BMW Divize
Re: BMW Divize
Mám dotaz (stejný píšu na bmwklub): brambor2 = e90 330i (N52B30) preface (MY2006)
Jak je fčíl brzo tma, začalo mi vadit, že (to jsem si jen myslel) to nemá "coming home lights". Progůglil sem to a ejhle, ono to má/funguje - dojedu za tmy, zhasnu motor, vytáhnu klíč z díry, probliknu dálkové, vystoupím, dálkou zamknu auto a ony se ca na 30 sek rozsfítí xenony. Hezky!
Bohužel to je jen poloviční úspěch - dyž ve tmě brambor2 stojí zamčený, já k němu přicházím a odemknu ho dálkou, tak xenony se nerozsfítí (svítí jen vnitřní osvětlení). To prý umí až face (jiný modul FRM2) "welcome lights".
Otázka na znalejší - dalo by se to do preface (nějak) dobastlit?
Jak je fčíl brzo tma, začalo mi vadit, že (to jsem si jen myslel) to nemá "coming home lights". Progůglil sem to a ejhle, ono to má/funguje - dojedu za tmy, zhasnu motor, vytáhnu klíč z díry, probliknu dálkové, vystoupím, dálkou zamknu auto a ony se ca na 30 sek rozsfítí xenony. Hezky!
Bohužel to je jen poloviční úspěch - dyž ve tmě brambor2 stojí zamčený, já k němu přicházím a odemknu ho dálkou, tak xenony se nerozsfítí (svítí jen vnitřní osvětlení). To prý umí až face (jiný modul FRM2) "welcome lights".
Otázka na znalejší - dalo by se to do preface (nějak) dobastlit?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tak, další bebech na starém autovraku asi začal umírat na starobu.... elektronická měrka woleje doposud ukazovala vždy "správně" (po 500km od dolití půlku woleje, po 1000km "dolít wolej = 1 litr" a paq zase ukazovala "plný stav"). Fčíl začíná blbnout.... dolil sem při 207kkm, najel 500, ukazovala furt plno, plno ukazovala ešče při 207.950 km, až potom půlka. Ve 208kkm sem dolil litr CFS a už zase ukazuje "akoráth" plno. Takže při příštím servisu bude výměna - neví někdo, esli je to jen plug n play nebo se musí kódovat/kalibrovat?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dvoje update - obojí se týká toho, že ve firmě musíme fčíl šetřit:
1. Brambor2 dojíždí kilometry k dalšímu servisu (210kkm) = bude to velký servis (á 100kkm) ale ty rozvody dělat nebudu = celý servis udělá Libor, zadarmo.
2. To čidlo množství woleje sem objednal levnější aftermarket, ne OEM - jsem zvjedaff, esli NATO dlouhodobě doplatím nebo ne.
1. Brambor2 dojíždí kilometry k dalšímu servisu (210kkm) = bude to velký servis (á 100kkm) ale ty rozvody dělat nebudu = celý servis udělá Libor, zadarmo.
2. To čidlo množství woleje sem objednal levnější aftermarket, ne OEM - jsem zvjedaff, esli NATO dlouhodobě doplatím nebo ne.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dvoje update k předchozímu update:
1. Libor už se v něm hrabe.
2. Aftermarket (ne)zklamal, to čidlo (i dyž objednané podle OEM čísla BMW) samozřejmě NEpasuje. To nám ten servis pěkně začíná...
