Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Netušíte někdo, proč u R-Variant Golfu nejde nakonfigurovat nezávislé vodní topení? U normálního Variantu jde a pro mě je to klíčový prvek výbavy (od té doby, co jsem si ho spíš z rozmaru koupil do Oktávky, na to nedám dopustit).
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
nevím...taky jsem se divil. Kvůli místu to asi nebude...
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Volkswagen obecne
Já doufám, že je to jenom chyba v konfigurátoru. Jako ono to tam asi půjde dodělat, ale radši bych to měl z výroby, už kvůli integraci do vozu.
Jinak jsem teď ve fázi, kde koukám, jaké jsou možnosti u různých automobilek, koukám na VW (Golf Variant, Passat Variant/Alltrack), Audi (A4 Avant/Allroad), Mercedes (C kombi) a všechno má svoje pro a proti... U Audi spadli z višně s cenama (za cenu A4 Avantu s výbavou můžu mít C-Klasse s podobnou výbavou a navíc o dost silnějším šestihrnkem), nicméně tak je dvojice Audi/Mercedes cenově dost vysoko (ale zase takové auto bych si nechal dlouho). U VW mně štve, že u Alltracku a benzínu končí u 162 kW a Golf R je super, ale nakonfigurovaný se pohybuje někde u 1,4 mega, což je za takové auto už fakt hodně.
Původně jsem zatím auto úplně neplánoval, ale Bureš zase změnil podmínky pro živnostníky, takže budu muset založit s.r.o. a bylo by fajn tam mít nějaké náklady, když už to bude.
(sorry za OT, ale ten stát mě tak sere - co jsem na sebe, tak není rok, aby se nezměnily daně k horšímu a nepřibylo mi administrativy)
Jinak jsem teď ve fázi, kde koukám, jaké jsou možnosti u různých automobilek, koukám na VW (Golf Variant, Passat Variant/Alltrack), Audi (A4 Avant/Allroad), Mercedes (C kombi) a všechno má svoje pro a proti... U Audi spadli z višně s cenama (za cenu A4 Avantu s výbavou můžu mít C-Klasse s podobnou výbavou a navíc o dost silnějším šestihrnkem), nicméně tak je dvojice Audi/Mercedes cenově dost vysoko (ale zase takové auto bych si nechal dlouho). U VW mně štve, že u Alltracku a benzínu končí u 162 kW a Golf R je super, ale nakonfigurovaný se pohybuje někde u 1,4 mega, což je za takové auto už fakt hodně.
Původně jsem zatím auto úplně neplánoval, ale Bureš zase změnil podmínky pro živnostníky, takže budu muset založit s.r.o. a bylo by fajn tam mít nějaké náklady, když už to bude.
(sorry za OT, ale ten stát mě tak sere - co jsem na sebe, tak není rok, aby se nezměnily daně k horšímu a nepřibylo mi administrativy)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
ad OT: lidi to tak chtějí!
Dodělat to tam půjde, ale kluci na dílně mi to rozmlouvají...prý to není úplně easy zásah a prakticky všecko ven. Asi bych do toho nešel.
ad Audi: umí s cenama docela kouzlit. Já měl u šestky slevu přes 500t
ad MB: C-klasse je podle mne uvnitř hrozně malá.
ad Alltrack: 162kW lze vcelku slušně a za rozumný peníz posunout výrazně výš.
Dodělat to tam půjde, ale kluci na dílně mi to rozmlouvají...prý to není úplně easy zásah a prakticky všecko ven. Asi bych do toho nešel.
ad Audi: umí s cenama docela kouzlit. Já měl u šestky slevu přes 500t
ad MB: C-klasse je podle mne uvnitř hrozně malá.
ad Alltrack: 162kW lze vcelku slušně a za rozumný peníz posunout výrazně výš.
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Volkswagen obecne
MB C jsem okukoval, uvnitř hezký, zvenku hezký, ale je to pro dva hubený vpředu a nikoho vzadu.
