Na IG je jeden miliardář (fanch racing) a k 991 gt3 tam právě psal že na okresky ten manuál není, protože je dlouhý. Nejoblíbenější auta má 997 rs 4.0 a 993 gt2
Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Musí si koupit RS porše, ty mají kratší převody.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vysvětli mi, proč když jsi přišel k pár kačkám, tak jsi tak zblbnul? U tebe opravdu platí, prachy kazí člověka
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
S penězi je to jako s každým nástrojem, který si člověk vytvořil k zjednodušení nebo zefektivnění fungování společnosti - dobrý sluha, špatný pán.
Matondův příklad nám může být užitečný v uvědomění si skutečných životních hodnot, které často zapomínáme v nekonečné honbě za větším a větším množstvím majetku, kterého ale nějak pořád nemáme dost a až patologicky toužíme mít stále víc a víc. (Jako třeba matonda si zvykl měnit nové auta jak ponožky, a teď tu jeho zánovní áčtyřku nikdo nechce, tak je z absence nové hračky celé zdrcené... )
Neboli peníze jsou určitě důležité, ale daleko před nimi je duševní a tělesné zdraví a pěstování dlouhodobých vztahů v rodině a mezi přáteli.
Nakonec někteří lidé mají dokonce i na nového poršáka, ale stejně si ho nekoupí, lakomci jedni.
Matondův příklad nám může být užitečný v uvědomění si skutečných životních hodnot, které často zapomínáme v nekonečné honbě za větším a větším množstvím majetku, kterého ale nějak pořád nemáme dost a až patologicky toužíme mít stále víc a víc. (Jako třeba matonda si zvykl měnit nové auta jak ponožky, a teď tu jeho zánovní áčtyřku nikdo nechce, tak je z absence nové hračky celé zdrcené... )
Neboli peníze jsou určitě důležité, ale daleko před nimi je duševní a tělesné zdraví a pěstování dlouhodobých vztahů v rodině a mezi přáteli.
Nakonec někteří lidé mají dokonce i na nového poršáka, ale stejně si ho nekoupí, lakomci jedni.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
SS americké - náš vzor!
Válka je mír!
"36 700 000 g = 0 g" Volvo
CEO - Cheat Execrative Offender
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Už sem to tu spal: (hypoteticky) by mi ty dlouhé převody vadily dost (m4Zlikem po okreskách nejvíc kilošede = čtyřka/pětka, šestsku skoro nepoužívám, a to je m4Zlik zkrácený o 17%), ale věřím, že některý z říšských tunerů dělá kratší diffy i pro Porše.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jako kombinace porsche aerodynamiky, nějakých 400 koní a pokracene převodovky poskládané do 6ky do cca 250 - ty vole to by byla strašná okreskova a okruhová raketa. Btw, nedává Porsche náhodou 7q manuály?
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Cayman 6.st
911 7.st
Dnes to klaplo hladce, takže papírově jsem v suchu, fyzicky až v lednu.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Su zvedavej na fotky. Planujes jezdit nebo bude v garazi az do jara?
Jeste k tomu Caymanu a prevodovce - co sem se prave bavil s lidma co jsou daleko vetsi manualni maniaci a bez manualu ani ranu tak ti z toho byli taky rozpaciti, ve vysledku vlastne moc neradis protoze na okresce tam das trojku a na tu jedes temer vsechno. Realne ani to PDK neni extra kratky a rozdil 0-200 MT/PDK se udava 0.4s, to zadnej zasadni rozdil neni. PDK pak ma i vyhodu na diffu ale to vypada ze se tyka jen GT4
Tady je k tomu vic, starsi marketingova zprava
https://newsroom.porsche.com/en/2020/pr ... 22146.html
Jeste k tomu Caymanu a prevodovce - co sem se prave bavil s lidma co jsou daleko vetsi manualni maniaci a bez manualu ani ranu tak ti z toho byli taky rozpaciti, ve vysledku vlastne moc neradis protoze na okresce tam das trojku a na tu jedes temer vsechno. Realne ani to PDK neni extra kratky a rozdil 0-200 MT/PDK se udava 0.4s, to zadnej zasadni rozdil neni. PDK pak ma i vyhodu na diffu ale to vypada ze se tyka jen GT4
Tady je k tomu vic, starsi marketingova zprava
https://newsroom.porsche.com/en/2020/pr ... 22146.html
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Jezdit chci, když to dovolí počasí, nebudu to momentálně dávat na zimní.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Tohle je přesně to co by me na tom hodně nebavilo, bo můj styl jízdy "kvedlání pro kvedlání" by s tím nešel a to je pro mě 30% zábavy. A u nas kolem Liberce to je všechno dost technický a když už je to trochu otevřený, tak i před 10lety s 250ps ctr jsem tam jezdil 200+ a už to mi přišlo takový nepatřičný. A to jsem byl ještě mladej janek. Jinak tenhle rok jsem na Ještědu potkal párkrát GT3 rs a jako vidět to v akci na silnici, kterou znám je zážitek, ale bylo vidět že je to kus auta a byl to pro ni dost malej rybníček. A jestli ten výfuk byl OEM tak jako klobouček.
M.z.: jestli bude zima jak doteď, tak v březnu jezdíš .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ještě veselá storka z přihlašování, paní hledá v TP (ve mně by se krve nedořezal, už jsem čul nějaký problém) a ptá se, nevidím váhy, to nemůže mít tažné?
Odpovídám s úlevou, že pravděpodobně kvůli výfukům ne. Ona na to, aha, Porsche může být i velké, ale to bude asi nějaké malé?
Já: ano, bohužel mi už zbylo akorát na malé
Odpovídám s úlevou, že pravděpodobně kvůli výfukům ne. Ona na to, aha, Porsche může být i velké, ale to bude asi nějaké malé?
Já: ano, bohužel mi už zbylo akorát na malé
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3