1. Libor už se v něm hrabe.
2. Aftermarket (ne)zklamal, to čidlo (i dyž objednané podle OEM čísla BMW) samozřejmě NEpasuje. To nám ten servis pěkně začíná...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Update k update k update: brambor2 stojí na dílně fprci s vyhřezlýma vřitnostma a ... čidlo woleje napodruhé už pasuje - už je tam, kapaliny Libor mění, ale... horní uložení předních tlumičů (Koni FSD už zase chtějí vyměnit) je (už zase) vytlučené, kosti stabilizátoru vytlučené atd... to na té dílně bude brambor2 asi stát dýl, no... a zadarmo to taky úplně nebude... ale co už, mám ten svůj vrak ráth...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
V hledání případného bnw cabria budu pokračovat tady. M3 se obávám dražších ND, ale možná na E64 je to stejné, to nevím. Ale je jich v nabídce méně a s vyššími nájezdy. Tak nějak už to vyplývá z pohledu, kdo a proč si to kupoval jako 1.majitel a další. E64 většinou starší dobře situovaní pro kochačku v létě, od M3 už se očekává více jízda na pilu.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Hale a že se zeptám.
Ten (očekávaný) rozdíl mezi E64 a M3 nějaké zásadně (možná) ovlivní tvoji životní úroveň? Si tak tipnu kolik ti je a dopočítám se toho, že na to škudlení by ses moh taky vysrat
Paradoxně ta M3 může vyjít nakonec líp a pohodlnějc, protože je to "závoďák". Takže vždycky budou i performace neorigo ND.
Narozdíl od stárnoucí "tuctové" šestky, která nikdy nemá / nebude mít takovou komunitu, aby se tím někdo nějak vážně zabýval a zůstaneš odkázanej na origo, který už ale nemusí být, nebo vrakáče.
Ten (očekávaný) rozdíl mezi E64 a M3 nějaké zásadně (možná) ovlivní tvoji životní úroveň? Si tak tipnu kolik ti je a dopočítám se toho, že na to škudlení by ses moh taky vysrat
Paradoxně ta M3 může vyjít nakonec líp a pohodlnějc, protože je to "závoďák". Takže vždycky budou i performace neorigo ND.
Narozdíl od stárnoucí "tuctové" šestky, která nikdy nemá / nebude mít takovou komunitu, aby se tím někdo nějak vážně zabýval a zůstaneš odkázanej na origo, který už ale nemusí být, nebo vrakáče.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Ve druhém odstavci máš zcela pravdu Právě proto jsem váhal a váhám, zda vzít nového mustanga nebo ojeté báwo, teď navíc volit mezi E64 a M3. Ohledně této volby hodím příští týden řeč s mechanikem, co dělá bavoráky pro všechny z vesnic okolo. Od jara jsem na to neměl čas, užíval jsem pěkných dní, dokud mi to jezdí ještě trochu na kole a chodí po horách Takže to budu řešit až teď. Ohledně toho mustanga, toho by mi přivezli zdarma až před barák.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Můžu? (mít subjektivní kometář)?
Já mám pro daný druh "radosti" m4Zlika (e89) a i v něm mě občas přepadne pocit že jako auto pro radost je to až zbytečně velký kus auta a vzpomínám na mou jedinou jízdu s miatou, kde bylo vše stísněnější a menší = útulnější. Takže u mně by 6er byla z důvodu velikosti "nogo".
Já mám pro daný druh "radosti" m4Zlika (e89) a i v něm mě občas přepadne pocit že jako auto pro radost je to až zbytečně velký kus auta a vzpomínám na mou jedinou jízdu s miatou, kde bylo vše stísněnější a menší = útulnější. Takže u mně by 6er byla z důvodu velikosti "nogo".
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Miata mi zůstane pro výlety po západních Čechách. To je řidičské auto non plus ultra. Dokud do ní vlezu, nedám jí z ruky Chtěl bych k tomu ještě nějaké velké cabrio pro přejezdy přes pohraniční Šumavu do Bavor, kam se vejde kromě 2 osob i nějaká bagáž. Furt něco vozíme. A nikdy jsem neměl V8 a když už, tak v létě to chce vítr ve vlasech. Zatím to jezdím eresou, kterou bych si taky nechal. Sakra, to budu mít ale už 4 auta Holt bych v nejhorším prodal swifta
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.