Mercedes - auto pro masy
Re: Mercedes - auto pro masy
v segmentu vyšší střední musím uznat, že j MB totál loser. E je v tomto ohledu hrozná. Levný interiér. Vzpomínám si na video konkurenčního webu, kde rukou kroutili víko zavazadelníku... To by si MB neměl dovolit. Mezi MB a Audi nevím, co bych preferoval. Audi se mi celkově líbí víc, ale je to FWD, to podle mě limituje schopnost komfortního chování a nenaklánění se...
Naposledy upravil(a) ExFun dne pon 27 čer 20:05, celkem upraveno 1 x.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes - auto pro masy
Pri Audi ma FWD ani nenapadne, kazdy kto ma rad premiovost je jedina volba Quatrro
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Mercedes - auto pro masy
Co má quattro společného s prémiovosti? Neříkám, že pro všechny, ale pro mě nemá význam. Jezdil jsem s ním asi 5 let v A4, pak A4 jako FWD... Možná je Quattro o něco méně nedotáčivé, ale to mě příliš neomezuje. Tam kde jezdím, tam mi FWD stačí. Takže když to shrnu, pro mě quattro znamená vyšší náklady a nic za to. Jediná výhoda byla, že se u quattra lépe seřizovala geometrie zadní nápravy.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Mercedes - auto pro masy
Co k tomu povedat, len tolko ze auto sa nekupuje len rozumom ale z velkej casti emocionalne. Premiovost je hlavne pocit, to co jeden povazuje za premiove, druhemu je ukradnute... Pre mna plati ze Audi=Quatrro, Audi s FWD pre mna je luxusnejsie VW.
Nie vsetko musis v zivote prakticky vyuzit, neco ti robi radost aj s pocitu ze (na)to mas...
Nie vsetko musis v zivote prakticky vyuzit, neco ti robi radost aj s pocitu ze (na)to mas...
Spaste svet od ľudí ktorý ho chcú spasiť
Re: Mercedes - auto pro masy
ExFun píše:v segmentu vyšší střední musím uznat, že j MB totál loser. E je v tomto ohledu hrozná. Levný interiér. Vzpomínám si na video konkurenčního webu, kde rukou kroutili víko zavazadelníku... To by si MB neměl dovolit. Mezi MB a Audi nevím, co bych preferoval. Audi se mi celkově líbí víc, ale je to FWD, to podle mě limituje schopnost komfortního chování a nenaklánění se...
Já se nedávno projel v E250CGI s AMG paketem a líbilo se mi to moc, tedy kromě příšerného pomalého pětistupňového automatu (7st. v jiných medvědech je mnohem lepší). Ale třeba kombinace filtrování nerovností a stability v zatáčkách na mě udělala docela dojem, v tom ohledu jsem zažil jen málo srovnatelných aut. Jen bohužel nevím, co přesně tam bylo za podvozek, jestli standard, nebo AMG (s tím paketem) nebo snad vzduch...? Ale rozhodně to na rozbité zakroucené okresce fungovalo skvěle, až jsem se divil.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: Mercedes - auto pro masy
to éčko, co sem s ním jezdil, mělo vzduch - fajně to tlumilo díry, to jo, ale bylo to celé nějaké rozhoupané a to i ve sport režimu...
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mercedes - auto pro masy
tak ono je to pořád "jen" A4..nebudeme si nic nalhávat, ale to auto není žádný zázrakExFun píše:Co má quattro společného s prémiovosti? Neříkám, že pro všechny, ale pro mě nemá význam. Jezdil jsem s ním asi 5 let v A4, pak A4 jako FWD... Možná je Quattro o něco méně nedotáčivé, ale to mě příliš neomezuje. Tam kde jezdím, tam mi FWD stačí. Takže když to shrnu, pro mě quattro znamená vyšší náklady a nic za to. Jediná výhoda byla, že se u quattra lépe seřizovala geometrie zadní nápravy.
Re: Mercedes - auto pro masy
holt Audi, no
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Mercedes - auto pro masy
potvrzuju, když sem si vybíral současný potah, ve výběru byla i A4 Avant - byl sem si s tím sjet (přesedl jsem do toho ze skautíka) a pocit z jízdy byl hodně neslanýnemastný....Alex.. píše: tak ono je to pořád "jen" A4..nebudeme si nic nalhávat, ale to auto není žádný zázrak
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Mercedes - auto pro masy
pp: Ale take musite rici, s jakou jste jel verzi Nedavno jsem jel s A4 2,0 TDI a to bylo mastne akorat okolo vicka nadrze, 2,0 TSI quattro uz je o poznani zajimavejsi a 3,2 FSI quattro je uz velmi zajimave auto, ktere se treba tomu Vasemu v leccems blizi a nebal bych se rici, ze ho i v sem tam v necem prekona
A at jsme k tematu, podobne je to u Mercedesu. Zrovna v nabidce techto znacek si nelze delat obrazek o cele modelove rade z jizdy jednim provedenim. 316d a 330i jsou take uplne jina auta, zdaleka ne jen motoricky...
A at jsme k tematu, podobne je to u Mercedesu. Zrovna v nabidce techto znacek si nelze delat obrazek o cele modelove rade z jizdy jednim provedenim. 316d a 330i jsou take uplne jina auta, zdaleka ne jen motoricky...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n