Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
řB: To jo, vopice a banány. Ale já mám prostě určitý představy o světě, který se často neshodují s většinovou společností, u kterých jenom strašně špatně nesu, když se od nich ten svět odchyluje.
Z mýho pohledu je prostě nepřijatelný, aby 200kw třílitrová nafta byla ve 100kkm zralá na takovejhle servisní zásah. Sorry, dyť to není žádnej závodní motor...
Stejně tak mě trápí, že v novým Sklasse vržou plasty. Že se W222 S500 uměla vydřít na válcích i kolem 100kkm. A tak.
Silácký prohlášení o tom, že "co bys chtěl za 40k měsíčně operák" mě neuspokojují. Když už mám utratit takovouhle pálku, očekávám, že to bude kurva fungovat a na servisu se ke mně budou chovat jakože k panu zákazníkovi. Jasně, když to někomu nevadí brát stylem "každej rok nový, dyť jsou to drobný", tak prosím. Ale já takhle fungovat neumím, nechci, možná sem na to moc chudej, tak "ubohou dvojku bez daně" moc prožívám.
U Subaru za cenu lepší Škodovky to neočekávám. Ikdyž když mi přivezli z dílny auto a servisák přímo předemnou zatáhl ručku přes zuby, říkal sem si něco o prasatech. Ale budiž. Že to někde zavrže, něco se rozbije. No OK.
Ale když sem se onehdá pokusil zakoupit novou 330d, ceníkově to lízlo dvojku, a na showroomu se ke mně chovali hůř než v AAAauto a při vyjádření pochyb nad dlouhodobou spolehlivostí mi prakticky vynadali, tak sem si tak říkal, že co je teda "ta prémie". Když se to posere dřív než Dacia a ještě se chovaj jak prasata
Z mýho pohledu je prostě nepřijatelný, aby 200kw třílitrová nafta byla ve 100kkm zralá na takovejhle servisní zásah. Sorry, dyť to není žádnej závodní motor...
Stejně tak mě trápí, že v novým Sklasse vržou plasty. Že se W222 S500 uměla vydřít na válcích i kolem 100kkm. A tak.
Silácký prohlášení o tom, že "co bys chtěl za 40k měsíčně operák" mě neuspokojují. Když už mám utratit takovouhle pálku, očekávám, že to bude kurva fungovat a na servisu se ke mně budou chovat jakože k panu zákazníkovi. Jasně, když to někomu nevadí brát stylem "každej rok nový, dyť jsou to drobný", tak prosím. Ale já takhle fungovat neumím, nechci, možná sem na to moc chudej, tak "ubohou dvojku bez daně" moc prožívám.
U Subaru za cenu lepší Škodovky to neočekávám. Ikdyž když mi přivezli z dílny auto a servisák přímo předemnou zatáhl ručku přes zuby, říkal sem si něco o prasatech. Ale budiž. Že to někde zavrže, něco se rozbije. No OK.
Ale když sem se onehdá pokusil zakoupit novou 330d, ceníkově to lízlo dvojku, a na showroomu se ke mně chovali hůř než v AAAauto a při vyjádření pochyb nad dlouhodobou spolehlivostí mi prakticky vynadali, tak sem si tak říkal, že co je teda "ta prémie". Když se to posere dřív než Dacia a ještě se chovaj jak prasata
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Kromě kamionu, jinou, než aditivovanou naftu nepoužívám.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Nějak aditivovaná je i základní Benzina, snad že VIFem, běžný natural a diesel vypustili před lety.
Verva diesel má sice biosložku, ale liší se české a moravské závozy. Ty české mají mít bio v podobě HVO, což je narozdíl od Burešova MEŘo po všech stránkách prospěšná přísada.
https://www.auto.cz/proc-je-nafta-lepsi ... zka-135222
Stepan: pokud si najdeš obrázek ozubení ručky, je dělané přesně na to aby se zatahovala bez pojistky. Nemá se tomu co stát. To se dřív rozpadne ta pojistka pokud se bude 2x častěji mačkat.
Verva diesel má sice biosložku, ale liší se české a moravské závozy. Ty české mají mít bio v podobě HVO, což je narozdíl od Burešova MEŘo po všech stránkách prospěšná přísada.
https://www.auto.cz/proc-je-nafta-lepsi ... zka-135222
Stepan: pokud si najdeš obrázek ozubení ručky, je dělané přesně na to aby se zatahovala bez pojistky. Nemá se tomu co stát. To se dřív rozpadne ta pojistka pokud se bude 2x častěji mačkat.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27977
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Ta poznámka o ručce mne taky zarazila…nikdy jsem jí jinak ani nezatahoval.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Já to nejdřív pochopil tak, že dojížděl a zabrzdil ručkou auto, ale aby vadilo běžné zatažení přes zuby?! Štěpáne, to je diagnóza
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Se mi nelíbí ten zvuk a přišlo mi, že můj broučínek trpí v cizích rukách
Že sem si o pár dnů pozdeji nastřelil bokem ráfek o obrubník pod sněhem, to už sem si zkurvil sám, to mi až tak neva
Že sem si o pár dnů pozdeji nastřelil bokem ráfek o obrubník pod sněhem, to už sem si zkurvil sám, to mi až tak neva
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27977
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Je. Zvlášť, když máš skoro ve všech autech dneska eletrickou Nostalgie jak sviňa.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Audi klub - pro ty, co chteji Auto
Tak mám auto 4 dny a appka myaudi stále nejede.. premie
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw