BMW Divize
Re: BMW Divize
Já mu jen závidím. V autě se šťourat nesmím (operák) a kola jsem prodal (měl jsem slabší chvilku, dal na Marketplace za nesmysl a ještě ten večer byla obě pryč).
2.9T RWD
Re: BMW Divize
pp: hele sorry, ale 115kkm je prd. To by mělo najet i 50i. Nebo jestli BMW tímhle vzkazuje, že s mým nájezdem, pokud bych měl k dispozici jenom jedno auto, si musím kupovat nový každý necelý dva roky? Tak jo, tak já jdu jinam.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Já měl 330xi E92 9 let a najel s ní cca 200 kkm. Pokud se týče motoru (N52 200kW) tak tam jsem měl super kus, nežral olej, za celou dobu jen běžný spotřebák (olej, filtry, svíčky), motor navenek suchý odshora až dolů. Jednoznačně nejlepší část auta. Ale celkem se sypal podvozek, hlavně přední náprava - několikrát čepy, pak celé řízení, tlumiče, dorazy a to jsem jezdil od začátku nonRFT...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: BMW Divize
Sem zapomjééél: fčera sem na I/35 na vjezdu od hor do HBečvy (u přehrady) poprvé potkal nový 4er s těma obr ledvinama (na převozkách - někdo si asi udělal radost) - v černé to skoro ani nebilo moc do wočí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Dřív nebo později budu muset udělat brzdy na bramboře. Chci se zeptat - je na ten senzor opotřebení spolehnutí?
A pak: rozměrově tam patří kotouče 312x24. Ale taky se tam dávaly kotouče pro "vysoké užitné zatížení" rozměru 330x24.
330i pak má kotouče 348x30. Čelisti budou asi stejné, ale nemám to potvrzené..
Ty 348x30 tam asi dávat nebudu.. Pak je nejmenší kolo 17". Na léto by to nevadilo, ale na zimu jsem koupil nový zimňáky 16" tak mi příjde škoda se jich zbavovat a kupovat nový pneu a 17" sadu zimňáku. Ani nevím, zda by byl citit rozdil v brzdném učinku.
Takže přemýšlím zda tam dám to co tam má být, tzn. 312 nebo ten 330?
Cenově (bez slev)
- 348mm 8350 Kč ATE
- 330mm 5362 Kč ATE
- 312mm 4962 Kč ATE
Jakou máte zkušenost? Zatím se přikláním ke kombinaci ATE kotouč+desky. Ale klidně i Bosch nebo brembo.. ATE Power disc určitě ne. Ten se mi nelíbí.
A pak: rozměrově tam patří kotouče 312x24. Ale taky se tam dávaly kotouče pro "vysoké užitné zatížení" rozměru 330x24.
330i pak má kotouče 348x30. Čelisti budou asi stejné, ale nemám to potvrzené..
Ty 348x30 tam asi dávat nebudu.. Pak je nejmenší kolo 17". Na léto by to nevadilo, ale na zimu jsem koupil nový zimňáky 16" tak mi příjde škoda se jich zbavovat a kupovat nový pneu a 17" sadu zimňáku. Ani nevím, zda by byl citit rozdil v brzdném učinku.
Takže přemýšlím zda tam dám to co tam má být, tzn. 312 nebo ten 330?
Cenově (bez slev)
- 348mm 8350 Kč ATE
- 330mm 5362 Kč ATE
- 312mm 4962 Kč ATE
Jakou máte zkušenost? Zatím se přikláním ke kombinaci ATE kotouč+desky. Ale klidně i Bosch nebo brembo.. ATE Power disc určitě ne. Ten se mi nelíbí.
Re: BMW Divize
Klidně.. měl jsem za to že od stejného výrobce to bude fungovat. ATE myslím dodává do bmw jako prvovýroba
Re: BMW Divize
to ale neznamená, že to je totéž, OEM má daleko vyšší nároky na kvalitu a trvanlivost, nejvíc je to vidět na OEM autobateriích, ale u brzd a tlumičů to platí jakbysmet
Re: BMW Divize
Jaké jsou pořádné desky?
Dával jsem teď na na 335i M Performance brzdy sériové desky ATE a je to bída s nouzi, tak bych rád nějaký upgrade, ale vůbec se v nabídce neorientuji.
Dával jsem teď na na 335i M Performance brzdy sériové desky ATE a je to bída s nouzi, tak bych rád nějaký upgrade, ale vůbec se v nabídce neorientuji.
Re: BMW Divize
Já mám za ty roky s bramborem1 a -2 zkušenost, že pro daily (zanícené) použití jsou nejlepší OEM kotouče a OEM desky z autorizáku v krabičce s hologramem.
Po přezutí brambora2 na zimní klikatá jízda v zatáčkách zmizela, tak to (to klikaté projíždění oblouků) teda asi je (nechtěná) vlastnost PSS, kurafiks.
Po přezutí brambora2 na zimní klikatá jízda v zatáčkách zmizela, tak to (to klikaté projíždění oblouků) teda asi je (nechtěná) vlastnost PSS, kurafiks.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.