BMW - výběr vhodné motorizace
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
...jinak díky za rady, názory, postřehy... je však vidět že místo "víc hlav víc ví" platí spíše "co člověk to názor"...
Piště dál, v každém případě přínosné čtení, tuším že i pro více lidí...
Piště dál, v každém případě přínosné čtení, tuším že i pro více lidí...
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Ja to napisu trosku jinak.
V dnesni dobe kdy se downsizuje a odebiraji valce, zaroven s tim jak se snizuji naklady a stiraji se rozdily v interierech, na podvozku atd., vidim smysl premiovych znacek uz jen v tom, ze si je muzu poridit s vice nez 4 valci.
Pokud bych si chtel koupit BMW tak jedine 3.0 R6 a vyssi, pri potrebe mensiho motoru bych se poohlizel jinde.
V dnesni dobe kdy se downsizuje a odebiraji valce, zaroven s tim jak se snizuji naklady a stiraji se rozdily v interierech, na podvozku atd., vidim smysl premiovych znacek uz jen v tom, ze si je muzu poridit s vice nez 4 valci.
Pokud bych si chtel koupit BMW tak jedine 3.0 R6 a vyssi, pri potrebe mensiho motoru bych se poohlizel jinde.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Mám na to stejný pohled.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
to taky klidně podepíšu...a stejnou cestou jsem také šel, když jsem pořizoval nový vůz. Kdyby měl B8 VR6tku, tak si OOOO nekoupím.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Tak tak.ctrl_j píše:Ja to napisu trosku jinak.
V dnesni dobe kdy se downsizuje a odebiraji valce, zaroven s tim jak se snizuji naklady a stiraji se rozdily v interierech, na podvozku atd., vidim smysl premiovych znacek uz jen v tom, ze si je muzu poridit s vice nez 4 valci.
Pokud bych si chtel koupit BMW tak jedine 3.0 R6 a vyssi, pri potrebe mensiho motoru bych se poohlizel jinde.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
Byl bys překvapenej. Na to, jak N55 jede, je spotřeba výborná.Karel11 píše:delší trasy pod devět, ale při dodržování předpisů . A v D to na dálnici asi taky nebude plnou parou vpřed...doriftonigga píše:Asi to tak s hardcore fandy BMW tady horké nebude
Zkus 35i... Teď dávají do trojky motor B58, nová generace R6 (340i), 240 kW. S automatem budeš jezdit delší trasy pod devět.
Já dal v o generaci starším BMW s N55 8,1 a to jsem se ani moc nesnažil. Klobouka jsem fakt nejel.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
normálně začínám mít podezření, že ty foukaný R6 fakt v (běžném) provozu míň žerou než N/A R6.... s (za) M.Z. sem jel jednou, nestíhal sem mu, a to píše o průměru POD 12... já mám průměr NAD 12... a dyž jedu za 8 na 100, tak to teda fakt jedu extra-supr-čupr klobouka...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27934
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
já jezdil s 335i xDrive 8AT dynamicky za průměr 10...byl jsem ale překvapený, že lze i hluboko pod tuto hodnotu. Rozhodně fajn motor.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
glorious avatar, sir.řidičBOB píše:já jezdil s 335i xDrive 8AT dynamicky za průměr 10...byl jsem ale překvapený, že lze i hluboko pod tuto hodnotu. Rozhodně fajn motor.
Re: BMW - výběr vhodné motorizace
pavproch píše:normálně začínám mít podezření, že ty foukaný R6 fakt v (běžném) provozu míň žerou než N/A R6.... s (za) M.Z. sem jel jednou, nestíhal sem mu, a to píše o průměru POD 12... já mám průměr NAD 12... a dyž jedu za 8 na 100, tak to teda fakt jedu extra-supr-čupr klobouka...
Když občas někam vedu kamion, tak spotřeba se pohybuje okolo 5,5l. Aktuálně mi svítí dlouhodobý průměr 11,1l, ale dálnice nemažu často 200+, spíš okolo 160.
Jen občas, když mám pocit, že se mě snaží dohnat nějaké podezřelé vozidlo, tak olíznu omezovač
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3