ma viac hmotnosti na prednej naprave ale hlavne ten slaby tah na prednej naprave dava pocit stability v priamom smere.
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
pjanda: Ja k tomu pristupoval z pohledu ridice, ktery potencial 911 vyuzije dejme tomu na maximalne 70%. Za to ovsem uvita vetsi jistotu pri desti, nebo prvnich naznacich zimy. Zde by se mohl myslim pohon 4x4 projevit v pozitivnejsim svetle?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
merlin: Ale to je jen o zvyk, realne 4x4 nic podstatneho neprinasi. Neni vubec zadny problem s 911 udrzovat cestovni rychlosti okolo 280 km/h, je naprosto stabilni a jeji rizeni nevyzaduje nikterak mimoradnou pozornost. Pocity jsou jine, ale je to zkratka auto jine koncepce. A pokud nekomu vyhovuje tezsi predek, muze si dat do kufru kus zeleza...
petris: Vy na to od zacatku koukate zminenym pohledem "(...) ridice, co si chce 911 koupit ne kvuli schopnostem, ale protoze ji proste chce." Pokud nekdo neco proste chce, tak at si to proste koupi, nema smysl o tom diskutovat, neni to racionalni rozhodnuti Ja trvam na tom, ze 4x4 zadnou zasadne vyssi (skutecnou) jistotu v desti nebo na zacatku zimy neprinasi a to malo co prinese je zanedbatelne ve srovnani s tim, co odnasi po vsechny ostatni jizdy. Jsou to jen kila navic a mene citelne rizeni...
Tim nerikam, ze to nema smysl pro nikoho a nikde, ale jsou to spise vyjimky neodpovidajici realnemu zastoupeni 4x4 verzi v provozu. Nejsmutnejsi je pak videt zastupy 4S verzi na okruzich, tam uz je to cista ztrata...
petris: Vy na to od zacatku koukate zminenym pohledem "(...) ridice, co si chce 911 koupit ne kvuli schopnostem, ale protoze ji proste chce." Pokud nekdo neco proste chce, tak at si to proste koupi, nema smysl o tom diskutovat, neni to racionalni rozhodnuti Ja trvam na tom, ze 4x4 zadnou zasadne vyssi (skutecnou) jistotu v desti nebo na zacatku zimy neprinasi a to malo co prinese je zanedbatelne ve srovnani s tim, co odnasi po vsechny ostatni jizdy. Jsou to jen kila navic a mene citelne rizeni...
Tim nerikam, ze to nema smysl pro nikoho a nikde, ale jsou to spise vyjimky neodpovidajici realnemu zastoupeni 4x4 verzi v provozu. Nejsmutnejsi je pak videt zastupy 4S verzi na okruzich, tam uz je to cista ztrata...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
pjanda: OK, diky za nazor. Asi bude treba nejprve oboje vyzkouset. Hold zatizeni na 4x4 Btw. mate nejake zkusenosti s ctyrkolkou co se tyce spolehlivosti?