BMW Divize
Re: BMW Divize
To US tvrdenie si si asi zle prelozil :
preklad : Odozvu plynoveho pedalu mozes upravit cez tune a ma dve mapovania,...
Cize hovori presne to, co sa pisalo hore. ze Ked to prepnes do sportu a pod, tak len zmenis mapovanie plynoveho pedalu. to nie je palivova mapa ECU...Len zmena odozvy plynoveho pedalu . Linearitu , vacsi exponencial a pod...
preklad : Odozvu plynoveho pedalu mozes upravit cez tune a ma dve mapovania,...
Cize hovori presne to, co sa pisalo hore. ze Ked to prepnes do sportu a pod, tak len zmenis mapovanie plynoveho pedalu. to nie je palivova mapa ECU...Len zmena odozvy plynoveho pedalu . Linearitu , vacsi exponencial a pod...
Re: BMW Divize
eeee, to by tam nebyla ta čárka před and....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ako ja ti tvoju nadej neberiem, ale E9x urcite nemali moznost v ECU menit mapy . Ak by mali, uz by som to mal v aute tiez
Re: BMW Divize
Ale to já vím, že e90 to (z výroby) neumí, proto sem se tady ptal, jestli to někdo neumí dobastlit (když to jde v e89, tak to musí jít i v e90) ....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
A ještě dodatek - kromě e90 mám totiž i e89, takže vím, jaxe to ve Sport chová (celkem už asi 40tis km) a sem si na 100% jistý, že to není úprava citlivosti pedálu (to jsem měl v bramborovi1 N53) ale úplně jiná mapa
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
ja som si na 99% isty, ze ani E89 to nemohla dat. Je to uz len z principu pouzitia typu riadiacej jednotky a nemoznosti zmeny adapatacii na zmenu mapy "on the fly". Len tak som si pre zaujimavost pozrel aj BMW manual k Z4 a popisuje tam aj dane mody. Taktiez nepise nic o zmene mapy ECU. A ze sa to chova inak, tak to moze byt kvoli DTC off, ja jazdim v lete a na suchu vzdy s DTC off, nakolko ano, to je uz citit, ze to len elektronika tak neobmedzuje a ide to viac za plynom.
Re: BMW Divize
Nezviklals mě, ale.... abych si udělal jasno, vznesl sem dotaz na člověka, který se programováním BMW živí jak je to s těma mapama. Paxem písnu.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Nevím jak u E89, ale u E85 s motorem M54B30 je ''Sport'' tlačítko bohužel jen obdobou Sprint Boosteru s tím rozdílem, že při rychlém sešlápnutí plynového pedálu se škrtící klapka skutečně otevře o něco rychleji než v normálním režimu, což Sprint Booster neumí.
Bohužel, tato funkce je spojena se snížením účinnosti posilovače řízení, takže společně s nesmyslnou mapou pedálového plynu, kdy motor jede na plný plyn už někde u 60% stlačení pedálu, je pro mě tato fičůra spíše na škodu, takže ji nepoužívám.
Bohužel, tato funkce je spojena se snížením účinnosti posilovače řízení, takže společně s nesmyslnou mapou pedálového plynu, kdy motor jede na plný plyn už někde u 60% stlačení pedálu, je pro mě tato fičůra spíše na škodu, takže ji nepoužívám.
Re: BMW Divize
To u každýho auta akorát změní reakci na plyn, žádný výkon to nepřidává
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
Kdyby jste to jeste nevedeli, tak opravdovym ridicskym autem od BMW je dvoulitrova predokolka s automatem
https://www.auto.cz/bmw-128ti-je-tady-v ... tem-136322
https://www.auto.cz/bmw-128ti-je-tady-v ... tem-136322
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k