BMW Divize
Re: BMW Divize
pjanda: Už jsem vám to psal do SZ, ale přiznám se i veřejně, že nákup 18" kol musím zrušit. Včerejší selhání zadního tlumiče mě utvrdilo v tom, že se toho stroje musím co nejdřív zbavit, takže už do něj nedám ani o korunu víc, než je nezbytně nutné. A to nejsou jen neustálé technické problémy, ona začíná vítězit i koroze
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Ja rozumiem Vasmu pohladu, ale ked je xDrive len ako mozna volba tak preco nie. Mne viac vadi ze tam nie je verzia s manualom a ked niekto chce automat nech tam daju moznost vyberu aj SMG, klasicky automat a kludne aj CVT a kludne nech to vyrabaju aj ako Pick-up. Ja mam rad moznost volby a ako sa ja chcem slobodne rozhodovat, tak nechcem brat tuto moznost aj ludom ineho nazoru...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: BMW Divize
merlin: Ja Vasemu pohledu take rozumim Je to pro Vas proste auto, ktere si teoreticky muzete koupit a pokud je navic v nabidce moznost, kterou preferujete, je to dobra zprava. Ja na to hledim jinak, jednak to vnimam vice dogmaticky (4x4, turbo a automat, to proste neni M), ale co je podstatnejsi, bojim se toho co bude. BMW jde v mnoha pripadech cestou "nejdrive je to alternativa, pozdeji jedina volba", stejne to udelali u automatu, tak aby pristi M5 nebyla uz jen 4x4... Moznost volby ctim tez, ale BMW moc ne.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Arnie: Rozumim, alespon mam o jeden impuls mene jet do Brna na sraz KSA (kam se mi stejne nechtelo a nechce ).
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Pavle: a není to od BMW průzkum bojem? Pokud teď vypustí M5 jako AWD a na prodejích udělá 80% M5, pak jim nelze vyčítat, že by příští M5 byla jen AWD. Byť mě bude mrzet, že řidiče jako Ty, zase ubude jedno byť potenciální auto.
Pořád chci věřit tomu, že alespoň nějaká korelace s trhem tam je...
Pořád chci věřit tomu, že alespoň nějaká korelace s trhem tam je...
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: BMW Divize
ExFun: Jistě, že se ukáže, že 80% prodejů bude AWD, ale stejně bude vůči těm zbylým 20% kruté, že zadokolku zruší.
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
pjanda: Mimochodem, vzhledem k výše uvedenému jsem již zahájil výprodej
http://aukro.cz/show_item.php?item=1594742255
http://aukro.cz/show_item.php?item=1594742255
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
Jiste, dokonce ani nepochybuji, ze to je krok smerem k zakaznikum, ale je to presne to, co resime v clanku, precti si ho http://www.autoforum.cz/zajimavosti/bmw ... 0-potvrzenExFun píše:Pavle: a není to od BMW průzkum bojem? Pokud teď vypustí M5 jako AWD a na prodejích udělá 80% M5, pak jim nelze vyčítat, že by příští M5 byla jen AWD. Byť mě bude mrzet, že řidiče jako Ty, zase ubude jedno byť potenciální auto.
Pořád chci věřit tomu, že alespoň nějaká korelace s trhem tam je...
Pochybujes o tom, ze kdyz se vyrobi Ferrari 424 Deutschland, tak bude tvorit 99 procent prodeju?Tento krok lze opět vnímat ze dvou pohledů, z nichž každý má něco do sebe. Na jednu stranu je to přece jen možnost navíc, na druhou by ale „jen možností navíc” bylo i Ferrari 458 Italia s motorem 2,0 TDI (v tu chvíli spíše 424 Deutschland). Jsou zkrátka věci, které by nemalá část zákazníků přivítala a přesto se nenabízejí, nějakým způsobem koncipované auto by tím totiž ztratilo svůj původní smysl.
Na vec je zkratka treba hledet trochu komplexneji nez "kolik jsem prodal". Dulezitejsi je "kolik jsem prodal v segmentu kam mirim". Zakaznici BMW M si ctyrkolku nekoupi, zakaznici Ferrari si naftovy sportacek nekoupi atd. Je tedy pak otazkou, jestli jsem dosahl nejakeho uspechu, kdyz jsem prebral zakazniky Audi TT 2,0 TDI a soucasne jsem ztratil ty vlastni...
Presne toto charakterizuje posun BMW v poslednich letech. Vyklidilo jedno pole, aby zabralo jine. A vysledkem neni vetsi uroda, je to jine obili, trebaze ve vetsim objemu...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
Na druhou stranu pokud byste do Brna přijel, tak bychom se mohli potkat a dát někde kafe + řeč. Teda pokud by mě na to parkoviště u okruhu pustili naftovou Cromou Alfa zrovna dostává silentbloky Powerflex i do ramen přední nápravy a nějak se to protahuje...pjanda píše:Arnie: Rozumim, alespon mam o jeden impuls mene jet do Brna na sraz KSA (kam se mi stejne nechtelo a nechce ).
Nebo kdyby nebylo moc hnusné počasí, mohl bych vytáhnout starého Bavora...
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: BMW Divize
pjanda: bohuzel dnes jde v prumyslu a ekonomice jen o ten objem, na nic jineho se nekouka, zkratka klanení se "zlatemu teleti". Casem bude mit vetsina lidi skoro vsechno, ale v jake kvalite? Treba ted Mercedes S250CDI se ctyrvalcem Prece u auta za 2 mil. usetrite litr nafty. Ze je to nesmysl, to uz dnes chape malo lidi
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.