Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Nevíte někdo, jestli VW navigace/rádia umí mít zároveň připojený telefon přes kabel na Android Auto a druhý telefon (iPhone, ale to by mělo být fuk) přes bluetooth (na telefonování ev. hudbu)?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Podľa všetkého by to ísť nemalo, a po pripojení na App-connect by malo telefón na BT odpojiť...no nikdy sme to neskusili. Diky za tip...skusime to tento týždeň a dam vedieť jak sa to spravalo...
Možno do toho bude kecat aj samotna BT sada kedze základná vie len jeden a tie vyššie 2 naraz...
Možno do toho bude kecat aj samotna BT sada kedze základná vie len jeden a tie vyššie 2 naraz...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Stepan: ještě mne napadlo...nemáš ty náhodou manuál??
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No, napadlo mne, že tam to může být jinak, jelikož manuál neumí zastavit a dokonce ani prudce brzdit...pouze udržuje odstup a to stejně jenom za určitých podmínek.
Mnou popisované je z automatů bez výjimky. Sic jsem s adaptem jezdil i v manuálu, ale nijak podrobně jsem to nezkoumal.
Mnou popisované je z automatů bez výjimky. Sic jsem s adaptem jezdil i v manuálu, ale nijak podrobně jsem to nezkoumal.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Jop, prudce brzdit neumí. Když jde do tuhého, zapípá, napíše na displej "brzděte" a nedělá nic. Není to příjemný
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Osobně jsem nikdy nepohopil adapt pro manuál...ale vývoj alespoň přinesl zapamatování si přednastavené rychlosti, při změně převodových stupňů.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Na pohodičku po dálnici je to super Umí to brzdit dokud není potřeba podřadit. V GTD je cokoliv od 90+ na šestku. Takže 150 na ACC a jedeš. Kamiony to vyřeší samo. Vzhledem k tomu, že většina národa jezdí hlavně na pohodu, není potřeba při akceleraci zpět na cestovní rychlost podřazovat.
To samé na na městkém okruhu, jižní spojce atp. pro 70-80 na pětku, případně v mimořádně profízlovaných oblastech v 50-60 na čtyřku po městě. Samozřejmě, jakmile začne provoz houstnoust, případně už se jenom cuká v koloně, je to k ničemu. Stejně tak je to k ničemu pro nějakou aktivnější jízdu. Ale svůj význam to má
To samé na na městkém okruhu, jižní spojce atp. pro 70-80 na pětku, případně v mimořádně profízlovaných oblastech v 50-60 na čtyřku po městě. Samozřejmě, jakmile začne provoz houstnoust, případně už se jenom cuká v koloně, je to k ničemu. Stejně tak je to k ničemu pro nějakou aktivnější jízdu. Ale svůj význam to má
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volkswagen obecne
Manual umí dost prudce brzdit taky.
Re: Volkswagen obecne
Jop a dneska jsem na to asi přišel. Vypadá to, že auto si prvně přibrzdí motorem (a to poměrně slušně) a pak až sáhne na brzdy. V tu chvíli už brzdovky svítí. To mi přijde trošku hloupé, ale je to v souladu s tím, co psal BOB, takže to bude spíš vlastnost než chyba. Není co řešit
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))