BMW Divize
Re: BMW Divize
PP: mel bys bramborovi poridit tohle: https://www.webasto-comfort.com/cs-cz/v ... c-heating/. Kdyz nekam dojedes, muzes vtrdit, ze mas EV a bude kchul a in.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Největší opotřebení motoru nastává při studeném startu, kdy ještě není vytvořen olejový film ve válci. A pak při prvních kilometrech jízdy, kdy je vše zatuhlé a jsou vyšší odpory. Takže ujet 2,5 km nebo 25 km je pro opotřebení motoru prašť jako uhoď.pavproch píše:Sebekřitika: Nějak začínám mít pocit, že to už (lehce) přeháním s péčí .....
Na BMWklubu kdosyk píše že (zřejmě s dýzlem) jezdí denně trasy 1 až 3 km (a má problémy s baterkou). A já dyž brambora2 startuju quli přesunu kratšímu než 15km, třeba dyž jedu z domu do práce = 2.5km, tak schválně vždycky jedu naokolo (i třeba dvakrát) = aspoň 15km, aby se N52B30 po každém startu dostatečně prohřál/zahřál....
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Na bmwklubu do mně Stepan lehce šťouchnul, taxem se zamyslel..... a celkem dost překvápko, spotřeba brambora2 .....
pavproch píše:v reakci na Stepan: Můžu? :twisted:
N53B30 v e91 xDrive mi na 270tis km udělal průměr skoro přesně 12 na sto (služebák, čili přesná evidence)
N52B30 v e90 RWD mi (prozatím) na ca 15tis km (opět služebák) hlásí (kupodivu, sem taky překvapen) průměr taky 12 na sto
N52B30 v m4Zlikovi mi (soukromý, takže to nesleduju podrobně, čili odhad cca) žere 14 až 16 na sto
Tožtak.
Dyž sem pořizoval brambora2, taxem odhadoval (na základě m4Zlika), že bude žrát v průměru víc, okolo 14 na sto. Jak je ale vidno, mýlil sem se.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
xDrive, batoh, hmotnost...
Mě FWD lift jezdí o 1 - 1,5l úsporněji než AWD kombík.
Mě FWD lift jezdí o 1 - 1,5l úsporněji než AWD kombík.
2.9T RWD
Re: BMW Divize
Fčíl mi random player pustil Yngwieho Malmsteena, což mně vedlo k úvaze, že někde mám (do auta) vypálené CD rockových kytarových instrumentálek a že sem ho už dlouho neslyšel/neviděl. Což mě vedlo k další úvaze - brambora2 mám už skoro 3/4roku a ještě sem v něm NEměl pustěné (za jízdy) rádijo resp. CD (mp3). Celou dobu poslouchám konzért pro 6 hrnků a 24 ventilů.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Brambor2 (zase) překvapil..... už asi 2 tis km mi při každém startu ukazoval 14tis km do dalšího servisu. Neska ukázal 15tis....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Odměna za dobré zacházení
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Kopíruju z bmwklubu. Co si myslíte, je to blbý nápad nebo to mám na jaře zkusit?
pavproch píše:brambor2 (e90 330i zadohrab MY2006) měl z výroby m-paket OEM podvozek , dopřál sem mu to samé, ale vše (pružiny, tlumiče, stabíky , uložení) nové díly z autorizáku. Najeto už ca 15tis km a nejsem s tím podvozkem spokojen - je to uskákané, neklidné, nestabilní v zatáčkách (nejede to úplně 100% čistý plynulý oblouk) i vyšších rychlostech (kolem 200 to plave).
pavproch píše:Což mě vede k (oprášení) myšlenky, že v prvním kole tam nechám OEM m-paket pružiny, jen dám tužší stabíky a Koni Yellows (nastavené na 2/3 max tuhosti) a uvidím, co to udělá. Až když mě to neuspokojí, tak tam dám nějaké tvrdší (a kratší) pružiny. Že to (případně) bude dvojí práce a geoška vzal čert. :idea:
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ja jezdim na E82 Bilstein B12, a i kdyz jsem s nima celkove spokojenej, asi bych si to na auto na dlouhy trasy nekoupil. Vsechno je to celkem vpohode, ale jakmile si opru hlavu o operku, dela to sice drobne, ale hrozne neprijemne pohyby - "klepe" to do hlavy. Na to je to proste asi vsechno moc tuhe. Tyka se to teda predevsim cestovky ~200kmh, jinak to celkem jde