![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Njn, toho jsem se obaval, ze se to bude vztahovat jen k vyuziti potencialu na silnici, tam verim, ze je problem takovou strojovnu vyuzit. Ja bych rozhodne nemel nervy na to jezdit kazdy den rychlostmi co nabizi at uz M3 nebo i golf, nebo vlastne i moje stara herka. Uznavam, ze je smutne, pokud je golf, komfortnejsi, rafinovanejsi auto. Nicmene si myslim, ze M3 toho porad nabidne dost co HB ne. Ono uz jen pro nekoho, kdo obcas zavita na okruh bude dynamicky M3 uplne jinde, nemluve o moznosti si pohravat se zadokolkoupjanda píše: ...
Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?
Nemuze se Te dockatBond007 píše:pro nas, co jezdime opatrne, je F80 dostatecna
Ano, vnimate to spravne, ale ja potrebuji auto na silnici, na okruhy prakticky nejezdim. M3 by ale jako auto pro kazdy den mela fungovat lepe uz proto, ze je to M3 - na okruhy nepotrebujete 4 dvere a jinak celkove docela civilni naladeni. Nemluve o odkazu predchozich generaci, M3 nikdy nebyla uzce zamerene, okruhove auto, byla hlavne univerzalni, efektivni. A podstatny kus toho je pryc...Vrooom píše:Njn, toho jsem se obaval, ze se to bude vztahovat jen k vyuziti potencialu na silnici
Mas pro tohle nejaky konkretni cisla? Pokud nebylo moc vody, nebo moc snehu, prisla mi diky aktivnimu diffu F80 vcelku efektivni za techhle podminek.., kdyz ted jezdim s quattrem, prijde mi to na limitu mnohem hur ovladatelny, nez RWD...ale mozna je chyba ve me, v 285 21” kolech nebo v tom, ze to vazi pred 2tpjanda píše:Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?
Ale budiz, to by jeste az tak nevadilo, potiz mam nakonec hlavne s tim, jak se clovek v tak nedokonale ovladatelnem aute s tak ostrou hranici mezi drzicim a nedrzicim zadkem treba na mokru nadre, aby se ji vubec byl schopen blizit a co je pak vysledkem. Par set km takove jizdy je naprosto vycerpavajicich, hrajete si s maximem mozneho, vyzaduje to mimoradnou pozornost, protoze zadek bez vahani ulitne ve 180 na ctyrku pri prejizdeni z pruhu, cokoli takoveho... A nakonec jedete asi tak rychle, jako nekdo schopny s Octavii RS230 s prstem v nose.
S tim se tezko smiruji. Nebavim se, vytaci me to, jak to nejde dostat se dal. A rikam si, k cemu to tedy je?
Druhy problem je efektivita motoru, ktery zvladne za 30 podobnou prumernou rychlost co jiny za 15. Znovu, k cemu to? Ten R6 reaguje ve vsech pasmech otacek pomaleji nez 2,0 TSI 300, bez prehaneni, takze nedostavate v podstate zadnou pridanou hodnotu.
Ale mozna je problem jen jeden: Wannabe Fittipaldi. Tim to bude
Jaka cisla by sis tak predstavoval?Bond007 píše:Mas pro tohle nejaky konkretni cisla? Pokud nebylo moc vody, nebo moc snehu, prisla mi diky aktivnimu diffu F80 vcelku efektivni za techhle podminek.., kdyz ted jezdim s quattrem, prijde mi to na limitu mnohem hur ovladatelny, nez RWD...ale mozna je chyba ve me, v 285 21” kolech nebo v tom, ze to vazi pred 2t