BMW Z4 Coupe
Re: BMW Z4 Coupe
Tak 130i je mene napadne,skoro stejne rychle, vyrazne praktictejsi auto na denodeni pouzivani. Z4 je vice napadne,vyrazne emocionalnejsi auto,davajici tim padem vice radosti, na ukor o neco mensiho komfortu vs 130i, coz ale nevadi, jelikoz hlavnim duvodem je rozdavat pri jizde radost. a kufr ma velky dost. Je proste surovejsi, agresivnejsi,hlucnejsi,posaz jak v F1 atd. A znam lidi, kteri s timto autem velmi radi jezdi kazdy den . Dokonce v tom vidam jednu pani
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
Re: BMW Z4 Coupe
Tak dilema vzhledu a použitelnosti si dokážu rozhodnout sám. Rodiný auto má manželka. Takže coupe by velký problém pro mě nebyl ani na denní ježdění. Na druhou stranu jsem vždy preferoval Q-cars na kterých ten potenciál není vidět. Otázka tedy zní, jestli je Z4 3,0Si o tolik lepší než 130i, aby člověk poupravil preference. Pokud je zlepšení v řádu jednotek procent, jak píše PJ, tak pro mne nemá cenu ustupovat z nenápadnosti a relativní použitelnosti. Za rozdíl v pořizovacích cenách, lze koupit komponenty, které 130i jízdně posunou a klady zůstanou.
RWD
Re: BMW Z4 Coupe
Je otazka, jak by to dopadlo, kdybychom ta auta postavili primo vedle sebe. Ale z hlediska rychlosti/casu vnimam ten rozdil jako "nevyznamny" a verim, ze by stopky nemluvily jinak.
Pocitove jsou ta auta samozrejme vyznamne jina. Uz kvuli tomu, kde a jak se sedi...
Pocitove jsou ta auta samozrejme vyznamne jina. Uz kvuli tomu, kde a jak se sedi...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Z4 Coupe
Je treba si to zkusit Tohle jsou jeste BMW z (konce) doby, kdy si clovek mohl koupit skoro cokoli a koupil dobre...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Z4 Coupe
mno, v te dobe uz se prodavala e90, tam uz bych s tim tvrzenim az tak nesouhlasil. jinak to neni tak cavno, coz. jak rychle jde zapadnout do sracek.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Z4 Coupe
Proto je tam to slovo "konce", co v te dobe zacinalo uz byl vesmes problem. Na druhou stranu myslim, ze i E90 z te doby se dnes jevi docela jinak nez tehdy. Kdyby se na 325i vymenil diferak za 20 tisic, mohlo to byt i dnes slusne auto. Rozhodne lepsi nez poFL provedeni, o F30 s ctyrvalcovym turbem misto R6 ani nemluve...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Z4 Coupe
Tak to bych určitě rád. Zatím mám tady na fóru nabídky testnout 130i preFL i FL, ale zatím to není nic aktuáního. Dokud se budu bincat po světě, nehodlám měnit vozový park. Až se vrátim na trvalo domů, tak to vyřešim. .pjanda píše:Je treba si to zkusit
RWD
Re: BMW Z4 Coupe
Aby to nebylo tak, ze az se vratite domu, uz nebude co koupit Zni to trochu hystericky, ale kdyby mi nekdo pred peti lety rekl, jak bude dnes automobilsmus, smal bych se mu. Kdo vi, co bude za pet let, zmeny ted nastavaji velmi rychle a kam jsou tlaceny dobre vime...d1.8t píše:Až se vrátim na trvalo domů, tak to vyřešim. .
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Z4 Coupe
Tak toho se vůbec nebojim. Aktuálně jezdim v "cigánských" e36 a e39 a jsem s nima vlastně spokojenej. Pro mě stáří auta nebo množství km neni nutně handicap. Chci si polepšit výkonově, ale nehodlám měnit na úkor ovlatelnosti.
Já vlastně vůbec netušim, co nakonec koupim. Čím jsem si jistej, že to bude RWD, svor buď serie nebo možnost aftermarket. Důraz na váhu a ovladatelnostost.
Já vlastně vůbec netušim, co nakonec koupim. Čím jsem si jistej, že to bude RWD, svor buď serie nebo možnost aftermarket. Důraz na váhu a ovladatelnostost.
RWD