BMW Divize
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27886
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW Divize
Pamatuji si V Hradci na jarním poježdění jedno GT-R, co je zapeklo snad po dvou kolech?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: BMW Divize
PJanda: preco mate nazor, ze to auto nie je na denne jazdenie? Z akeho pohladu?
Mam E93 335i 6MT doteraz upravenu na 420PS a 600Nm a pouzivam to ako daily . Na jar plan upravit downpipes s potencialom 440 - 450PS 630Nm na N54 platforme, ktora je vykonovo dost podobna M4 - jasne, ja mam open deck nie closed deck a pod., ale zatial som s tym motorom velmi spokojny.
Konecny ciel je 600PS na tejto platforme daily. Ano, je pravda, ze pocas zimy si menim mapu na slabsiu .
M3, M4 a ich upravy uz pokrocili a nie je to tak narocne, ako pisete, ze je to narocny problem a pod. Uz dokonca existuju aj android App based chiptuning , kde to odladia perfektne pre tisicky ludi, ktori si to zakupia, takze sa im to aj oplati pri zakupeni a je to odladene perfektne. Sam to pouzivam.
Ale samozrejme ze aj F8x M3, M4 maju slabe miesta, ktore je potrebne poistit pri navysovani vykonu a ktore vedia ten motor lahko znicit pri preskoceni casovania ventilov ,ak sa povoli hlavne ozubene koleso na klukovom hriadeli.
Co sa tyka CCB ,tak bmw pouziva v jednotkach DSC specialne nastavenia, kde okrem veci ako predpriprava plneho tlaku do brzdoveho systemu pri nahlej zmene signalu plynu - plne pustenie a dupnutie na brzdy uz predpoklada brzdenie. Potom je to zahrievanie brzd za jazdy, kde sam system cas od casu pritiahne prasiatka a "ocistuje ich" a tym aj zahrieva a vela inych nastaveni, aby brzdy fungovali co najlepsie.
Mam E93 335i 6MT doteraz upravenu na 420PS a 600Nm a pouzivam to ako daily . Na jar plan upravit downpipes s potencialom 440 - 450PS 630Nm na N54 platforme, ktora je vykonovo dost podobna M4 - jasne, ja mam open deck nie closed deck a pod., ale zatial som s tym motorom velmi spokojny.
Konecny ciel je 600PS na tejto platforme daily. Ano, je pravda, ze pocas zimy si menim mapu na slabsiu .
M3, M4 a ich upravy uz pokrocili a nie je to tak narocne, ako pisete, ze je to narocny problem a pod. Uz dokonca existuju aj android App based chiptuning , kde to odladia perfektne pre tisicky ludi, ktori si to zakupia, takze sa im to aj oplati pri zakupeni a je to odladene perfektne. Sam to pouzivam.
Ale samozrejme ze aj F8x M3, M4 maju slabe miesta, ktore je potrebne poistit pri navysovani vykonu a ktore vedia ten motor lahko znicit pri preskoceni casovania ventilov ,ak sa povoli hlavne ozubene koleso na klukovom hriadeli.
Co sa tyka CCB ,tak bmw pouziva v jednotkach DSC specialne nastavenia, kde okrem veci ako predpriprava plneho tlaku do brzdoveho systemu pri nahlej zmene signalu plynu - plne pustenie a dupnutie na brzdy uz predpoklada brzdenie. Potom je to zahrievanie brzd za jazdy, kde sam system cas od casu pritiahne prasiatka a "ocistuje ich" a tym aj zahrieva a vela inych nastaveni, aby brzdy fungovali co najlepsie.
Re: BMW Divize
mne bylo receno ze u Porsche 911(997) ty keramiky porad trochu brzdi dokud se nezahrajou, aby byly ready.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: BMW Divize
Tak v tech keramickych brzdach je dost vyvoj, ted jsem videl recenzi na megane s keramikama a pry dost nepredvidatelne, silne, ale nekonzistentni, navic megane ma jen predni keramiku, vzadu ocel. Dnes uz jsou kermiky dal. Nejvic zkusenosti s tim maji asi majitele ruznych GT3 porsche, pry jsou dobre na silnici, ale na okruh je to prilis drahy a casto je meni za ocelovy kotouce z CUP 911.
Re: BMW Divize
Ocelove brzdy maju za sebou aj nasobne vacsi vyvoj ako tie keramicke. Dodnes sa mnoho serialov jazdi na ocelovych brzdach bez akychkolvek kompromisov. Samozrejme keramika je co sa zivotnosti tyka kus inde, ale tvrdit ze ocelove brzdy nefunguju je zcestne.
Re: BMW Divize
Asi slusny (rychlejsi nez starej cayman GT4)
Porsche Cayman GT4 (981) 1:57.40
https://fastestlaps.com/tracks/hockenheim-gp
Porsche Cayman GT4 (981) 1:57.40
https://fastestlaps.com/tracks/hockenheim-gp
Re: BMW Divize
Tak nový diff už mám, fčíl čekám na Quaife, pak to dám Michalovi smontovat dohromady a do brambora2. fčíl to jezdí, ale při každé deceleraci vydává diff nepěkné zvuky. Už aby to tam bylo nové, doufám že zvuky zmizijou.
EDIT: Quaife už taky mám, čili vše je už Michala, až najde čas to dát dohromady a strčit do brambora2
EDIT: Quaife už taky mám, čili vše je už Michala, až najde čas to dát dohromady a strčit do brambora2
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Neska sem před CarTecem ve Vítkovicích viděl stát novou 7er 750iL v černé metle s nějakýma tmavýma (černýma?, prostě ne chrom) ledvinama a vůbec to nebilo do wočí (myslím velikost ledvin). Ale moc sem si to neprohlížel.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tohle je pěknej spec M3, jinak týpek tam vymlouvá právě keramiky.
https://youtu.be/3R3AsmDsDDU?t=249
https://youtu.be/3R3AsmDsDDU?t=249
last of the V10
Re: BMW Divize
To je nějaký rohlíkář, ne? 80tkm na jedny desky v M3 tenhle týpek fakt není ten, kdo by měl dávat rozumy.
Ale možná by mohl dělat lektora defenzivní jízdy.
Ale možná by mohl dělat lektora defenzivní jízdy.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3