BMW Divize
Re: BMW Divize
honziss: Já musel na pandy do Vídně a ty zvířata jsou úplně blbý. Se nedivím, že jsou ohrožený. Furt z něčeho padaj a čumí jak vyvoraný.
Jinak blikám furt, i při pojíždění v garáži nebo parkování na pozemku před barákem, ale na magistrále nebo hustším provozu na dálnici beztak blbě. Trojblik je moc
Jinak blikám furt, i při pojíždění v garáži nebo parkování na pozemku před barákem, ale na magistrále nebo hustším provozu na dálnici beztak blbě. Trojblik je moc
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
BudVlad na bmwklubu má takhle poštelovanou e92 s N53 (katy off, EGR off, custom sání, setrvák atd. + upravený SW) a honí to i po okruzích, nalítáno 150tis km a je spokojen - když to jeho auto mělo asi 100tis km a nebylo ještě tak mocně upravené, taxem s tím chvíli jezdil (znám se s ním) a jelo mu to už tehdy hezky. Na ME+STK prý nemá problém i těma úpravama projít....jarka píše:Tahle myšlenka, zpracovaná nějakým rozumný úpravcem by se mi hodně líbila - nedělat z toho M3, jen vzít ten 3litr a zbavit ho emisních pout. HW více-méně ponechat, jen třeba GO + sání a sportovní cat a ecu s lepší mapou (ideálně přepínací). Bondova RS6 z toho v přímce stejně nebude (ale budeš jezdit za 1/4 spotřebu ).pavproch píše:Neska sem celou cestu domů (jen po I/35 - od LB až domů) uvažoval..... takže fčíl počkám na pátý motor, když sa aji ten posere, tak tam nechám dát šestý a zároveň s tím zkusím někde (říše, UK) koupit 330iX (e90-93) "na díly" a následně z něj vyndám N53B30. Tak, vymyšleno to mám....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Tehdy se auta ještě na STK+ME nefotila, často tam ani fyzicky nebyla
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
ale pp píše, že nemá problém projít. O tom jak nepíše. Jenom, že není problém
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: BMW Divize
Jako decat na daily autě už je trochu hard-core, ale ono stačí sportovní průchozí cat a už ten n/a motoru hodně pomůže, resp. tolik neublíží.
pp: to co píšeš mám bez ecu v zásadě na mazdě (decat, setrvák) a je to hodně znát, hlavně to auto má najednou chuť do otáček - a to je to ještě starý motor, bez euro deky. Na motoru s euro-dekou musí být znát už jen sportovnější mapa, naladěná na N98. Přitom je toto takový low-level úprav, kde je ještě velmi rozumný poměr cena/výkon, prakticky bez omezení životnosti motoru. Jestli to ten kluk s bmw má odzkoušený na svým a má najeto 150tis, tak bych se na oem servis vysral a nechal to postavit u něj. Podle mě přístup bmw je zralý na náhradu škody - čas a ostatní náklady s tím spojený. Bych si jednou hrozně rád někde přečetl pozitivní zkušenosti s origo servisem (jakýkoli značky) při nějakých zásadnějších úpravách - zatím kolem sebe vidím jen samý problémy (napříč značkama ).
pp: to co píšeš mám bez ecu v zásadě na mazdě (decat, setrvák) a je to hodně znát, hlavně to auto má najednou chuť do otáček - a to je to ještě starý motor, bez euro deky. Na motoru s euro-dekou musí být znát už jen sportovnější mapa, naladěná na N98. Přitom je toto takový low-level úprav, kde je ještě velmi rozumný poměr cena/výkon, prakticky bez omezení životnosti motoru. Jestli to ten kluk s bmw má odzkoušený na svým a má najeto 150tis, tak bych se na oem servis vysral a nechal to postavit u něj. Podle mě přístup bmw je zralý na náhradu škody - čas a ostatní náklady s tím spojený. Bych si jednou hrozně rád někde přečetl pozitivní zkušenosti s origo servisem (jakýkoli značky) při nějakých zásadnějších úpravách - zatím kolem sebe vidím jen samý problémy (napříč značkama ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
pp: tak jestli má srdce mladýho blázna tak je to prostě kluk i v 70ti+ .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: BMW Divize
Vis, ze nebyla, bez 4x4 auto s timto vykonem nikdy nebude univerzalne pouzitelne, i kdyz si ted namlouvas, ze ano S M3 F80 jsi polovinu roku obdivovany mistr tance na mokru nebo snehu, ktereho ovsem povodi jak slepeho kone kdokoli schopnejsi v aute s mozna i polovicnim vykonem a 4x4. RS6 je bliz, ale ideal to take neni, protoze uz je moc tezka na to, aby byla efektivni. At uz jde o rychlost, spotrebu nebo naklady na brzdy. Myslim, ze Te s Tvym najezdem bude vytacet uz proto.Bond007 píše:Tak podle me dulezity si rict jak chces to auto pouzivat.. ja bohuzel nemam cas na nejakou vikendovku a snazim se uzivat si kazdej km co ujedu (60-80 k km/rok). Proto porad hledam elalon dokonale univerzalnosti m3 tomu asi byla nejbliz
A reknu jednu provokativni vec, ideal neni ani BMW s 4x4, protoze jak je to primarne zadokolka s omezenou schopnosti dostat neco dopredu, je to v extremu porad (jen mene) zaludne nez cista zadokolka, ale porad si nemuzes s nadhledem dovolit neco jako stoprocentni vyuziti potencialu v 200+ na mokru apod. Z meho pohledu je to dokonce horsi volba, protoze zadokolka sice nezvladne tolik, ale je aspon citelna, xDrive neni, ne ve vysokych rychlostech.
Ideal je jinde a az se budes nudit, tak Ti ho ukazu v praxi, mam ho doma a budes to chtit taky
Kdyby jen automobilova..Bond007 píše:jediny co me bavi je automobilova promiskuita
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
pjanda píše:Bond007 píše:Tak podle me dulezity si rict jak chces to auto pouzivat.. ja bohuzel nemam cas na nejakou vikendovku a snazim se uzivat si kazdej km co ujedu (60-80 k km/rok). Proto porad hledam elalon dokonale univerzalnosti m3 tomu asi byla nejbliz
Ideal je jinde a az se budes nudit, tak Ti ho ukazu v praxi, mam ho doma a budes to chtit taky
Ostatní určitě bude taky zajímat, co to je ten ideál?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3