BMW Divize
Re: BMW Divize
Já myslím opravdu palivoměr, ne dojezd podle PP (na ten se NIKDY) nedívám. Fčíl sem byl bramborem2 a ten palivoměr si dělá co chce.... parkuju na rovině, vyjížděl sem (246km) a ukazoval sotva 1/3 nádrže, po pár kilometrech rafička ale přelezla půlku a po dalších pár kilometrech zase spadla na tu 1/3. ... aspoň mám o zábavu postaráno.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5658
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
JJ aj palivomer, uz to davno neni 1:1 s plavakom v nadrzi. Neviem to aktualne nikde dohladat a netvrdim, ze to je kazde auto, ale to co popisuje PP by tomu zodpovedalo. Tak jak sa ti "samo" kalibruje pedal plynu(to uz robila E46) tak aj palivomer.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Vždyť to přeci nedává smysl... zatímco dojezd je číslo vycucané z prstu, množství paliva v nádrži je snadno spočitatelné. Tam nedává smysl, aby ta hodnota byla nějak upravována.
2024: Audi A5 Sportback S line 45 TFSI, 195kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
2019: VW Tiguan Highline R-Line 2.0 BiTDI, 176kW
2016: Audi A6 Avant 2.0 TDi, 140kW
Re: BMW Divize
Nedava to zmysel, ale funguje to tak
Re: BMW Divize
Nefunguje to tak.
Palivoměr ukazuje množství paliva v nádrži bez ohledu na styl jízdy. Nádrže jsou tam "dvě" a palivo se průběžně přečerpává aby v obou bylo stejně. Až když je paliva méně, tak se přečerpává na stranu palivového čerpadla. I v servisním menu lze navolit skrytou fci a vidět kolik je v které části kolik litrů / kolik je v celé nádrži paliva.
Dojezd je údaj, který se aktualizuje co chilku na základě jízdy. Když už svítí <50km dojezd tak do kopce to klesá, člověk začne jet z kopce a najednou mu to tam zase začne skákat nahoru, ten dojezd..
A pak tu máme ještě ekonoměr ve spodní části otáčkoměru, který ukazuje okamžitou spotřebu paliva. A ten se dá předělat na teplotu oleje a okamžitou spotřebu lze místo toho dokodovat do BC budíků.
Palivoměr ukazuje množství paliva v nádrži bez ohledu na styl jízdy. Nádrže jsou tam "dvě" a palivo se průběžně přečerpává aby v obou bylo stejně. Až když je paliva méně, tak se přečerpává na stranu palivového čerpadla. I v servisním menu lze navolit skrytou fci a vidět kolik je v které části kolik litrů / kolik je v celé nádrži paliva.
Dojezd je údaj, který se aktualizuje co chilku na základě jízdy. Když už svítí <50km dojezd tak do kopce to klesá, člověk začne jet z kopce a najednou mu to tam zase začne skákat nahoru, ten dojezd..
A pak tu máme ještě ekonoměr ve spodní části otáčkoměru, který ukazuje okamžitou spotřebu paliva. A ten se dá předělat na teplotu oleje a okamžitou spotřebu lze místo toho dokodovat do BC budíků.
Re: BMW Divize
Předseda: Mýlíš se. Je to tak, jak píše Snowman nebo abgx. Opravdu ukazatel množství paliva v nádrži takhle zkurvili, dělá to snad každé auto vyrobené v posledních 10 letech. A ne, nepleteme si to s dojezdem, kde je takové chování samozřejmě správně; opravdu takto nesmyslně ukazuje i množství paliva. Při přechodu z ostrého tempa na úsporné začne velmi zázračně narůstat množství benzínu v nádrži, klidně o desítky procent.
Re: BMW Divize
Joo ten palivomer je naprd. Taky mi u z4 i teď déle trvá než se posune raficka z plné nadrze. Kéž by to ukazovalo zbývající palivo ...
Re: BMW Divize
spectral: pavproch má 15let starý auto a tam palivoměr ukazuje množství paliva v nádrži. Prostě od 1/1 do 0.. nijak si necestuje tam a zpátky podle jízdy. Stejně tak Z4MC nebo M2C, ale pravda s tou mám najeto 0,0 nic abych si případně něčeho takového všim. Jak je to v nových autech netuším.
Re: BMW Divize
tak tohle debilní chování mi dělá i 20let stará MX-5. A jsou tam opravdu rozdíly o 10%. A je to věc, která mě dokáže pekně nasrat. Jak může mít styl jízdy vliv na množství benzínu v nádrži, nepochopim. Tohle ojebávání a zaobalování reality je asi druh ochrany před "drsnou" realitou běžného uživatele. V MX-5 je i super funkce teploměru chl. kapaliny. Je nelineární, a rafička je přesně ve středu budíku od asi 50°C po 120°C. Takže člověk nemá ponětí, co se s teplotou děje. Naštěstí tohle tam šlo upravit.
Re: BMW Divize
Tak ono zmerat hladinu paliva v iducom aute nie je vobec lahke. A uz vobec nie pri nedostatku paliva...
Vpodstate kazde auto to musi nejak elektronicky dopocitavat, inak by to bolo ako v skode 105... V kazdej zakrute/kopci ina hladina podla toho ako je auto naklonene
Vpodstate kazde auto to musi nejak elektronicky dopocitavat, inak by to bolo ako v skode 105... V kazdej zakrute/kopci ina hladina podla toho ako je auto naklonene