Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Nějaký kus antireflexní fólie bych tu našel, kdybys měl zájem si to vytunit
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Dallen: jak jsem psal - já jsem konzerva a tohle inovátorství jde kolem mne hodně oklikou.
Bezesporu jsou jízdní vlastnosti na vrcholu své třídy; motor také; převodovka necuká a řadí, jak se sluší a patří. Na ty věci, které jsi jmenova, ještě asi nepřišli, protože v Golfu je můžeš mít sotva pár týdnů. Nicméně i zde se najdou lidi, co se jim to tamagoči líbí a já jim to neberu. Ovládání a displej rádia je za mne jednoznačně krok zpět.
Bezesporu jsou jízdní vlastnosti na vrcholu své třídy; motor také; převodovka necuká a řadí, jak se sluší a patří. Na ty věci, které jsi jmenova, ještě asi nepřišli, protože v Golfu je můžeš mít sotva pár týdnů. Nicméně i zde se najdou lidi, co se jim to tamagoči líbí a já jim to neberu. Ovládání a displej rádia je za mne jednoznačně krok zpět.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Bohužel tou podělanou elektronikou pokazí skoro každý auto. I tak dobrý auto jako je GR. Blížíme se k počítačům na kolech. Pokud to bude vše fungovat jako pc (tedy věčné resety a aktualizace) a držet (tedy po 3-4 letech šrot), tak sbohem automobilismus
Naposledy upravil(a) jerry dne sob 15 dub 09:53, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Rozhodně při nákupu doporučuji dát pár peněz stranou na "optimalizaci" jak výkonu, tak reakcí na plyn.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
No to mi povídej o odezvě na plyn. Dnešní auta ani nejdou pořádně "protúrovat"
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Fakt už dlouhodobě nerozumím některým věcem u VW...proč například u Golfu nelze zcela zatáhnout síťku u otevřeného panoramatického okna, když u Sharanu to lze?? Demence na entou!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Nechtějí, aby uživatel měl od všeho, dávají to po kapkách To je asi koncernový trend. Udělají O3 RS 4x4 jenom v naftě, když by to lidi chtěli v benzinu. A další a další příklady
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Volkswagen obecne
Vklidu, máme v práci tři škodovky. Všechny tři 2015. Všechny mají tažné, každé úplně jiné a opravdu ne, simply kleva.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Vzal jsem dnes na prijížďku předFL a odvolávám, co jaem odvolal Definitivně hezčí zvuk z výfuků má předFL verze! Ve vyšších otáčkách ke to přeřazení hlasitější, hezčí, definované.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))