Ale ano, zadokolka má v zimě proti FWD nevýhodu, jakkoliv ji dobré zimní pneu a elektronika umí zmenšit. Nicméně pořád srovnatelná RWD na stejných pneumatikách vyjede na sněhu/ledu méně než FWD.
BTW mám doma dvě zadokolky a pár dalších bylo v rodině dřív.
Problémem Lexusu CT200h je hlavně slabá dynamika jediného nabízeného motoru a vysoká cena.
Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
ct200h je cenove naprosto srovnatelny s 1er, pohon je ok pro mestsky a primestsky provoz, na dalnici uz to zadna slava neni, to je pravda...beaumont píše:Ale ano, zadokolka má v zimě proti FWD nevýhodu, jakkoliv ji dobré zimní pneu a elektronika umí zmenšit. Nicméně pořád srovnatelná RWD na stejných pneumatikách vyjede na sněhu/ledu méně než FWD.
BTW mám doma dvě zadokolky a pár dalších bylo v rodině dřív.
Problémem Lexusu CT200h je hlavně slabá dynamika jediného nabízeného motoru a vysoká cena.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
Je pravda, že srovnávat ceny hybridu s benzínem je ošidné, nicméně CT200h se 73kW začíná na 699 tKč, BMW 114i (5dv.) 75 kW je od 577 tKč. Dynamika srovnatelná, o nižší spotřebě Lexusu není pochyb.
Kdybychom chtěli srovnatelně levný provoz, u BMW bychom za cenu Lexusu dostali 116d s 85 kW (od 660 tKč).
Pro srovnání: Alfa Giulietta 1.4 Turbo 88 kW od 449 tKč, na Slovensku od 16 tis. EUR , tj. nějakých 415 tis. Kč.
Giulietta 1.6 JTD 77 kW je za 486 tis. Kč resp. na Slovensku od 18 tis. EUR (asi 468 tis. Kč).
Mimochodem, ceny Giulietty u nás šly poněkud dolů, rozdíl proti Slovensku je výrazně menší než ještě před pár měsíci.
Kdybychom chtěli srovnatelně levný provoz, u BMW bychom za cenu Lexusu dostali 116d s 85 kW (od 660 tKč).
Pro srovnání: Alfa Giulietta 1.4 Turbo 88 kW od 449 tKč, na Slovensku od 16 tis. EUR , tj. nějakých 415 tis. Kč.
Giulietta 1.6 JTD 77 kW je za 486 tis. Kč resp. na Slovensku od 18 tis. EUR (asi 468 tis. Kč).
Mimochodem, ceny Giulietty u nás šly poněkud dolů, rozdíl proti Slovensku je výrazně menší než ještě před pár měsíci.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
No, A3 je tady dle mého lépe zpracovaná než CT200h. Tam je největší průser ten motor no...
Ain´t nobody got time for that
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
Ja jsem s jednickou minule generace v zime jezdil a zvladala to jako maloktera zadokolka, ale precijen to chce vice obezretnosti a kdyz zapadne je to prusvih. Majitele CLS odstavuji uz pri prvnim snehu a kdyz uz maji vyjet tak se zatezi v kufru. A ve meste jak znelo zadani se vyhody zadokolky zrovna neoceni krom prenaseni pohonu do rizeni.honziss píše:Zadni pohon neni vzdy vyhoda hlavne v zime. Lexus ct200h
To ct200h je jednoznacne nejlepe zpracovane auto z techto malych kompaktu, v tom mu 1er ani A3 nesahaj ani po kotniky, doporucuju si to auto prohlidnout na zivo...
Ad zadni pohon v zime - vzdycky me to rezesmeje kdyz to nekdo zpochybni, kolik zadokolek si projel v zime?
Ad Lexus, o zpracovanim nediskutuji ale design je opravdu "japonsky" nedavno jsem videl v horcicove metalize a to tedy bylo neco, ale uznavam ze to je subjektivni a nemuzu si pomoct od Aurisu se to az na cenovku moc nelisi.
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
1er a ct200h jsou srovnatelne cenove, podle prvniho pohledu do ceniku to tak nevypada, ale kdyz porovnate vybavy, tak zakladni cena 1er jde rychle nahoru. A premiovej hatch si nikdo v totalnim zakladu nekupuje... Vim to, rozhodoval jsem se mezi temahle autama a porovnaval si to asi 3 mesice. Motorizace lexuse neni spatna, ale hodi se proste do mesta a okoli, na dalnici ve vyssich rychlostech uz elektromotor moc nepomuze, u 1er si clovek vybere podle toho co jezdi...
Ad kvalita a zpracovani. ct200h je lexus a podle toho to v tom aute vypada, byt je to podobny aurisu, je to o level jinde, mel jsem jinyho lexuse, mel jsem ct200h pujceny a koupil si 1er, kterou mam rok, kdyz bych mel srovnat kvalitu, tak nasledovne:
1. ct200h.....pak dlouho nic a pak 1er/nova A3, s tim ze A3 ma kvalitnejsi interier, materialy, lip to vypada, ale 1er ma lepsi ergonomii, lip se tam sedi, lip se ridi, ma lepsi odhlucneni podvozku, atd...
Ad kvalita a zpracovani. ct200h je lexus a podle toho to v tom aute vypada, byt je to podobny aurisu, je to o level jinde, mel jsem jinyho lexuse, mel jsem ct200h pujceny a koupil si 1er, kterou mam rok, kdyz bych mel srovnat kvalitu, tak nasledovne:
1. ct200h.....pak dlouho nic a pak 1er/nova A3, s tim ze A3 ma kvalitnejsi interier, materialy, lip to vypada, ale 1er ma lepsi ergonomii, lip se tam sedi, lip se ridi, ma lepsi odhlucneni podvozku, atd...
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
Ad rwd v zime: pred nakupem prvniho rwd auta jsem se zadniho pomohu bal jak cert krize (jezdim hodne, vsude a za kazdyho pocasi, protoze musim, jsem co vikend na horach)...ale ted mam za sebou 3. zimu s rwd a tem obavam se smeju
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Mercedes A - Klasse vs. Audi A3 vs. BMW 1er
Myslim ze chybu nespravis zo ziadnym z tych aut. Pri tom najazde samozrejme benzin. Osobne by som sa obzeral medzi BMW1 a MB A, ale to su cisto osobne preferencie. Za mna by som dal prednost zadokolke ob BMW. Idealne je prejst si salony, a vyskusat. To napovie najviac.
María de las Mercedes
Karl Friedrich Benz
Karl Friedrich Benz