Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Tak mi přišlo GTD. Po prvních cca 500km jsou dojmy následující:

Jede to rozumně, kerb weight dle internetu 1395kg vs. 135kw je ok poměr.
ACC je neskutečně připosrané, zejména v dálničních obloucích a zúženích registruje i auta ve vedlejších pruzích a brzdí jak o život.
I s vypnutým ACC to při těsnějším předjíždění (okreska, čekám až přejede protijedoucí auto) to vříská jak o život. Jsem rád, že to automaticky nebrzdí, asi bych si pravidelně dával tečku o volant.
Zapomněl jsem připlatit za přípravu pro mobilní telefon, takže nemám carplay a za účelem navigování holt musí telefon na sklo. Jsem to ale vůl :ymblushing:
Loketní opětka nejde pořádně nastavit, je moc nízko.
Ovladače el. okýnek jsou v hloupé pozici, moc vepředu, tam kde bych čekal přední už jsou zadní.

A to je zatí všechno :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Appconnect ide dorobyt ;)
ACC a podobne sracky sa automaticky vypnu po "vypnuti" ESP (prepnuti do ESP sport)...

Inak samozrejme gratulacia :)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Ako? Mám to na operák, nechci se v tom moc vrtat =((
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Neviem presne aky mas setup (radio a USB) ale robi sa to origo v servise, vola sa to software ako produkt, jednoducho ak ti to tvoje usb dovoluje tak ti to tam nainstaluju...staci preverit v servise. Vyjde to na nejakych 200€ asi, podla servisu.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

ad ACC: že je připosraný, to připouštím... Ale - najel jsem s golfím ACC pár tisíc km a tedy, že by to bzdilo na auta v ostatních jízdních pruzích, to ne. Pouze v případě, když pojme podezření, že ty vpravo chceš jet rychleji než jede ten vlevo...to se mu fakt nelíbí. Ale jinak ani v zatáčkách, ani vzúženích...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

ACC zacalo byt extremne priposrane v poslednom roku...takze verzia ktoru ma rB moze byt este ok a Stepanova uz moze mat za sebou "priposravaci" update iked to pribrzdovanie v zakrutach som nejak nezazil, pravda je ze ACC ja moc teda nee :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od driver »

Jelikož nová auta mají často světla seřízená jako koště, tak se nedivím té fabrické kalibraci ACC, bych si to nechal preventivně nakalibrovat znova, pokud chce někdo " pořádně lítat"
Nenadávajte na ACC jen proto, že vám nevyhovuje jeho nastavení.
Je tam desítky volitelných parametrů a ty dávají tisíce konfigurací nastavení.
I základní verze s jednou kamerou a jedním radarem umí podjíždět mimo obec vpravo, stačí uživatelsky přepnout clony světel na anglii v menu ale jen u verzí co neberou v potaz automatické časové pásmo a GPS pozici pro účely světel. A ty pokročilejší pak už umí doslova nastavit na diagnostice cokoliv, akorát že na úkor větších myšek vždy hrozí silnější náraz ;)
ESP/C lze zcela deaktivovat (Nemyslím Sport) 4roky a to přemapováním tlačítka na diagnostice na ON/Sport/OFF a nebo jiné varianty, je jich myslím 16 kombinací spolu s ASR ;)
Umí to každý lepší chiptuner ale osobně OFF nepoužívám. Lepší je změnit citlivost zasahování stabilizace na později a v menší míře. Se domnívám, že lidi bez licence na závody a bez klece v autě by OFF neměli mít možnost vůbec zvolit, takových už bylo, co skončili v hodinách krátce po rozjezdu :))
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Dalších pár tisíc km za mnou.

Na vlhku se to nechá celkem jednoduše rozhodit volantem. Žádné velké drifty to nejsou, ale ale na takové to domácí sklouznutí je to celkem sranda. Stabilizační systém se ovšem nedá vypnout (nějaký pochybný Sport mód) a ani v něm to nemá moc smysl pro humor :-s
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27867
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

To by sis muse koupit o něco sportovnější verzi :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5693
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Srdce chtělo, peněženka nepustila. Za tři roky snad bude líp \m/
Bond taky začínal na dýzlu, ne? :D
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Odpovědět