Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
aha,
je fakt, ze i lyze s delkou 175 v normalnim vaku byly limitni, aby me nevadily pro pravou ruku.
Ja jsem byl kdysi obvinen z toho, ze trpim zrejme nejakou fobii, projevujici se neschopnosti snest auto pred sebou a tedy neustalym predjizdenim.
Nejlepsi odpovedi je, ze jizda za nekym mi neprijde dostatecne bezpecna
je fakt, ze i lyze s delkou 175 v normalnim vaku byly limitni, aby me nevadily pro pravou ruku.
Ja jsem byl kdysi obvinen z toho, ze trpim zrejme nejakou fobii, projevujici se neschopnosti snest auto pred sebou a tedy neustalym predjizdenim.
Nejlepsi odpovedi je, ze jizda za nekym mi neprijde dostatecne bezpecna
Proc mi vyber noveho auta uz neprinasi radost?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 125d vs M135i
Tu presne mam aj ja, no taktiez ho neznesiem ani zaseboudrugster píše:Ja jsem byl kdysi obvinen z toho, ze trpim zrejme nejakou fobii, projevujici se neschopnosti snest auto pred sebou a tedy neustalym predjizdenim.
Nejlepsi odpovedi je, ze jizda za nekym mi neprijde dostatecne bezpecna
Obzvlast ked som naposledy skusal tuto fobiu prekonat jazdou v dave, no pani za mnou si pomylila brzdu s plynom a urobila mi otlacok svojej SPZ do naraznika...ja otlacok mojho auta do jej celeho predku
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: 125d vs M135i
Pokud mají vak v origo příslušenství a nebude tam pasovat, tak jim ho vrátím, ať si dělají blázny z někoho jiného.
Jinak mě auta přede mnou nijak nevadí, jen mám problém s tím, že se rychle přibližujou a musím je objet
Jinak mě auta přede mnou nijak nevadí, jen mám problém s tím, že se rychle přibližujou a musím je objet
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Může mi někdo potvrdit, kolik turbodmychadel má M135i? Je mi tvrzeno, že 2, děkuji.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
MZ: Ty to nevíš? Samozřejmě jedno, dvě byly jen dočasné řešení, než se zjistilo, že se to dá ojebat a ušetřit náklady. A nakonec podle testů se to podařilo vyladit tak, že to i líp funguje.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: 125d vs M135i
jj, to je to zmatení pojmů... je tam jeden twin scroll turbocharger....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: 125d vs M135i
Jo takhle mi to tvrdili, že je tam 1 dvojité turbo, tak jsem z toho voláký zmetený. Počítá se jako 1 nebo 2?
O funkci se nepřu, funguje výborně
O funkci se nepřu, funguje výborně
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: 125d vs M135i
v podstatě je to taková magie s trubkama, ale turbo je jedno
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger#Twin-scroll
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharger#Twin-scroll
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: 125d vs M135i
Dnes jsem si slavnostně vyzvednul lyže ze servisu, které jsem tam měl připravené od jara a s napětím vyzkoušel origo ski-vak, padne tam naprosto dokonale, žádné omezení jsem nezaznamenal.honziss píše:2 M.Z.: ten origo vak na lyze je dokonalej, ale do f20 se moc nevejde. Mel jsem ho a prodal jsem ho, protoze i v te kratsi konfiguraci vychazel az na zacatek loketky a nejde zkratit, protoze tu spicku ma vystuzenou. Mam at, takze 1 hory jsem prezil, ale s mt si to neumim predstavit. Takze doporucuju zkusit nez vyjedes...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3