Jo, ozvu se, mobil (dík za SMS) sem si uložil. Jezdím několikrát do roka na hřbitov v ČB za rodičema, takže důvod se vždycky najde.pjanda píše:Az to budes mi, zajed, udelame revival, oslavu prezitipavproch píše:Dodneška si pamatuju to i to.
BMW Divize
Re: BMW Divize
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Souhlasím. Jak se auta sjednocují v jedno "univerzální", tak ja otázka času, kdy lidi pochopí, že připlácet horentní sumy za značku je nesmysl. Kolik bylo na trhu různých značek ještě v 70.letech. A dnes?Snowman000 píše:Vitazom podla mna su japonci a korejci...maju male a jednoduche portfolio, plne malych aut bez vykonnych verzii a hlavne nemaju zakaznikov ktori im daju kazdu zmenu vyzrat a najviac si to odskace Mergl s BMW...cele mi to pripomina 70-te roky v US...
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Neblazni. Nechaj im to tam na vykup nech si to vyzeru. V ackach nedostanes ani na ten piaty motor.pavproch píše: Fčíl ešče dokopat autorizák, aby do brambora dali pátý N53B30 abych to moh následně jako "pojízdné" šoupnout do aaaaáček.
Re: BMW Divize
koukam ze to dnes uz nekdo nevydrzel
Potkal jsem v Plzni jednu Z4 se staženou střechou
A taky mi jinej bramborák poděkoval za uvolnění levého pruhu a to jsem nejel ani v bramboře
Toho jsem se od koncerňáků snad ještě nedočkal. A pak že baworáci jsou namyšlený prasata ![Batting eyelashes ;;)](./images/smilies/5.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
A taky mi jinej bramborák poděkoval za uvolnění levého pruhu a to jsem nejel ani v bramboře
![Wink ;)](./images/smilies/3.gif)
![Batting eyelashes ;;)](./images/smilies/5.gif)
Citroen C4 GP
Re: BMW Divize
Jaka auta stejne tridy? C63, to asi nee, Alfa QV s nevypinatelnou kecaci elektronikou? Zajima me, co dokaze bezproblemu prenaset tech 550NM na silnici pres zadni kola a odvest 4 lidipjanda píše:Ale jel jsem se vsim, vc. CS a z popsanych problemu neni uniku, F80 marni mozna i 100 koni oproti tomu, jak dokazi potencial vyuzivat dnesni nejlepsi auta.Vrooom píše:A bavime se o klasicke M3, competition, nebo dokonce CS? S kazdou vyssi verzi pokazde recenzenti zminuji jak se auto uklidni. O zakladni M3 F80 se opravdu traduje, ze je tak trochu tricky a ma problem prenest vykon na povrch.
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Re: BMW Divize
Proc se fixovat na stejnou tridu a koncepci pohonu? Hovorim o mire vyuziti potencialu obecne. Je hezke mit 450konovy sedan se zadnim pohonem, ale k cemu je Vam dobry, kdyz za jakychkoli neoptimalnich podminek udelate lepsi vykon s Golfem R za 1/3 ceny? A s polovicni spotrebou? Mimochodem v aute, do ktereho se 4 lidi vejdou prakticky stejne, ma podvozek schopny lepe pracovat se spatnym povrchem a ve 260 je v nem pocitove asi tak polovicni hluk? F80 zkratka svym pojetim mari potencial auta takoveho kalibru a nedava vymenou za to nic zasadniho, protoze zadni pohon v kombinaci s timto motorem, ovladatelnosti a celkovym sladenim neni zadna velka zabava krotit. Je v podstate zbytecne srovnavat to s jinymi tak vykonnymi auty, protoze dnes existuji auta o ~100 koni slabsi, ktere dovedou ve vysledku totez, jen tak moc nezabiji svuj potencial.Vrooom píše:Jaka auta stejne tridy? C63, to asi nee, Alfa QV s nevypinatelnou kecaci elektronikou? Zajima me, co dokaze bezproblemu prenaset tech 550NM na silnici pres zadni kola a odvest 4 lidi.
Nejvetsi problem na F80 je jednoznacne motor - dynamika neodpovida 450 PS, ovladatelnost a charakter ubijeji vyuzitelnost i toho, co zbylo a neefektivita krivi usmev, kdyz uz to vsechno dostanete do polohy, kdy to nejak funguje, preje vam pocasi, probudil jste se s rychlyma rukama a nohama atp.
Nechapejte to spatne, kdyz za nejakych 15°C za sucha zacnete z toho auta zdimat maximum, je to tak rychle, ze se dela spatne i me, CCB dovoli vsechno tahnout az do krajnosti, nedovedu si predstavit, ze by nekdo s cimkoli dokazal byt mimo okruh rychlejsi. Ale na nadrz pak ujedete tak ~130 km, takze pokud jedete dal nez 130 km, rychlost presunu je stejne v haji. A takove podminky trefite asi 5 dnu v roce. Jako hracka pro obcasnou potechu dobre, jako rychle auto pro kazdy den drahy rozmar.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?
V6 + R4 + R4 naturally aspirated ... a drncavá turbo krabice k tomu!
Re: BMW Divize
tak M3 a F30 335i nebo 40i jsou absolutne nesrovnatelny autaArnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?
![Happy :)](./images/smilies/1.gif)
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Tak von né každej je wannabe fittipaldi, že jo. Já jako řidič lopata (který si to umí navíc přiznat
) jsem z toho auta odvařený každý boží den a nikdy mě žádné mé auto tolik netěšilo.
V bodech tedy můj subjektivní pohled BFU, který využívá tak 3% potenciálu auta:
+ rychlé to je jako prase
+ pořizovací cena mi přijde rozumná, jak u nových, tak ojetin
+ při prodeji na tom člověk netratí kalhoty
+ u mě dlouhodobá spotřeba kolem 12/100
+ provozní náklady (při mém stylu jízdy) nula nula prd, mám servisní a repair pakety. Předepsaný a předplacený servis je teda co 30tkm, což je nesmysl, takže já měním co 8-10tkm mimo autorizák a oleje plus filtry (vše origo, kupuju si sám u AD) je asi 3500Kč. Ceny pneu za mne ok.
+ odvezu v tom ženu, dítě a kočárek na víkend do Alp a užiju si to
+ je to show jako prase
A na nevýhody si aktuálně vzpomenu dvě:
+ je to show jako prase
+ při rychlejších dálničních přesunech to skutečně žere jako prokopnuté, na to mám naštěstí doma a ve firmě i jiné auta
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
V bodech tedy můj subjektivní pohled BFU, který využívá tak 3% potenciálu auta:
+ rychlé to je jako prase
+ pořizovací cena mi přijde rozumná, jak u nových, tak ojetin
+ při prodeji na tom člověk netratí kalhoty
+ u mě dlouhodobá spotřeba kolem 12/100
+ provozní náklady (při mém stylu jízdy) nula nula prd, mám servisní a repair pakety. Předepsaný a předplacený servis je teda co 30tkm, což je nesmysl, takže já měním co 8-10tkm mimo autorizák a oleje plus filtry (vše origo, kupuju si sám u AD) je asi 3500Kč. Ceny pneu za mne ok.
+ odvezu v tom ženu, dítě a kočárek na víkend do Alp a užiju si to
+ je to show jako prase
A na nevýhody si aktuálně vzpomenu dvě:
+ je to show jako prase
+ při rychlejších dálničních přesunech to skutečně žere jako prokopnuté, na to mám naštěstí doma a ve firmě i jiné auta