Audi je drahý a pokud jezdíš za klientama (a nejsi zrovna "bankovní poradce"), tak to klienty dost sere.
Takže zbývá lidový vůz. A tam buď AllTrack (+ chip pokud ti nestačí výkon) a nebo obyč Passat Variant HL 2,0 TSI 4MOT 6DSG
206kW/280 koní. Otázka jestli, plasty a offroad režim AllTracku opravdu potřebuješ/využiješ.
Audi je drahý a pokud jezdíš za klientama (a nejsi zrovna "bankovní poradce"), tak to klienty dost sere.
Takže zbývá lidový vůz. A tam buď AllTrack (+ chip pokud ti nestačí výkon) a nebo obyč Passat Variant HL 2,0 TSI 4MOT 6DSG
206kW/280 koní. Otázka jestli, plasty a offroad režim AllTracku opravdu potřebuješ/využiješ.
Re: Volkswagen obecne
Ja mam klienty v Německu a dal a tam bud letim a nebo maji stejne lepší auto než ja
Jinak je jim to myslím celkem jedno, cim jezdím.
Allroad/Alltrack chci spis kvůli tomu, ze muzu občas bez obav na polnacku a nemusím se ve městě furt bát debilne vysokých obrubniků.
Jinak ono 162 kW staci v pohodě, pro radost mam trisetkonove SLK, ale zase bych se chtěl posunou dal od RS a to ten Alltrack kvůli váze nebude. Chip je možnost, samozrejme.
V C jsem neseděl, myslel jsem, ze ta nova generace uz je o neco větší uvnitř.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Allroad/Alltrack chci spis kvůli tomu, ze muzu občas bez obav na polnacku a nemusím se ve městě furt bát debilne vysokých obrubniků.
Jinak ono 162 kW staci v pohodě, pro radost mam trisetkonove SLK, ale zase bych se chtěl posunou dal od RS a to ten Alltrack kvůli váze nebude. Chip je možnost, samozrejme.
V C jsem neseděl, myslel jsem, ze ta nova generace uz je o neco větší uvnitř.
Re: Volkswagen obecne
Ještě k těm slevám - no kdybych se dostal o nějakých 15 - 20 procent níž, uz by to bylo u Audi zajímavé.
Re: Volkswagen obecne
Ja mam zakazniky 90% z automotive a parkrat do roka jedu manzelky autem, tak mi to davaj skoro pokazdy sezrat, na slovensku obzvlast. Takze tento uhel pohledu naprosto chapu.x2005 píše:MB C jsem okukoval, uvnitř hezký, zvenku hezký, ale je to pro dva hubený vpředu a nikoho vzadu.
Audi je drahý a pokud jezdíš za klientama (a nejsi zrovna "bankovní poradce"), tak to klienty dost sere.
Takže zbývá lidový vůz. A tam buď AllTrack (+ chip pokud ti nestačí výkon) a nebo obyč Passat Variant HL 2,0 TSI 4MOT 6DSG
206kW/280 koní. Otázka jestli, plasty a offroad režim AllTracku opravdu potřebuješ/využiješ.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28207
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Jasně - klienty na západ on nás nikdo neřeší...tak je to spíš naopak - pokud člověk přijede neodpovídajícím autem k postavení, tak si říkají, že se mu v oboru moc nedaří
Na východ a u nás, je to horší - hluboce zakořeněná závist a pobízení současné vládnoucí garnitury k udavačství, špehování a jiným bolševicko-estébáckým praktikám, dává jistá omezení. A jsou jenom dvě možnosti - buď na ně člověk sere a pak musí počítat s tím, že o část klientů přijde a soused ho udá nebo se bude držet při zemi.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
No pain, no gain.
Vespa time![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Vespa time
![Rock on \m/](./images/smilies/111.gif)
Re: Volkswagen obecne
JJ, se svou vrtulí sem taky u nás v ulici byl středobodem pomluv a závisti než jedna sousedka začala jezdit jagem a druhá Q7.... a bylo po závisti.... ![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.