Gratulacka!!! Nech ste vsetci zdraviBond007 píše:jeste se musim pochlubit aspon tady...za dobu meho urazu a rekonvalescence manzelka odnosila nase 3. dite, ktere se narodilo 3.10., takze jsem cely jeji tehotenstvi prolezel ve spitalu. Nakonec mame nadherneho zdraveho syna a aspon mam cas se mu venovat
BMW Divize
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5660
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: BMW Divize
Taky přeju zdárný vývoj potomstva.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ať se synkovi dobře daří Já když nemohl chodit, tak mi dcerka vozila pro potěchu malou vnučku. Teď už běháme oba. A já navíc proháním auta
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Od dětiček z5 k bramborům - kopíruju z BMWklubu.cz:
pavproch píše:Chlopi, poraďte, prosím, pokud vás něco napadne. Kuju už předem.
Brambor2 (N52B30) od doby co je můj neměl (mnou) udělaný servis motoru (ten sem dělal až fčíl při 90tis km - velký, preventivní) a celou tu dobu (15tis km) "blbnul" (pod plným plynem cca ve 4.5tis otáček poměrně výrazné zhoupnutí v tahu - zabral výrazně víc). Okamžitě po servisu 90tis tohle zmizelo a už se neobjevuje, táhne nádherně lineárně od volnoběhu až po redline).
Ale asi 2tis km po tom servisu se objevila (a furt se drží) jiná zapeklitost: při velmi jemné práci s plynem (čti: jedu na absolutní plynulost/hladkost jízdy) jakoby "zůstává viset" pedál plynu - plynule přidám a sekundu se (skoro) nic neděje, potom teprv začnou růst otáčky, ale o to razantněji; uberu plyn a jakoby sekundu to ještě drželo otáčky (pod plynem), než začnou padat dolů (brzdit motorem) - prostě nereaguje to fčíl tak lineárně a přímočaře (jako by se ten motor rozmýšlel jestli to myslím vážně, ten signál plynovým pedálem) jak to reagovalo předtím a jak reaguje i N52B30 v m4Zlikovi....
Je to ale sotva znatelné, opravdu na hranici rozpoznatelnosti. O to víc mě to sere.
Navíc, dělá to (zřejmě) jen když je plus 8 až 15, když je chladněji, tak (zřejmě) ne.
Nenapadá někoho něco, po čem jít?
Žeby zůstávala "viset" palivová pumpa?
Žeby někde "fouklo" těsnění pod sáním?
Servis 90tis km byl: wolej (CFS), filtry, sfíčky, cívky, vstřiky atd.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Umřitá žáŕoffka (byla celá černá) v pravém předním Angel Eye vyměněná + preventivně i ta druhá, v druhým woku. Akoráth sa přitem musí rozebrat málem půlka auta, no. A jedna nová stojí 11set (v autorizáku). Wočka sfítí a palubka nesfítí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Na jednu stranu gratulace, na druhou stranu varování, že tě ty preventivní výměny zničí. Přece žárovky nejsou tlumiče nebo brzdové kotouče, ty se dělají v páru.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Ta neumřitá (dali mně obě - scíplou i nescíplou) je načernalá taky.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Btw, brambor2 je opravdu, ale opravdu jak jetel (od klik dolů je celoplošně šedo-béžový a ne černý), zítra ho (z donucení) proženu myčkou (bo sem si neska o něj neskutečně zbabral kalhoty)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Btw, dyž sem neska seděl v autorizáku a čekal, až vyměnijou žároffky, taxem tam čuměl na propagační videja (smyčka v trvání asi hodina, od 1er přes 3er, 2er, 5er , 4er a 7er + ditto všechna X-ka. A za celou hodinu tam o jízdních vlastnostech nebylo (skoro) nic (kromě pár sekukund xDrive a zimní silnice), zato převážnou část doby trvání tam opěvovali Connected drive aj. chujoviny. Bože, kam až sem to klesla..... škoda, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.