Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Oni se do toho fakt nedostanou. Ale kdybys s tím jel do SWE, tak tam by to uměli, protože tam to mají servisy odblokované.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5695
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Snowman000 píše: Jo a s vyfukmi na novom R by sa to malo mat asi takto:
Klapky su na vnutornych 2 trubkach a ich otvaranie meni zvuk z bezneho cestovneho (2), cez sportovy (3) az po "pretekarsky" (4)...

Do 2900ot.
- Eco a Comfort - vonkajsie 2 trubky
- Normal - vonkajsie 2 trubky
- Race - - 1 lava trubka, 2 prave trubky
Do 3900ot.
- Eco a Comfort - vonkajsie 2 trubky
- Normal - 1 lava trubka, 2 prave trubky
- Race - 1 lava trubka, 2 prave trubky
Nad 3900ot.
- Eco a Comfort - vonkajsie 2 trubky
- Normal - 2 lave + 2 prave trubky
- Race - 2 lave + 2 prave trubky
EDIT: Ja vuuuul si nevsim ze by sa to malo tykat prave toho noveho vyfuku od Akrapovica pri pakete Performance :^o
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
Dix
Letec
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 17 úno 09:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Dix »

Nemáte někdo ceník Arteona ?
Bez bodů
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Chceš koupit, jo? :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
koffee
Autoškolák
Příspěvky: 61
Registrován: pon 28 črc 22:04

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od koffee »

GR umí nabírat rychlost, hodně rychle. Ale taky se s tím začíná roztáčet vír v nádrži, která je relativně malá ;) Nový základní facelift R má z mého pohledu jednu jedinou výhodu - DQ380 (nebo jak je to nové označení) - 7. stupeň na dálnici hodně chybí...

Neví někdo, jestli půjde koupit Akrap z faceliftu i na pre-facelift verze a případně jeho cenu? Protože normální výfuk není moc hlasitý a po vypnutí repráčku toho uvnitř moc slyšet není..
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Nádrž je velké mínus. Na druhou stranu na ní ujedu víc km než R36, kde byla 70l :-)
7čka bude na dálnici jistě fajn, ale je otázka, zda to reálně pomůže...při klidné jízdě na tempomat asi jo, ale při podřazování u předjíždění a tak, asi ne ;-)
Já jsem za ty laufy rád, že to nedělá rámus a lze s tím normálně jezdit.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
koffee
Autoškolák
Příspěvky: 61
Registrován: pon 28 črc 22:04

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od koffee »

Já právě nějak doufám, že ten Akrap bude tak odladěný, aby byl slyšet, jen když chceš. Protože to co je na trhu k dispozici je hrůza a děs..

Z R se u mě stalo 2. auto, tak mi to trošku slyšitelné vadit nebude ;)
matar
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 28 úno 21:02

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od matar »

Tak za me ma nove Rko jeste vyhodu v performance packetu jako na Cupre, kde pujdou prikoupit lepsi brdy. Brzdy jsou velka slabina Rka a ukol namontovat rozumne drahe BBK neni zas tak uplne jednoduchej. Ale jde to :)

O Akrapu bych bych taky uvazolal, pokud to nebude ujecene pila.

Kazdopadne si myslim, ze pro stavajici majitele neni zadny duvod prechazet.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28207
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

S brzdama jsem problém nikdy neměl...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
matar
Autoškolák
Příspěvky: 48
Registrován: sob 28 úno 21:02

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od matar »

Dají dvě kola v Mostě :) Ale utaháš je i v Německu na dálnici. Cupra má brzdy v rámci performance packetu lepší(jestli se nepletu, tak 4 pist Brembo) :(

Ale celkově, mě se zdá, že Rko brzdí neadekvátně výkonu. Predek je asi stejný jako OIII RS ne?
Odpovědět