Passat 3,2
Re: Passat 3,2
Ja vim,dlouho jsem bojoval s prirozenou skromnosti,ale pravda musela ven
Ted vazne,pro 90% ridicu je to prinos,az nad to brutalni podtaceni,ale me to neoslovuje
Ted vazne,pro 90% ridicu je to prinos,az nad to brutalni podtaceni,ale me to neoslovuje
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: Passat 3,2
Ale pozor, uskali DSG je prave i v tom, ze jeji zakladni neduh manualni volba stupnu neodstrani. I v tomto rezimu musi prevodovka spravne predpokladat vas dalsi krok a mit pripraveny ten spravny stupen, jinak je zoufale pomala.beaumont píše:Nicméně souhlasím s názorem, že manuálu se těžko něco vyrovná, už proto že žádný automat nemůže "vidět" profil cesty pár desítek / stovek metrů před sebou a připravit se na další jízdní manévr. Vždycky může zareagovat až na to, že řidič ubere / přibrzdí / přidá. Manuální volba převodů (ať už pádly nebo čímkoliv jiným) může být fajn, ale to si pak zase nemusím pořizovat automat, že.
Proto ji take mam mene rad nez v jinych rezimech hure fungujici sekvence ci automaty, ktere nic nepredpokladaji a proste tam vzdy stejne rychle daji kvalt, ktery jim reknete.
Jinak souhlasim, ze funguje s ruznymi motory ruzne a take v ruznych generacich ruzne. Nicmene je tim mene vhodna, cim vice rostou naroky na auto, tedy cim vice jde o nejak sportovni model. Treba u Superbu 3,6 me az tak neobtezuje, ale v Sciroccu R uz je to o dost horsi a v takove RS5 je vylozene mizerna...
Bob: Samozrejme, v nejakem Golfu TDI s ni ostre nejezdi asi nikdo , ale v Sciroccu R nebo Audi R/S to procento bude zrejme vyssi Ale hodnotim to zde beztak hlavne ze sveho pohledu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat 3,2
Vždyť ano - ale i tato "rychlá" auta si kupují většinou lidé, kteří v tom rychle jezdí maximálně na rovině. To, že si někdo koupí Audi RS ještě nutně neznamená, že ho i umí říditpjanda píše:Bob: Samozrejme, v nejakem Golfu TDI s ni ostre nejezdi asi nikdo , ale v Sciroccu R nebo Audi R/S to procento bude zrejme vyssi Ale hodnotim to zde beztak hlavne ze sveho pohledu...
Tvůj jízdní styl se vymyká tomu průměrnému, proto je také Tvůj pohled trošku přísnější.
BTW: a jestli Tě DSG neobtěžuje v SII s 3.6V6, tak v kombinaci s ještě silnějším 3.6V6 je to, proti SII, o znatelný kus dál.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Passat 3,2
Vsak rikam jen vyssi procento, coz nepopres , jestli to bude treba 20 procent nevim, ale bude to jiste mensina, to je jasne...
Jinak jel jsem se silnejsim 3,6 v Passatu CC a to auto bylo celkove tak podivne, ze pocity z DSG se v tom tak nejak ztracely S R36 jsem nejel, muzes ho nekdy pristavit
Jinak jel jsem se silnejsim 3,6 v Passatu CC a to auto bylo celkove tak podivne, ze pocity z DSG se v tom tak nejak ztracely S R36 jsem nejel, muzes ho nekdy pristavit
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: Passat 3,2
Dá se vůbec u nás v běžném provozu výrazněji využívat schopnosti aut typu Audi RS a podobných aniž by taková jízda nepřipomínala idiota za volantem ?
Re: Passat 3,2
Jsem presvedcen, ze temer neustale. to tedy patri k te vyuzitelnosti.
mmch, co si predstavujes pod pojmem idiot za volantem?
mmch, co si predstavujes pod pojmem idiot za volantem?
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Passat 3,2
mmira: 120kmh přes vesnici, kličkování +200kmh v hustším provozu na dálnici, na kruháči ve městě po dvou kolech, do zatáček na okresce štorcem, od semaforů na plný plyn ... příkladů bude spousta
Re: Passat 3,2
k vetsine techto veci ale nepotrebujes auto typu Audi RS.
obecne receno, cim silnejsi auto, tim vyssi aktivni bezpecnost - predjizdeni, unik z krizovek apod. a zbytek je na jinou diskuzi nekde jinde.
mmch, s DSG jsem toho najel minimum, ale jsem presvedcen, ze stejne jako jine automaty snizuje, mimo jine, prave tu uroven aktivni bezpecnosti. s manualem v pruseru podradim a zmizim, u automatu clovek jen pocita ubihajici cas a modli se. a plati to i pro auta typu MB E500
obecne receno, cim silnejsi auto, tim vyssi aktivni bezpecnost - predjizdeni, unik z krizovek apod. a zbytek je na jinou diskuzi nekde jinde.
mmch, s DSG jsem toho najel minimum, ale jsem presvedcen, ze stejne jako jine automaty snizuje, mimo jine, prave tu uroven aktivni bezpecnosti. s manualem v pruseru podradim a zmizim, u automatu clovek jen pocita ubihajici cas a modli se. a plati to i pro auta typu MB E500
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Passat 3,2
nejsem si jistý jestli to platí univerzálně donekonečnammira píše:...obecne receno, cim silnejsi auto, tim vyssi aktivni bezpecnost - predjizdeni, unik z krizovek apod....
ale souhlas, je to na jinou diskuzi
Re: Passat 3,2
samozrejme, zadne takove tvrzeni neni platne absolutne. zatim mam aktivni zkusenost jen s maximalne 500 k a stale to bylo v souladu s onou hypotezou .
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou