Vrooom píše:PJ, vzdyt Z4M nebylo v dobe vzniku zadny vybrouseny diamanat, to bylo porsche, v tom vidim docela podobnost s prefoukanou M3 a urcitym charakterem auta.
Mne vyhovovala. Tady je alfou a omegou motor - turbo a lehky zadek klasicke koncepce je kosa na kameni, zvlast kdyz to turbo ma daleko k dokonalosti. Z4MC navic mela vice kil na zadku, takze takce byl kopec... Nemohl jsem si stezovat, s F80 v tomto smeru nevidim podobnost.
Nicmene prodal jsem ji proto, ze mi BMW nebyl schopno - pres puvodni slib - oficialne odstranit omezovac rychlosti. Takze bych nerekl, ze muj rychlostni fundamentalismus je novinkou. Auto pro me vzdy muselo fungovat z hlediska rychlosti a efektivity, paklize melo byt plne uspokojive. Zabavnost a precizni ovladatelnost tehdy nebyla zase tak nedostatkovym zbozim, dnes neexistuje turbo, ktere by dovolovalo si dokonale hrat s limity trakce silne zadokolky s motorem vpredu treba na mokru, zmar pri takove jizde me nici...
pavproch píše:Kruh se uzavřel, v ex -pj- 330i e90 sem seděl poprvé 31.7.2011 a neska podruhé.... Deed is done. S mmirou sme si plácli. Na začátku března budu mít "nový" služebák.
Pamatuji to velice zive, kdo by tehdy rekl, ze to takhle dopadne Gratulace, podle me porad jedna z nejlepsich v Evrope..
Před lety jsem takhle přijel na jednání do Germánie a díky Porschi na mě nekoukali jako na doubka z východu a od tý doby mám skvělý kontakt pro můj bussines,ale tady to asi tak nefunguje,to máš asi recht,záleží asi ,čemu se kdo věnuje a jak se potřebuje prezentovat.Taky mi bylo sděleno na jednom úřadu ať to nechávám / 911 /někde za rohem a neprovokuji.
Pavproch,to šel ten nový motor zase kakat ? To se mi ani nechce věřit,někde tam musí být nějaká chyba.
Obcas to zafunguje, ale to je tak 1 pripad ze 100... vzhledem k tomu ze ze firemne 911 pouzivame, tak mam celkem reprezentativni vzorek
Vrooom píše:PJ, vzdyt Z4M nebylo v dobe vzniku zadny vybrouseny diamanat, to bylo porsche, v tom vidim docela podobnost s prefoukanou M3 a urcitym charakterem auta.
Mne vyhovovala. Tady je alfou a omegou motor - turbo a lehky zadek klasicke koncepce je kosa na kameni, zvlast kdyz to turbo ma daleko k dokonalosti. Z4MC navic mela vice kil na zadku, takze takce byl kopec... Nemohl jsem si stezovat, s F80 v tomto smeru nevidim podobnost.
Nicmene prodal jsem ji proto, ze mi BMW nebyl schopno - pres puvodni slib - oficialne odstranit omezovac rychlosti. Takze bych nerekl, ze muj rychlostni fundamentalismus je novinkou. Auto pro me vzdy muselo fungovat z hlediska rychlosti a efektivity, paklize melo byt plne uspokojive. Zabavnost a precizni ovladatelnost tehdy nebyla zase tak nedostatkovym zbozim, dnes neexistuje turbo, ktere by dovolovalo si dokonale hrat s limity trakce silne zadokolky s motorem vpredu treba na mokru, zmar pri takove jizde me nici...
A bavime se o klasicke M3, competition, nebo dokonce CS? S kazdou vyssi verzi pokazde recenzenti zminuji jak se auto uklidni. O zakladni M3 F80 se opravdu traduje, ze je tak trochu tricky a ma problem prenest vykon na povrch.
A co nejaky ten lexus F-series? Jsou to tezka auta s automatem, ale jizdne je chvali?!
Btw zkouseli jste nekdo davat na auto tuzsi stabilizatory? Z4 by si zaslouzila lepsi grip na predku, prijde mi jak je mekka, ze to dlouho trva nez se zatizi predek. https://www.tunershop.de/shop/h-r-stabi ... coupe.html
pavproch píše:Tak sem přišel o iluzi... sem si myslel, že jezdím (docela) rychle... nejezdím.... před chvílí sme s pj dali menší společnou "rekreační" vyjíždku ČB-Velešín a zpět (2x, Bohoušku, 2x...) mno, chvílema sem ho i uvisel na dohled (dlouhý, místama hooodně dlouhý dohled...)
Jo a taky v čistotě práce s plynem a brzdou mám ještě určité rezervy, no....
Dodneška si pamatuju to i to. Obzvláště ta "čistota" jízdy -pj- se mi pokaždé, dyž mi to "cukne", vybavuje velmi zřetelně.....
@snow: já už potřebu "auta s batohem" nemám tak akutní, děcuři už vyrostli a nechtějí se mnou/náma jezdit.... a ve firmě už mám dost jiných "nákladních" aut.... to moje budoucí "tunel" mezi zadními sedadly má, takže jedny nebo dvoje lyže strčím dovnitř a víc asi už nepotřebuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Vrooom píše:A bavime se o klasicke M3, competition, nebo dokonce CS? S kazdou vyssi verzi pokazde recenzenti zminuji jak se auto uklidni. O zakladni M3 F80 se opravdu traduje, ze je tak trochu tricky a ma problem prenest vykon na povrch.
Necetl jsem jedinou recenzi na F80, ktera by reflektovala alespon 50 % reality, takze z toho bych si obrazek nedelal. Osobne bych rekl naopak - cim vice chce, tim hure. Efektivita motoru klesa geometrickou radou, ovladatenost stale horsi, prodlevy vetsi atp. Jinak CP maximalne (tovarne) uzpusobeny vyuziti potencialu. Ale jel jsem se vsim, vc. CS a z popsanych problemu neni uniku, F80 marni mozna i 100 koni oproti tomu, jak dokazi potencial vyuzivat dnesni nejlepsi auta.
Vrooom píše:A co nejaky ten lexus F-series? Jsou to tezka auta s automatem, ale jizdne je chvali?!
Ve vyssich rychlostech absolutne neovladatelna auta.
pjanda píše:Tak uvidime, z koho udela viteze WLTP a pak nove limity CO2 pro 2020/2021, to bude dalsi zlom. Ja se pro tuto chvili predzasobil par pre-WLTP auty, ktera lehce upravim k obrazu svemu a uvidime...
Vitazom podla mna su japonci a korejci...maju male a jednoduche portfolio, plne malych aut bez vykonnych verzii a hlavne nemaju zakaznikov ktori im daju kazdu zmenu vyzrat a najviac si to odskace Mergl s BMW...cele mi to pripomina 70-te roky v US...
PP: myslim, ze nakoniec si ty vhodnejsi kupca ako ja
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...